Nieuwe herinneringen aan Moordrecht.

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
racine
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: za jan 05, 2002 1:00
Locatie: Kop van Drenthe
Contacteer:

Nieuwe herinneringen aan Moordrecht.

Bericht door racine »

Hallo dames (en heren ook),

Het was gezellig en de "gastvrouwen(en 1 man)"-methode werkte m.i. goed. Ik heb in iedergeval de mij gewenste personen IRL gesproken en heb het erg naar m'n zin gehad. (half 3 weg en 5.15 uur weer thuis en om 6.15 weer op, kids gebeuren :-? )
Hierbij een paar herinneringen.

Afbeelding
het eten lied zich goed smaken...

Afbeelding
de bar deed het ook goed...

Afbeelding
en het dansen ook...

Afbeelding
merkwaardige gasten kom je overal tegen, niets aan te doen. :lol:

O ja, er was ook muziek en er werd gezongen.
Afbeelding
Afbeelding

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Leuk die foto's toch nog een klein stukje gedachte aan ..............

Snik,

Liefs
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi,

voornamelijk voor diegenen die nog nooit geweest zijn, :roll:
in feite had ik gisteren geen zin om tegaan omdat ik nogal een drukke dag had gehad bij het VU in Amsterdam, maar uiteindelijk de pumps aan en op weg naar Moordrecht. Ze maken je het wel makkelijk afslag 18 en villa nr. 18, kan niet missen. :lol:

Het was wat minder druk dan vorig jaar, economie wat minder en 40 Eurootjes is toch geld, maar het is het wel waard als je bedenkt dat alles inclusief is en gezelligheid kent geen tijd.

Wat ik me realiseerde was dat 2 jaar geleden kende ik niemand gerelateerd aan het "T" gebeuren en besefte in feite in een korte tijd hoeveel mensen ik heb leren kennen waarvan met sommigen (zoals meer gebeurt) een band is gegroeid waarbij het "T" zijn in feite een mindere rol speelt.

Behalve diegene die mij kennen voor het eerst o.a. in "real life" gezien/gesproken, Nathalie, Lisa + partner, Racine, (allemaal mooie dames, ain't we all :roll: ) en speciaal Lisa fijn dat je me heb voorgesteld aan je partner ook een mooie en leuke dame.

Ik schrijf dit stukje niet om te zeggen zie je ik was er ook, nee om diegene die nog nooit zoiets hebben meegemaakt misschien het besef tegeven dat zo een avond, de avond is om behalve veel plezier te hebben ,je de mogelijkheid geeft om andere "T" te leren kennen wat je zeker in het begin helpt om je weg in "T" land te vinden :D als je er wilt blijven. :wink:

groetjes, Adriana

Paula, waar blijven nu die foto's van die knappe dame :-?
en Racine leuke sfeerfoto's maar die merkwaardige gast hmm.... zou toch maar even navraag doen voor alle zekerheid :D
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Re: Nieuwe herinneringen aan Moordrecht.

Bericht door Josette »

racine schreef: merkwaardige gasten kom je overal tegen, niets aan te doen. :lol:
Inderdaad, maar je ziet er op de foto erg goed uit. Het pakje staat je mooi.
liefs, Josette
Plaats reactie