Travestie.org feest

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Hoe heb je het Travestie.org feest ervaren.

Peiling eindigde op vr apr 09, 2004 14:25

Volgende keer liever weer zoals vroeger,alleen mensen van Travestie.org.
7
25%
Volgende keer mag het wel weer op deze manier.
16
57%
Maakt mij niet uit.
5
18%
 
Totaal aantal stemmen: 28

Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Jeanine2 schreef:Overigens, Lisa, zit niet iedereen elke avond achter zijn pc om direct te antwoorden. Er gaat wel eens enige tijd over heen.
Jeanine,
Bedankt voor jouw antwoord, ik denk dat jouw conclusies getuigen van een bepaalde realiteitszin. En wat betreft het gebrek aan reakties vanuit de grote meute van feestgangers, zullen wij het op zijn panglossiaans houden en maar ervanuit gaan, dat degenen die er waren nog steeds zo aan het nagenieten zijn, dat ze geen tijd hebben om achter hun pc te gaan zitten, om een antwoord te formuleren :-D .

Liefs,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi Lisa,

weer een bijdrage van iemand die niet geweest is, misschien niet relevant hoe het is geweest is maar ik denk wat veel belangrijker is nu deeltje 2 hoe verder.

Als eerste ik begrijp wel misschien wat teleurstelling gezien de reacties die hier zijn gepost.
Was gisteren bij T&T Eindhoven (een kleine 100 bezoek(st)er en het gesprek kwam met enkelen die er ook geweest waren op Fun4.2, misschien niet maatgevend maar omdat je om ideen/meningen vraagt het volgende,

enkelen zeiden over het concept om ook mannen (geen "T") toegang te geven was in principe geen punt, wel storend omdat de meeste "dames" toch hun best doen om er goed uit te zien, dat er figuren (mannen) tussen doorliepen, waar men zich, gezien de presentatie, zich toch wat aan stoorde. : (oplossing zoals eerder gezegd - dresscode niet alleen aan de deur maar ook binnen)

Blijft dat men toch een fijne avond had gehad want uiteindelijk ......maak je dit zelf.

Maar ik denk dat waar het omgaat is dat je je moet afvragen, waarom komt iemand naar een avond georganiseerd door trav. org.

Het antwoord lijkt me dat "wij" (+eventuele partners) hier wel weten waarom we naar zo een avond gaan, het kan ook zijn dat er mannen zijn die hun latente "T" gevoelens misschien eens willen toetsen aan de praktijk of diegene die zich nog niet durft/wil omkleden.

Deze gemengde groep hoort thuis in het "T" gebeuren, blijft dan over de mannen die om andere redenen hier op af komen.

Hoe houd je deze groep buiten, als dit althans de bedoeling is. (oplossing??)

------------------------

die overigens nu de bevestiging las wat ik al voor deze draad in een andere posting had geschreven (geen reactie), n.l. dat de cijfertjes ook moeten kloppen en dat daar niets verkeerds aan is, integendeel en dat in eenvroeg stadium misschien hier de oplossing ligt, d.m.v. suggesties aan trav. org.

Dat er zonder jullie inzet er geen trav. org. avond zou zijn is duidelijk en verdiend dus steun en waardering naar jullie toe,

groetjes Adriana
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hoi Adriana,

even nog een klein stukje als antwoord.

Wij (lisa en ik) hebben mensen aangesproken op hun kleding (of beter gezegd het ontbreken daarvan).
Moet wel eerlijk zeggen dat dat geen problemen heeft opgeleverd, men 'luisterde' goed naar ons en kleedde zich acceptabel om.dus ik heb goede hoop dat dat een volgende keer ook al beter zal gaan.

Waarom niet T*'s naar een dergelijk avond komen zal wel altijd een raadsel blijven ben ik bang.
Wel heb ik meegekregen dat er 2 mensen (mannen) weg zijn gegaan.
Toevallig hadden we die ook op hun kleding aangesproken.
Wat we achteraf hoorde was dat deze 2 een wat ander idee van de avond hadden dan het bleek te zijn.
Overigens mag ook gezegd worden dat hun vertrek zonder problemen (lees: boze gezichten o.i.d.) is gegaan.......ze waren simpel niet op de juiste plaats voor wat zij in gedachten hadden (wat dat ook moge zijn geweest).

In die zin mag ook wel een complimentje naar de vaste gasten van fun4two die mogelijk anders gewend is, en zich toch makkelijk naar onze normen schikte.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi John,

ik denk dat zoals je het schets en de ervaring van anderen het duidelijk maken dat het wel mee valt, blijft ofdat je de volgend avond al of niet op dezelfde wijze moet organiseren, denk dat de postings hier en de poll
wat duidelijkheid geven.

groetjes, Adriana
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Hoi allen,

Met grote interesse heb ik deze thread doorgelezen. En hoewel ik het afgelopen feest in Moordrecht er niet bij kon zijn door omstandigheden, denk ik toch enig recht van spreken te hebben aangezien ik alle feesten daarvoor wél aanwezig was. Met veel plezier overigens. Het meest aansprekende bericht vond ik dat van Jenifer. Als nieuwe gaste op een dergelijk feest gaf zij blijk van enige schrik toen ze geconfronteerd werd met (hoogstwaarschijnlijk) een aantal reguliere fun4two-gasten in vol ornaat. Ik denk dat de organisatie met name nota zou moeten nemen van háár reactie omdat dit een belangrijke is. Men is namelijk niet gekomen voor een parenavond maar een T-feest in relaxte sfeer.

Lisa gaf de overwegingen al aan in haar bericht over het hoe en waarom van de beslissingen om de T-gangers te mixen met het reguliere fun4two publiek. Op zich een niet onaardig idee waar ik in den beginne niets op tegen zie. Een beetje meer openheid en wat minder afgeschermd geheel is niet verkeerd. Ware het niet dat het parenclub-publiek een hele andere voorstelling van zo'n avond heeft dan de T-gangers !

Ik ben ooit samen met Veronique (een goede bekende van het management van fun4two) eens uitgenodigd om 'en femme' bij zo'n reguliere parenavond te zijn. En ik kan je vertellen dat de sfeer een heel andere is dan bij een T avond. Het publiek was echter ook hier warm, geïnteresseerd en open. Wat dat aangaat geen enkel probleem. Maar hun agenda was wel degelijk een heel andere. Want na het drankje aan de bar leek het alsof er een afgesproken sein door de zaal ging en spoorslags vertrokken velen naar boven om zich om te kleden in de meest in het oog springende ondermode :roll: . Zowel de vrouwen als zeker ook de mannen. Na enige tijd zag je groepjes van bekenden van elkaar naar boven vertrekken om dingen te doen die ze tot hobby hebben verheven om daarna geheel bevredigd dit te beklinken met een drankje of een dansje. Allemaal prima en zoals ik al zei: alles ging in een prima sfeer.

Echter deze agenda van een fun4two avond staat mijns inziens haaks op de agenda die de trav.org feesten tot voor kort hadden. Lisa was zelf al tot deze zelfde conclusie gekomen en ik denk dat dat goed is. Ik denk dat de opkomst van bezoekers niet zozeer gezocht moet worden in openstelling voor het reguliere fun4two publiek maar beter gezocht kan worden in het aanbieden van een meerwaarde op dergelijke avonden.
Dat wordt al wel degelijk geprobeerd door het aanbeiden van live-acts, een DJ en het goede eten en drinken. Maar niet te vergeten de geweldige entourage en het prima personeel wat daar rondloopt. Maar kennelijk wil men, om geinteresseerd te blijven, méér, anders en beter. En dat is een harde dobber voor de organisatie. Probeer inderdaad maar eens om met hetzelfde budget een nog aansprekender feest te organiseren. Ik geef het je te doen. En behoudens een paar opbouwende suggesties in vorige berichtjes heb ik ook niet echt constructieve oplossingen, helaas.

Hoewel, misschien toch één. Is het jullie opgevallen dat de afgelopen twee feestjes in de Palace in Amsterdam wél overliepen van het T* publiek en dat daar een heel ander publiek kwam dan naar de Fun4two feesten ? Misschien zit 'm daarin wel een oplossing ? Als je die twee formules nou eens door elkaar husselt ? Wat zou er dán gebeuren ? Hoe dan ook. Ik wens de organisatie veel succes en wijsheid toe.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Nathalie,

Meid, wat leuk dat je hier weer ff langs bent gekomen! Gaat het goed met je? Zoals altijd, heb je een heldere analyse gemaakt, en een duidelijke uiteenzetting van de situatie. Ik denk, ook, dat wij een onderschatting hebben gemaakt, van de verschillende verwachtingen van de twee groepen. Bij eerdere feesten, zoals je weet, zijn vaker enkele vaste gasten van Fun4Two aanwezig geweest, die zich aanpasten aan onze verwachtingen. Wellicht waren ze goed ingelicht van tevoren.

Toen wij besloten om het feest open te zetten voor niet-T’s, beseften wij wel, dat wij een groter aantal gasten uit de Fun kring konden verwachten, maar wij dachten. Onze inschatting van de totale bijdrage van niet-Ts in het gasten aantal bleek juist te zijn, echter hadden wij verwacht, dat er, behalve de Fun gasten, meerdere andere publiek eraf zouden komen. Wij hebben dus wel de belangstelling voor het feest in andere kring overschat.

Een oplossing, zoals je het voorstelt, om de twee succesformules te mengen, lijkt wel voor de hand te liggen, maar is niet zo eenvoudig te realiseren. Want er zijn wel tegenstrijdigheden in de redenen waarom ze succesvol zijn. Bijvoorbeeld, de toegankelijkheid van de Palace heeft bijgedragen aan het succes daarvan, terwijl juist de afgelegen, beschermde locatie van Fun4Two een rol daarin speelt.

Hoe wij leuke feesten kunnen organiseren houdt ons wel bezig; bijdragen zoals de jouwe zijn een goede steun daarin, dus ik hoop dat deze discussie zich voortzet.

Bedankt, en tot horens,
Liefs,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hallo Nathalie,

Dank je wel voor je heldere betoog.
Je slaat op een aantal punten ook de spijker op de kop.
Dat het Fun4two publiek een wat andere is dan ons publiek is een feit.
Dat dit heel goed samen kan gaan lijkt mij ook.
Wat er deze keer (min of meer) aan ontbroken heeft is de voorlichting naar de mensen toe, met name de fun4two leden.
Dit is niet als een verwijt naar wie dan ook bedoeld.
Wij hebben het simpelweg over het hoofd gezien (onbekend als we zijn met de gang van zaken op de normale Fun avonden) en Laurens heeft er (volgens mij) ook niet echt bij stilgestaan.
Op het moment dat dit duidelijk werd hebben wij overleg gehad met Laurens en die was er direct voor dat wij zijn leden aan zouden spreken.
Dus in die zin is het best goed opgelost (in ieder geval zo goed mogelijk op dat moment.)
Dat wij hier een behoorlijk leermoment aan gehad hebben staat ook buiten kijf.

Wat jij schrijft dat jenifer haar bericht zwaar zou moeten wegen ben ik ook met je eens.
Uiteraard kijken we naar de cijfertjes in de poll......maar dit zal zeker niet het enige criterium zijn bij de planning van een volgend feest.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hallo allemaal,

onderstaand bericht kreeg ik per mail gestuurd:

Dag Johnn,
Ik wilde langs deze weg even laten weten dat ik zeer genoten heb van het feest.Natuurlijk zou ik dat via de gevraagde poll kunnen doen maar dan moet ik mij aanmelden enz en die drempel vind ik eigenlijk te hoog .
Onhandig misschien om dan een juist beeld te krijgen maar doe het toch maar. Ik ben het met de formulering van Racine en Jeanine eens, vind een beetje erotiek ook niet verkeerd, maar wel als die bezoekers niet eens weten dat het die avond ONS ,in principebesloten feest is.Laat je wel extra mensen toe, geef ze dit mee en laat ze met hun kleding, ivm partners,beneden rekening mee houden waarbij wel,opgemerkt dient te worden dat ook sommige van ons qua kleding keuze behoorlijk op de erotische tour zijn dus...Verder hoop ik dat de discussie jullie lol in het organiseren van dit soort avonden niet heeft aangetast want het heeft tov al die andere avonden zowel in Nederland als Belgie, nog steeds klasse en uitstraling. Ik blijf het geweldig vinden en met name de locatie. De ligging,enthourage,gastvrije mensen en vooral ook voor jullie het gemak van organiseren verdienen van mij een pluim. Mijn steun heb je . Groeten aan Marcella,
nicole

En aansluitend (na mijn vraag of ik dit mocht plaatsen) nog het volgende mailtje:

Je mag mijn positive stem opnemen in de poll.Ook trouwens van mijn mede reizigers want we waren met z,n drieen en alle drie positief.
groeten, nicole
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
sharon
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 0:29
Locatie: randstad

Bericht door sharon »

Hoi,

Ik ben zelf ook niet geweest maar als het kan wil ik wel wat zeggen. Ik denk dat het een goed idee is om niet alleen T publiek toe te laten. Ik ben zelf nooit op een T&T avond geweest dus ik kan ook niet oordelen of iets beter is of niet, alleen is het wel makkelijker voor T's als ik om gewoon als man zijnde eens te kijken en de sfeer te proeven. Voor mij zijn de meeste avonden te ver weg aangezien ik geen rijbewijs heb, maar mocht het een keer in Amsterdam of omgeving zijn dan zou ik graag eens komen kijken, ff er vanuit gaan dat het niet alleen voor T's is.

Sharon.
Doe maar rustig aan, het leven gaat al snel genoeg.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Sharon,

Heb je toch wat gemist.
Vanavond was weer de T&T Amsterdam in cafe de Gijs.
Daar komt ook ander publiek, dus kun je gewoon eens als man komen zonder dat je direct in een bepaald vakje geplaatst wordt.
Helaas zul je weer een maand moeen wachten nu.
Cyn.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Cynthia schreef:Heb je toch wat gemist.
Vanavond was weer de T&T Amsterdam in cafe de Gijs.
Daar komt ook ander publiek, dus kun je gewoon eens als man komen zonder dat je direct in een bepaald vakje geplaatst wordt.
Helaas zul je weer een maand moeen wachten nu.
Cynthia, heb je na dat voorval waardoor je Fun4Two hebt gemist nu bij T&T Amsterdam wél genoten? Zoiets zoals bij jou kan iedereen overkomen.
liefs, Josette
sharon
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 0:29
Locatie: randstad

Bericht door sharon »

Ik had het op de kalender gezet maar ik keek er pas weer om 21.30 op. Altijd het zelfde met mij. Ga het morgen ff op de kalender op me werk zetten, dan zie ik het overdag al.

Sharon.
Doe maar rustig aan, het leven gaat al snel genoeg.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Beste mensen,

De poll is afgelopen, dus stemmen kan niet meer.
Uiteraard kun je hier nog wel berichten plaatsen over je ervaringen in Moordrecht.
Deze zullen we uiteraard ook dan nog meenemen in onze evaluatie.
Ik wil ieder bedanken voor de bijdrage aan deze thread.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

wat kijk je toch serieus op die foto johnn:)

Joy
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

LOL...
tja Joy.......zo zit m'n kop nu eenmaal in elkaar..... :D

en scheelt misschien ook wel iets dat ik ook serieus met Travestie.org bezig ben 8)
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie