Een kleine overwinning

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

kendra schreef:Volkomen mee eens meid, wat mij ook enorm ergert is dat die knaap van de free record shop nu kunstmatig de prijzen probeert hoog te houden, terwijl die zelf zijn busines begonnen is met grijs import :evil:
Die vrije jongen van de FRS heet Hans Breukhoven, maar ik koop er nooit wat. De CD's zijn te duur. Begin juni was ik in een zijstraat van de Kurfurstendamm in Berlijn en zag ik fijne schijfjes met goeie muziek voor 10, 12 Euro. Maar deze jongen gaat een dezer dagen toch schijfjes branden na installatie van een brander op m'n gloednieuwe computer. En MP3's plukken met m'n toekomstige ADSL.
liefs, Josette
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi ,

Joost toch wat moeten de mannen van buma hier wel niet van denken ?

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
racine
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: za jan 05, 2002 1:00
Locatie: Kop van Drenthe
Contacteer:

Bericht door racine »

Hoi Joost,

Ik heb ook de nodige LP's en video's van Koot en Bie, ben ook fan, toen de DVD-speler een paar jaar geleden geintroduceerd werd waren ze er snel bij met een compilatie op DVD. (Die ook nog eens geen kopieerbeveiling bevat heb ik gemerkt......); trouwens er zijn ook een aantal boeken van Koot, die de moeite van het lezen waard zijn.
Nog even een vraag (en wel hier om....) Je schreef ergens anders dat je geen televisie hebt en wilt hebben. Stel dat er weer een tv-programma komt dat kan tippen aan Koot en Bie vroeger, wat doe je dan?

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi, allemaal

welliswaar geen Koot en Bie situatie maar wel in een kledingzaak, in dit geval de al eerder door mij beschreven zaak in Haarlem, betere 2de handkleding, koop ook nieuw hoor, ben geen "second hand rose" :roll:

't was niet druk en zit met de Ellen (eigenaresse) aan een soort dames theekransje voor 2, tuttiger kan niet maar wel gezellig keuvelen.
Komt er een jonge dame binnen en gaat in gesprek met Ellen op een gegeven moment kijkt ze mij aan en zegt: "Ben U geen buschaffeur hier in Haarlem" -uhhhhhh ik zei pardon zij herhaald..... Met mijn beste vrouwelijke stem: nee hoor ik kom uit ..Spijkenisse.
Daarna met haar nog wat zitten praten waarbij ik weinig gezegd heb omdat ik de. phee :evil: erin had dat ze mij aanzag voor een buschaffeur en dus een man.
Helemaal fout, mijn (onze) denkwijze is altijd gericht op zie je ik ben gespot, ze zien een man. Ik sprak hierover toen ze weg was met Ellen en die zei ook "welnee ze zag een vrouw (zeker in het begin) anders had ze nooit die vraag gesteld".
Keek naderhand voor de zekerheid in een van die grote spiegels die kledingzaken hebben en zag daar vol in beeld een........vrouw :D

groetjes, Adriana

waar het winkeltje is vertel ik lekker niet meer, heb ik al eerder gedaan :D :D
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi Adriana.

Zo zie je nog maar eens een keer : het zit echt tussen onze eigen oren.
Want hoeveel dames zijn er tegenwoordig geen buschauffeur?
En laten we het onszelf niet moeilijker maken door direct aan het ergste te denken :oops: , al is dat wel een logische conclusie op dat moment.

Even tot 10 tellen voortaan?
Cyn.
transcommunity-girl2
ForumFan
Berichten: 369
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 15:47

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi Cynthia, Kendra

behalve een verhaaltje wilde ik weer eens aangeven dat het inderdaad zoals je zegt vaak tussen de oren zit, je eerste reactie is ...ze zien door je heen, je man zijn.

In dit geval was het duidelijk zij herkende het beeld van Adriana als die vrouwelijke buschauffeur die ze ongetwijfeld vaak heeft gezien.
Zij kon nooit door Adriana heen zien dat daar misschien een man zat die zij kende, dit is onmogelijk voor iemand die je niet kent een bekende in je te zien, misschien wat verwarrend maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel.

Voor de rest heb ik ook niet de illusie dat er wel eens door je heen gekeken wordt, zou wel raar zijn bij iemand die alleen nog maar gelaserd heeft en verder niets, maar ik heb nog nooit iets vervelends meegemaakt en ik denk niet dat dit aan mijn lengte 1.86 mtr. ligt en dat verbaasd mij nog het meest, misschien heeft Kendra toch een beetje gelijk :roll:
Dus heel goed dat je in de spiegel naar jezelf keek en daar een vrouw ziet en naar mijn mening een mooie vrouw!! dat mag ook gezegd worden!
Geldt ook voor jullie :D

groetjes, Adriana
Gebruikersavatar
Nicole-vt
dagelijks aanwezig
Berichten: 190
Lid geworden op: wo sep 03, 2003 23:12
Locatie: C'borg

Bericht door Nicole-vt »

Hallo allemaal,

Ik heb me net ingeschreven en en ben blij verbaasd wat ik allemaal lees!
Hoe dit forum precies werkt weet ik niet, (ik krijg allemaal rare codes in beeld enzo. Wie dit nu kan lezen weet ik ook niet goed. Helaas dan..... :oops:

Ik ben uit de kast aan het komen en vindt het heel bemoedigend wat heir gezegd/geschrven wordt. Het is zo herkenbaar! hoop jullie ooit eens tegen te komen, sta te springen!

dag, Nicole :)
[/u][/i][/b][/url][/list][/list][/code][/quote]
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Welkom Nicoli,

Het zou leuk zijn als je je voorsteld op het forum Hallo allemaal. Gewoon even vertellen wie je bent, leeftijd ect ect gewoon wat je kwijt wil.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Ja, ja, ons allemaal warm maken en dan zeker op het laatste moment de boel afblazen vanwegens een of andere keelontsteking. Dat ken ik. :(

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Beste Nicole...

Welkom op ons mooie forumpje!
Inderdaad is Pamela's suggestie een hele zinvolle. En mocht je wat meer willen weten over de allerhande code's van dit forum dan is er altijd de FAQ (veel gestelde vragen) rubriek om je te helpen. --> http://www.travestie.org/html/forum/faq.php Ook is er een speciale FAQ over de hier gebruikte BBcode's --> http://www.travestie.org/html/forum/faq.php?mode=bbcode

Mocht je er dan nog steeds niet uitkomen, laat het dan even weten .. dan helpen we je een handje ........of twee.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

nathalie,

Dank je. In mijn ogen ben je een kanjer !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Pam, doe eens niet zo gek .. Daar word ik helemaal giechelig van :roll: :wink:
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Meikemeid
dagelijks aanwezig
Berichten: 181
Lid geworden op: di jun 10, 2003 23:21
Locatie: Ht gooi

Bericht door Meikemeid »

Yes, Meike is blij !!

Waarom dan ?

Gister ben ik samen met m'n zusje (al is ze in lengte eerder m'n zus) naar Rotterdam geweest, eerst shoppen, uit eten en daarna naar een concert waarover meer ;)

Leuk en gezellig door het centrum van Rotjeknor ha dik niet verwacht da thet me zo gemakkelijk afging. Eerst kwamen we langs hunkemoller waar ik heb gekeken voor een goed passend pantybroekje en vond deze in maatje M. Eerst even gepast, je had dat gezicht van die jongen moeten zien, die met zweetdruppels op z'n voorhoofd naast een rekje dure bh's stond :lol: toen ik het pashokje uitkwam. De verkoopster was net als ik wat relaxter en ik verliet met trots de zaak. M'n zusje vond het ook steeds prettiger en we liepen kriskras van showroom tot showroom. We hebben denk ik wel zelfde smaak en we stonden ergens in de buurt van diezelfde hunkemoller in een kledingrek te spitten naar een goeie pantalon voor zuslief met schoolbord motief (krijtstreep).

Aan de overkant zat Morgan du toi, maar ze hadden me toch iets te vrouwelijke kelding, waardoor ik me juist weer onzekerder zou gaan voelen. Niet doen dus. Niet veel later, na een paar schoenenzaken gevraagd te hebben tot welke maat ze gingen (meestal tot maatje 41)kwam ik bij Cinderella uit.
Van Joost weet ik nog wel dat hij deze tip wel eens gegeven heeft en 3 maal raden welk merk ik nu aan heb ? ;)
Mooie zwartsuede laarsjes in de maat 43. Zitten heerlijk, maar moeten toch aan buitenkanten iets uitgerekt worden, van zus heb ik gehoord dat ik dat met een natte krant kan doen ? Hier ging het ook goed vlot, wat het leukste was, toen ik ze beide aan had en een stukje ging lopen, ging achteruitlopen perfect, maar vooruit was nog even alsof ik op Noren op de ijsbaan stond. Maar heb nu al een ochtendje m'n nieuwste aanwinst aan en loop zo nu en dan wat, zoda tik ze en inloopo en kan wennen aan het op hakken lopen. Ook hier kreeg ik wel wat aandacht, beide verkoopsters waren enthousiast en keken hoe ik liep. 1 klant keek nogal raar omdat ik een maillot aan had, deze heb ik een jaartje geleden gekocht bij Moving in Amsterdam.

Na ene uurtje of 2 shoppen zijn we richting auto gelopen maar hadden nog niets gegeten. Dus waar gaan we heen ? Geen Mac ! Nee ook geen Donalds... (ik ben nogal een eeh...laat ik het zo zeggen dat ik er bijna aandelen kan kopen) Verassend had de Skihut ook een terrasje en het was heerlijk weer. Lekkere muziek erbije n bestellen maar. Goed, wa tik allemaal heb gegeten, boeit hier toch niet ...(ze hebben wel lekkere rib-eye;))

Rond ene uurtje of 7 komen we dus bij de Ahoy aan, waar ik naar planning eigenlijk voor het eerst gekleed en wel als Meike zou gaan. Wel, ik voelde me al wel zo, maar had nog net niet die power om ook gekleed te gaan. Maakt ook niet uit, ik heb alle tijd hiervoor.
We hadden kaartjes voor de 2e rij, wat inhield dat we op de bovenste ring zaten, gelukkig wel beetje vooraan. Maar... op de eerste ring, helemaal tegen het podium aan was een heel tribune vak leeg. Het kon haast niet anders dan dat deze plaatsen gewoon niet verkocht zijn. Nog voor Carlos z'n eerste pingeltje had gespeeld zaten we hier dus en hadden perfect zicht op het poium en de entree van Carlos het poium op. We zaten naar mijn gevoel echt in een VIP area :)
Het concert dat is hier niet te beschrijven, goed is een negatief woord als je het heb over de uitvoering van Carlos z'n avond in Rotterdam. Tsjonge jonge, ik heb echt genoten en dus ook een superdag gehad.

Carlos, Han en Cinderella, bedankt :P 8)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Meike,

Als ik het zo lees een fantastische dag gehad. Kan niet anders zeggen als dat !

Heb maar 1 opmerking en dat is You go Girl !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Plaats reactie