Feest 20 september

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Iam Saskia

Bericht door Iam Saskia »

Hallo allemaal,

het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn bericht hier op het forum plaatste. In die tijd heb ik gewikt en gewogen of ik al dan niet naar het feest zou gaan. Het uiteindelijke resultaat is dat ik besloten heb om niet te gaan. Ondanks de vele leuke reacties die ik heb gekregen op mijn berichtje. Bedankt nog daarvoor!! Ik ben jullie daarom ook wel een uitleg schuldig vind ik. Ik zal hieronder een poging wagen.

De reden om niet te gaan is omdat ik besloten heb dat ik het kleden als meisje tussen mij en mijn vriendin wil laten blijven. Omdat het voor mij en haar iets erotisch heeft. We vinden het alletwee leuk en spannend om mij er als een leuk meisje uit te laten zien (al is dit op dit moment nog niet echt gebeurd) Het is een onderdeel van een fantasie en misschien ookwel rollenspel. Ik ga pas naar buiten als ik er zo echt mogelijk uitzie en dat ik en mijn vriendin de enigen zijn die dan weten dat ik geen meisje ben (al hebben anderen alleen misschien een vermoeden) Zo ben ik bijvoorbeeld wel al eens overdag gaan zwemmen in een sexy badpak terwijl mensen dit zouden kunnen zien. Ga ik naar het feest toe dan zou ik dat alleen doen omdat ik het leuk zou vinden om eens als totaal iemand anders, in dit geval een meisje gekleed in sexy kleding, uit mijn dak te gaan. Maar ik weet dat anderen dan weten dat ik geen meisje ben. Terwijl als ik met haar naar een discotheek zou gaan, mensen dat misschien helemaal niet doorhebben of alleen een vermoeden hebben. En dat maakt het voor mij juist spannend.

Neemt niet weg dat ik bestwel benieuwd ben naar jullie en naar de verhalen en ervaringen. Maar hiervoor is juist internet zo geschikt vind ik. Hierdoor blijf ik anoniem maar kan ik wel ervaringen ed. uitwisselen. Overigens voor diegenen die willen weten hoe ik er zo'n beetje uit zie: er staan een paar foto's van Saskia op de clubpagina van Sandra tv.

Ik hoop dat ik het een beetje heb kunnen uitleggen. Ik ben ookwel benieuwd naar eventuele reacties ook van meiden die dit verhaal een beetje herkennen.

In ieder geval heel veel plezier voor diegenen die donderdag gaan!


Groetjes, Saskia
SandraTV

Bericht door SandraTV »

Hallo Allemaal,

Ik wil even zeggen:
Het was een te gekke feest.
Ik heb genoten.
Ik wil iedereen bedanken die dit feest mogelijk hebben gemaakt.
En natuurlijk de mensen die geweest zijn voor de gezelligheid.

<b><i>Liefs <font color=magneta><font size=3>Sandra</font></font></i></b>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sandratv op 2001-09-21 12:46 ]</font>
antoinette
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: In de buurt van utrecht

Bericht door antoinette »

Hallo,

Ik sluit me helemaal aan bij Sandra!
Want deze Sandra uit N'gein (partner van Antoinette!) vond het werelds.. goeie muziek..lekker sfeertje helemaal toppie!

Groetjes van An & San
Nate

Bericht door Nate »

Ik heb onwijze spierpijn weet iemand hoe dit kwam hihihihi.Ik zou het niet meer weten te minste nu ik goed terug denk ...stond ik weer niet te dansen uren achter elkaar???

oki ,eigenschuld dikke spier... :smile:
Renate-dlh

Bericht door Renate-dlh »

Hallo allemaal,

Wanneer we het over feesten hebben, kan ik natuurlijk niet achterblijven om mijn reactie te geven op het feest van gisteravond. Ik het vond het een hartstikkuh gezellugguh avond.
Ik heb heerlijk kunnen bijkletsen en ben zelfs met mijn beentjes op de dansvloer geweest.....!!!!!
Voor wie Renate een beetje kent is dit een bijzonderheid, want meestal ben ik in de buurt van de bar te vinden.

Maar ach, eigenlijk is er niet zoveel nodig om het mij naar de zin te maken; alleen maar een voldoende voorraad rode spa en...... rode wijn :smile: :smile: :smile:

O ja, wat me nog opviel was dat Josje en Angelica direct het hoekie van de bar annexeerden als Eindhoven's gebied :grin: grin: :grin:

Meiden en anderen..... allemaal tot het volgende feest...!!!!!!!!

Allemaal de groetjes van Renate
pat
daar ben ik weer
Berichten: 24
Lid geworden op: zo sep 02, 2001 2:00
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door pat »

Hoi Nate
Heb je ook in de splagaat gezeten dan ? :smile:
Of komt het dat we geen 18 meer zijn :smile:

En voor de rest was het een op en top avond :smile:

Al heb ik wel een beetje moeite met de gedachte dat we het straks maar eens in het jaar hebben :sad:

Of was dat een grapje Sascha ?

Meiden en zo en nu een verdwaalde heer thnxs voor de leuke avond
I am so glad that I am A woman
no-one
dagelijks aanwezig
Berichten: 140
Lid geworden op: vr jul 27, 2001 2:00

Bericht door no-one »

hi
ondanks het feit dat het mijn eerste feest en er wel erg veel op mij afkwam :roll: was het een reuze gezellig feest en ik ken nu tenminste ook een paar gezichten bij de namen :wink:.
ben zeker van plan een volgende keer weer te komen en dan wel wat actiever te zijn :lol:.
groetjes en nogmaals bedankt voor de leuke avond.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: joca op 2001-09-22 16:19 ]</font>
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Februari pas weer ?? :sad: :sad:

Ik heb al een paar keer geprobeerd een bericht over het feest op het prikbord te zetten. Maar om een of andere reden kan het prikbord geen positieve berichtjes verdragen *hihi* Elke keer als ik op bevestig druk, dan krijg ik een error 404 page. Nahja dan hier maar:

Lieverds, het moet me van m'n hart. Ik heb een heerlijke avond gehad. Complimenten aan de organisatie. Zelfs zónder voorverkoop, zónder veel adverteren en mét concurrentie van een rondvaart door Amsterdam, is het een heerlijk druk en gezellig feest geworden. Van Nel (Silhouette) hoorde ik dat Sas nogal in de rats zat over de te verwachten aantallen. Maar zoals je ziet kun je gerust zijn, Sas.

Het was een mooi en gezellig feest, weer perfect verzorgd door Laurens en Rineke van fun4two.*kiss* De twee lieverds die voor iedereen aandacht en tijd hadden en alles perfect verzorgd hebben. Ook wil ik nog even de zangeres complimenteren: Een wereldster ! Mooi maar vooral een perfecte zangstem. Zelfs nog een (veel te korte) privé acapella versie gehad van d'r van 'Nath that kind of girl' van Anastacia *bloos* Ik heb het er nu nog warm van .. :grin:

Kortom, ik heb me prima vermaakt en het viel me op dat (m.u.v. het drankhoekje :razz:) iedereen de dansvloer wel heeft beroerd. Sommigen overdrijven het *hihi* Maar ach.. als we maar lol hebben gehad, daar gaat het om, toch ?

Doen we snel weer dunnetjes over.
*smakkerdiesmak*

Sas en Lady, namens J. en ik nog bedankt voor jullie lieve cadeautje.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Kim Femme
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: do jul 05, 2001 2:00
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Kim Femme »

Net als de vorige keer weer geweldig genoten. Mijn complimenten (en ook die van mijn vrouw Elly)voor degenen die dit allemaal toch maar weer georganiseerd hebben!
Gezien de positieve reacties vraag ik me overigens wel af of in plaats van om de 6 maanden deze happening bijv. niet om de 4 maanden haalbaar zou kunnen zijn (een klein "marktonderzoekje" ertegen aangooien in dit forum?)
Hoe dan ook, in ieder geval hartelijk dank voor een ieder die bijgedragen hebben om dit feest te doen slagen!
Groetjes,
Kim.
Gebruikersavatar
JolandaM
dagelijks aanwezig
Berichten: 187
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Steenwijk

Bericht door JolandaM »

Hallo,

Het wordt wat eentonig, maar ook ik heb hardstikke genoten. Ik had met Sandra en Nicole afgesproken dat we bijtijds weer terug zouden gaan naar het hoge noorden.... Sorry Nicole en Sandra :smile:, hoop dat jullie het niet erg vonden :smile: dat het wat later werd.

Het leuke van dit feest is dat je nog eens iemand tegen komt. Ik ben zelfs een collega van mijn werk tegengekomen.......

Het is twee jaar geleden dat ik voor het laatst gedanst heb......

Kortom.... was het maar vast februari!!!!

Dikke kus voor de organisatoren!

Liefs,
JolandaM

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: JolandaM op 2001-09-23 17:41 ]</font>
SandraTV

Bericht door SandraTV »

Hoi Jolanda,
Ik vond het niet erg dat wij tot het einde zijn gebleven.
Ik wist van te voren niet dat het zo leuk zou worden.
En
Sorry Nathalie,
dat je mij misschien vond overdrijven op de dansvloer.
Ik ging helemaal uit mijn dak en heb genoten.
Ik hoop dat anderen het ook kunnen zeggen.
Liefs Sandra
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Sandra,
Welnee gekkie, ik bedoelde jou helemaal niet. Maar het maakt ook helemaal niet uit joh.. 't was maar een gekkigheidje, hoor..

Iedereen vermaakt zich toch op zijn of haar manier ? En zo te horen heeft iedereen het feest als een succes ervaren ! Ik heb in ieder geval nog geen negatieve geluiden waargenomen. Alleen maar juichverhalen. En daar gaat het om.

Als we dat nu híer ook kunnen bereiken, ben ik helemaal 'a happy girl'...
Moet toch lukken ?
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
SandraTV

Bericht door SandraTV »

Hoi Nathalie
Gelukkig, ik ging mij al schuldig voelen. :smile:
Het was ook maar een geintje van mij hoor.
Ik vond het leuk om op je berricht te reageren.
Ik vind dat op een feest iedereen mag doen wat hij wil, zonder andere lastig te vallen.
Was heel gezellig en ik heb genoten op mijn eerste feest die ik meemaak als Sandra.
Ik probeer op de volgende feesten ook te komen als ik nog wel welkom ben.
Misschien kan ik dan wel een beetje dansen. :smile:
Liefs Sandra
Plaats reactie