Partners die travestie stimuleren binnen de relatie

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Cynthia Borst
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: di okt 19, 2004 18:23
Locatie: amsterdam

Partners die travestie stimuleren binnen de relatie

Bericht door Cynthia Borst »

Hooooiiiiii....
Ik ben op zoek naar partners van travoos, die hun menig over van alles en nog over deze levensstijl willen delen.
Ben vooral geintresseerd in degene die het stimuleren en er zelf ook heel erg van genieten..
Laat eens wat van jullie horen
Zoen van Chyntia
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Even los van mijn eigen situatie (accepteren: ja, stimuleren:nee) wel een anekdote uit mijn verleden: half jaren 90 ging ik elke week in travestie naar de iT op zaterdag avond, en daar leerde ik ook een meisje kennen wiens 'kick' het was om haar vriendjes over te halen en femme uit te gaan. En dan niet gewoon pruikje op raar doen maar echt helemaal top.

Iemand vroeg haar eens een keer of ze mij dan niet leuk vond, waarop ze aangaf dat ze alleen viel op jongens die 'het' nog niet deden .. zij wilde echt zelf verantwoordelijk zijn voor de transformatie. Toch denk ik dat ze wel een neusje had voor jongens die er aanleg voor hadden: een van haar ex-en was een paar jaar later fulltime en duidelijk aan de hormonen ;)

En ja, ik heb wel eens gedroomd hoe het zou zijn geweest om 'ontdekt' te worden door haar .. het was nog een verdomd leuk/knap grietje ook :cry:
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Cynthia,

Lees eens deze draad: http://www.travestie.org/html/forum/viewforum.php?f=13

Overigens, welkom hier.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Re: Partners die travestie stimuleren binnen de relatie

Bericht door Elsa »

Cynthia Borst schreef:Hooooiiiiii....
Ik ben op zoek naar partners van travoos, die hun menig over van alles en nog over deze levensstijl willen delen.
Ben vooral geintresseerd in degene die het stimuleren en er zelf ook heel erg van genieten..
Laat eens wat van jullie horen
Zoen van Chyntia
Hey Cynthia, denk dat je die met een lampje moet zoeken, partners die erg genieten van het T* gebeuren. De meesten komen er onverwachts achter en staan dan niet te dansen van plezier. Maar zoveel jaren verder zijn er ook gebeurtenissen waar wij samen erg om kunnen lachen. Wat bedoel je met stimuleren? Samen dingen beleven of je partner zover krijgen dat hij (zij) clubs gaat bezoeken? groeten Elsa
Adriana Tol
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: do okt 14, 2004 22:45

Bericht door Adriana Tol »

...............................
Laatst gewijzigd door Adriana Tol op wo nov 17, 2004 23:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Cynthia Borst
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: di okt 19, 2004 18:23
Locatie: amsterdam

Stimuleren

Bericht door Cynthia Borst »

[quote="Maruscha"]Even los van mijn eigen situatie (accepteren: ja, stimuleren:nee) wel een anekdote uit mijn verleden: half jaren 90 ging ik elke week in travestie naar de iT op zaterdag avond, en daar leerde ik ook een meisje kennen wiens 'kick' het was om haar vriendjes over te halen en femme uit te gaan. En dan niet gewoon pruikje op raar doen maar echt helemaal top.

Iemand vroeg haar eens een keer of ze mij dan niet leuk vond, waarop ze aangaf dat ze alleen viel op jongens die 'het' nog niet deden .. zij wilde echt zelf verantwoordelijk zijn voor de transformatie. Toch denk ik dat ze wel een neusje had voor jongens die er aanleg voor hadden: een van haar ex-en was een paar jaar later fulltime en duidelijk aan de hormonen ;)

En ja, ik heb wel eens gedroomd hoe het zou zijn geweest om 'ontdekt' te worden door haar .. het was nog een verdomd leuk/knap grietje ook :cry:[/quote][quote][/quote Bedankt voor je reactie.
Het is jammer dat je droom altijd een droom zal blijven..
Maar uiteindelijk ben je gekomen waar je nu ben..en daar gaat het om, dat je je goed voelt..Geniet van de verrijking in je leven en dat je ermee om kunt gaan zoals jij dat wil..Groet Cynthia
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Het is natuurlijk eerst even schrikken als je onverwachts geconfronteerd wordt met het T* gebeuren. Zelf heb ik jaren nodig gehad om weer in balans te komen en mijn partner met andere ogen te zien. Vond het erg dat hij zo stiekem en verstopt dit stuk van zijn leven achter moest houden. Maar wanneer je kinderen hebt kun je niet zomaar alles doen wat je wilt. Kun je anders over denken natuurlijk maar pubers wil je daar liever niet mee belasten. Het stimuleren kan op vele manieren natuurlijk. D.mv. aankopen( die ik wel eens doe) samen shoppen, we hebben ook best wel veel pret om onverwachte situatie's. Maar de man waarmee ik getrouwd ben moet wel voor mij 'man ' blijven. Het is voorlopig goed zo.
groetjes Elsa :P
jannie
ff weer wat posten
Berichten: 39
Lid geworden op: zo mar 07, 2004 2:18
Locatie: Friesland

Bericht door jannie »

Stimuleren, is wel erg ver weg als je er pas "later" achter komt in je relatie.
maar mee leren omgaan en helpen (tips geven over kleding,make-up enz. ) vind ik al normaal.
ook naar de t en t gaan heb ik geen problemen mee, maar vertellen aan kinderen en verdere omgeving is nog niet aan de orde.

groetjes jannie
partner van Hendrika
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Dat is helemaal waar Jannie, voor mij betekent stimuleren ( voorlopig) samen make-up kopen of kleding. Kan ook zijn een leuke rok kopen ofzo als ik alleen in een winkel ben en iets zie. Maar samen in de slaapkamer is voor mij niet emfrage. Heb me er voor open gesteld maar voelt niet goed voor mij. Wil daar ook eerlijk in zijn wat best moeilijk is, want de ander kan zich afgewezen voelen dan. In iedergeval is er toch veel meer openheid gekomen wat het (be)leven best de moeite waard maakt.

groetjes Elsa :P
Adriana Tol
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: do okt 14, 2004 22:45

Bericht door Adriana Tol »

.........................
Laatst gewijzigd door Adriana Tol op wo nov 17, 2004 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Dank je Adriana en Cynthia.
Er is een partner community speciaal voor partners van T*, mocht je daar met andere partners willen praten ben je welkom. groetjes van elsa :wink:



http://groups.yahoo.com/group/voorpartnersvantgirls/
Carolina
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: do okt 28, 2004 11:50
Locatie: Dordrecht

Partners die travestie stimuleren binnen de relatie

Bericht door Carolina »

Hallo Chyntia, even voorstellen, ik ben Carolina sinds vandaag geregisteerd op deze site maar al wel een poos een lezeres. Ik ben partner van Medina Soares (TG). Als je leest stimuleren binnen je relatie komt dat inderdaad een beetje over als of je je partner moet aanmoedigen, daarom denk ik dat het misschien een ongelukkig woord is. Het voelt als stimuleren, maar in feite is het accepteren en door dat je het accepteerd van je partner geeft dat de stimulance voor je partner om door te gaan in zijn/haar zijn. Ook ik ben op zoek naar mensen om mijn gevoelens hierover te delen. Groeten Carolina
Partner van het liefste meisje in wording ter wereld.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Re: Partners die travestie stimuleren binnen de relatie

Bericht door Elsa »

Carolina schreef:Hallo Chyntia, even voorstellen, ik ben Carolina sinds vandaag geregisteerd op deze site maar al wel een poos een lezeres. Ik ben partner van Medina Soares (TG). Als je leest stimuleren binnen je relatie komt dat inderdaad een beetje over als of je je partner moet aanmoedigen, daarom denk ik dat het misschien een ongelukkig woord is. Het voelt als stimuleren, maar in feite is het accepteren en door dat je het accepteerd van je partner geeft dat de stimulance voor je partner om door te gaan in zijn/haar zijn. Ook ik ben op zoek naar mensen om mijn gevoelens hierover te delen. Groeten Carolina
Carolina welkom in de groep ... :D Vind het positief dat jullie samen op deze manier er mee omgaan. Wat je zegt is waar, wanneer je het accepeert dan geef je elkaar de ruimte, en vanuit die ruimte krijg je ook meer begrip. Zelf merk ik wel dat ik soms een soort van 'terug val' heb en dan ook behoefte voel om er met iemand over te praten. Maar zondermeer wil ik mijn partner respecteren hierin. groetjes Elsa
Maria1967
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: za okt 30, 2004 16:58

genieten

Bericht door Maria1967 »

ik genieten er erg van als mijn partner bezig met zichzelf.
ik stimuleer ook erg door soms iets leuks te kopen voor haar.
we genieten er samen erg van als ze zich omkleed en opt ut.

groetjes Maria
Hoi ik ben Maria, vriendin van Lieke ik hou erg van Lieke en steun haar volledig in het vrouw zijn.
Gebruikersavatar
Poky
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: ma nov 01, 2004 23:15
Locatie: oost vlaanderen

Bericht door Poky »

Hoi hoi,
Toen mijn vriend vertelde over z'n T* zijn, was het voor mij ook even een verrassing. Maar nu loopt alles vlotjes. En soms ook 'aanmoedigend' of 'stimulerend' (al dan niet een verkeerd woord). Wij vinden het gewoon heel gezellig om samen in winkels rond de kijken: zowel voor mij als hem. Het is ook een enorm voordeel dat we exact dezelfde smaak hebben en dat hij in mijn kleren kan. Verder heb ik ook ontdekt dat het enorm leuk is om bij elkaar de make-up te doen.

Conclusie: eens je het kan aanvaarden en respecteren is er al een hele stap van 'aanmoediging' gezet. En bij ons was het dan ook een logisch gevolg dat we er samen mee bezig zijn. Ik geef soms tips, hij vraagt soms raad... En omgekeerd gebeurt dat ook, hoor. Dat hij me raad geeft wat leuk bij mij kan passen :lol:

Er gewoon samen, op een ongedwongen manier mee bezig zijn lijkt me de beste 'aanmoediging'. Alhoewel ik heel goed kan begrijpen dat het niet voor iedereen zo makkelijk is om te aanvaarden dat je partner T* is.

Kortom, wij hebben het gezellig samen. En wat ik nooit verwacht had, ik vind het best leuk om er samen met hem mee bezig te zijn :wink:

Liefs:
Poky
Step out of the ordinary...
Plaats reactie