Moordrecht.

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Toch zit ik nog met een vraag, af en toe heb ik de indruk dat Moorderecht staat voor een date-programma. Misschien dat de meesten er heen gaan om elkaar IRL te ontmoeten, maar er gebeuren ook andere dingen. Dat haal ik uit verschillende reaktie's. Mij lijkt dat er een heel verschillend publiek komt. Een van de reden dat ik denk mij er niet thuis te voelen als ' partner van' . Kan het mis hebben, afwachten waar Denise aan verhalen mee thuiskomt :wink: In ieder geval voor iedereen wens ik jullie een :lol: heel gezellige avond toe
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Deze discussie wordt iedere keer als trav.org haar feest viert gehouden en het lijkt alsof men denkt dat er allerlei zaken aan de gang zijn die het daglicht niet verdragen maar dat valt allemaal reuze mee. Ik ben een member van een andere parenclub in Lelystad en kom daar met veel plezier. Niets moet en alles mag is het motto en betekent dat je kunt doen en laten wat je wil. Of je nu actief meedoet met het sexuele gedeelte of dat je gewoon een leuk avondje uit wil. Misschien ten overvloede maar het feest van trav.org moet je los zien van de locatie waar het gehouden wordt. Het is dus gewoon een feest in een gehuurde locatie en er zullen misschien vaste gasten van de fun komen maar denk niet dat je van te voren al kunt zeggen dat dat sfeerbepalend is. Dus ja het is een parenclub en nee dit feest is daar geen onderdeel van. Gewoon een leuke avond dus met alle mensen die we via hier kennen plus wat extras. Ik persoonlijk vind dat ook wel leuk eigenlijk. Je weet nooit wie je daar allemaal tegenkomt:)
Hebben ze eigenlijk een bubbelbad? :D
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Ok stomme vraag die laatste ik heb net de site bekeken hahaha...
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Over dat bubbelbad, ik heb van iemand gehoord dat haar man eindigde in een zwembad. dus badkleding meenemen kan geen kwaad :P
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Elsa,

Ik weet zeker dat Denise een hartstikke leuk avond heeft, en ik hoop dat je hier ook ons zal vertellen hoe ze het heeft gehad (en met name, hoe het beantwoorden aan jouw zorgen over de locatie).

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Lisa met een S schreef:Elsa,

Ik weet zeker dat Denise een hartstikke leuk avond heeft, en ik hoop dat je hier ook ons zal vertellen hoe ze het heeft gehad (en met name, hoe het beantwoorden aan jouw zorgen over de locatie).

Lisa
Zal ik zeker doen Lisa, de locatie is geen probleem. Alleen wat ik van enkele partners gehoord heb hierover. Hoop dat het voor jullie allemaal een geweldige avond word! Veel plezier he, groeten Elsa
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Badkleding neem ik niet mee ik ga wel naakt in het bad hehehe en dan is het nu ook meteen geen verrassing meer dat ik ook kom vanavond. En het werd tijd Joanne
Gebruikersavatar
Carola-Voorvelt
dagelijks aanwezig
Berichten: 131
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 15:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Carola-Voorvelt »

Joanne schreef:En het werd tijd Joanne
Hahaha nou bereid jij je maar voor, wat morgen avond betreft :wink: Oeps
•´¯¥¯`•WHÅt §HÂLl w€ DØ•´¯¥¯`•
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Moordrecht here we come :D :D :D
En pas jij maar op Carola ik lust je rauw :wink:
Gebruikersavatar
Franka van Brakel
ff weer wat posten
Berichten: 39
Lid geworden op: di nov 18, 2003 11:00
Locatie: Amersfoort

Bericht door Franka van Brakel »

Nou, het was me een heerlijk feest gisteravond!!! :D
Ik heb er van genoten en vele ontmoet waar ik alleen het profiel van kende en dat was al een feest op zich.
En Joanne helaas he, het bubbelbad en de sauna waren gesloten, maar de pret was er niet minder om.
Vooral niet nadat ik je verborgen talenten als paaldanseres heb kunnen waarnemen!! :lol:

En ik vond het een leuke en gezellige mix van allerlei mensen.
Ik zie alweer uit naar de volgende.

Organisatoren BEDANKT!!!!

Franka.
Let's go girls!!!
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Lisa met een S schreef:Elsa,

Ik weet zeker dat Denise een hartstikke leuk avond heeft, en ik hoop dat je hier ook ons zal vertellen hoe ze het heeft gehad (en met name, hoe het beantwoorden aan jouw zorgen over de locatie).

Lisa
Zoals beloofd.... wat ik tot nu toe weet was het een geweldig feest! Toen Denise in bed rolde mompelde ze " volgend jaar ga ik weer...." :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

PS.. dat voor iemand die dik een jaar terug nog heftig beweerde nooit (!) naar 'zo'n ' avond te willen gaan. dus de kast is nu echt bij het grofvuil gezet :wink:
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Niets is veranderlijker als een mens. Gelukkig maar dat maakt het leven soms ook zo mooi.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Denise
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 19:06
Locatie: Drenthe

Bericht door Denise »

Het was een heel leuk feest, een zeer bonte verzameling van bekende en onbekende namen en gezichten, helemaal geen "overlast" van vaste bezoekers, maar wel veel plezier, bourgondisch eten en drinken ... het was zo snel voorbij :( ... tot volgend jaar !!!!! :D :D

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Nou dan sluit ik mij na een paar uren flink slapen volmondig bij de vorige dames aan. Ik heb een geweldige avond gehad ondanks dat de sauna en whirlpool gesloten waren. En de grote overwinning van mij was dat ik er geen druppel alcohol bij heb gedronken en dus ook alles nog weet hihihi.
Franka bedankt dankzij jou hoefde ik niet te lopen :D en heb ik het onderweg ook heel gezellie met je gehad. Ook de voorpret met de make up kwasten was erg leuk. Natalie bedankt dat je zulke leuke meiden mee hebt genomen want met jullie samen heb ik het echt helemaal toppie gehad.
Nicole VT bedankt ik vind je een toppertje. John en Marcella gefeliciteerd. Was ontroerend die John eens op zijn knieen te zien :P
Pamela bedankt jou bekijk ik vanaf gisteren met hele andere ogen :wink: :wink: En ondanks dat ik teruggeblaft werd door een zeker iemand hou ik je er aan dat bij 5000 berichten ik een avondje met je wil stappen :wink: :D Lisa, Paula, Renate, Racine, Denise2, Josette, Nicole uit Groningen, Marjolein, de paar vaste bezoekers van de Fun die ik van heeeeeeeeel dichtbij heb leren kennen (Kim en Anton), de organisatie van de Fun, de organisatie van dit grandioze feest en last but not least The Alley Girls allemaal waanzinnig bedankt het was een grandioze avond die ik niet meer vergeet. En dan de rest van de gasten die ik vergeten ben ook natuurlijk. Count me in next time i will be there.

Nu had ik iemand belooft een verslag van de avond te schrijven maar heb zoveel meegemaakt gister dat ik gewoonweg niet weet waar ik moet beginnen. Dus misschien komt het van de week nog maar anders laat ik het met liefde aan Josette over die daar ook al plannetjes voor had.
By the way je hebt nog een foto voor me he Josette. Stuur maar naar mijn email. En ik ben ernstig benieuwd naar de feestfoto's van iedereen.

Nu ga ik naar de masseur want na mijn paaldans debuut voor trav.org heb ik dat hard nodig hehehe...
Plaats reactie