eindelijk verteld!

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

enjoy
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: ma dec 13, 2004 10:00
Locatie: drachten

eindelijk verteld!

Bericht door enjoy »

Gesplitst door moderator van topic.

Vorig weekend ben ik een weekend bij mijn broer en vrouw geweest en die zagen dat er iets aan de hand was. Het was voor hun even schrikken, nadat ik verteld heb dat ik aan travestie deed en dat dit mijn een lekker en fijn gevoel geeft. Tot mijn verbazing vonden ze het geen probleem en zeiden, je bent wie je bent en voor ons zul je altijd zo blijven.
Mijn schoonzus nam mij mee naar hun slaapkamer en gaf mij een string en bh met de woorden, dan heb je in ieder geval het gevoel alvast.
die zaterdag zijn we wezen winkelen en heb ik zelf 3 strings gekocht en een nachtjurkje. Zondag heb ik de hele dag als vrouw rond gelopen en zonder enige sexuele opwinding. Alles in het zwart. Mijn broer en schoonzus zeiden dat het er nog goed uitzag ook, wat bij mij wat emotie losmaakte. Die zelfde avond thuis nog tegen mijn vrouw gezegd en die had gehoopt dat ik het verdrongen had. Ik heb haar verteld dat ik het niet meer kan en wil verdringen, ik heb dit regelmatig nodig. Ik ga nog niet geheel enfemme, zoals jullie dat noemen. Dit zou ik wel eens een keer willen, by the way.
We zijn nu twee dagen verder en mijn vrouw heeft het er nog moeilijk mee, maar ik mag wel van haar elke dinsdagochtend mezelf transformeren. Dit was voor haar erg moeilijk, maar ik moest wel zorgen dat ik voor ze uit de werk kwam, weer in mijn eigen kleren zit.
Dit gebaar van haar geeft mij zoveel rust dat het niet meer stiekum hoeft en de kans op betrappen natuurlijk groot is. Mijn schoonzus en mijn vrouw zeiden wel als je het doet, doe het dan goed.
De strings kan ik gewoon blijven dragen, en om eerlijk te zeggen zit het lekkerder dan mijn eigen onderbroeken, die nog duurder zijn als de strings bij de Wibra of Zeeman. Ik heb mezelf overwonnen door het te vertellen aan mijn vrouw, wat ik niet makkelijk vond.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

He 'toch wel raar' je zou je naam kunnen veranderen zeg.. het gaat toch aardig goed met het vertellen en de reaktie's. Wat fijn dat je vrouw jou deze ruimte geeft. Ga er voorzichtig mee om, wie weet brengt het zo meer begrip tussen jullie. groeten elsa
enjoy
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: ma dec 13, 2004 10:00
Locatie: drachten

Bericht door enjoy »

Elsa.

Ze heeft gisteravond besloten dat ik het vandaag al kon. Toen heb ik gevraagd of wat zou willen klaar leggen, wat ze ook deed.
Nu ik dit typ draag ik een witte leren rok tot op de enkels en een rode zijde blouse. Persoonlijk vind ik korte rokjes leuker, maar voor nu vind ik het goed. Nu moet er vertrouwen groeien tussen ons, aan de liefde zal het echt niet liggen. Gelukkig had ze een paar laarzen die ik aankon, want zonder schoenen is het voor mij niet af.

Zal wel een leuke naam bedenken.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Begrijp dat je naam nu enjoy is geworden, heel mooi! :P Toch knap dat zij dit gedaan heeft he? groetjes ook aan haar, Elsa
enjoy
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: ma dec 13, 2004 10:00
Locatie: drachten

Bericht door enjoy »

Mijn vrouw had gehoopt dat ik het verdrongen had, maar zoiets verdring je niet.
Ooit kom je op een punt dat je niet zonder kan en zonder wilt, hoe moeilijk het ook is voor een partner.
Ik weet niet hoe het komt maar ik voel me rustiger en vriendelijker als ik verkleed ben, zal wel met de situatie te maken hebben. Het viel mij ook op dat ik anders naar vrouwen ben gaan kijken, als ik voorheen deed.
Nu kijk ik met meer van, ik zou dit of dat anders gedaan hebben.
Ik weet niet of jullie dat ook hadden.
Tuurlijk blijf ik fantasieen houden wat travestie aangaat, maar dat houd het spannend voor mijzelf. Ik ben ook begonnen met verhalen schrijven in dit genre, hetgeen me goed afgaan. Zo kan ik ook mijn behoefte kwijt, di waarschijnlijk toch nooit werkelijk zullen worden.
Ik heb ook een bepaalde smaak van kleding. Wat mij dan opvalt is dat ik niet voor hoerig ga, maar voor netjes, zakelijk en niet te opvallend.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

enjoy schreef:Ik weet niet hoe het komt maar ik voel me rustiger en vriendelijker als ik verkleed ben, zal wel met de situatie te maken hebben. Het viel mij ook op dat ik anders naar vrouwen ben gaan kijken, als ik voorheen deed.
Nu kijk ik met meer van, ik zou dit of dat anders gedaan hebben.
Ik weet niet of jullie dat ook hadden.
Dit herken ik helemaal. Overigens is dat (nu ik me in mijn vrije tijd full-time vrouwelijker kleed) nog steeds zo: ik kom veel beter en sneller bij mijn gevoel en ik leef veel intenser dan ik ooit in mannenkleren kon.
enjoy schreef:[...]Zo kan ik ook mijn behoefte kwijt, di waarschijnlijk toch nooit werkelijk zullen worden.[...]
Toen ik soortgelijke geluiden liet horen aan mijn coach heb ik haar woest gezien. Ze vertelde me dat er (veel) meer mogelijk was dan ik zou denken en dat het gewoon een kwestie is van (durven) onderzoeken. In mijn geval had ze gelijk: ik dacht dat er niemand op een vrouw-van-bijna-2-meter-met-schoenmaat-47/48-die-er-erg-mannelijk-uitzag zat te wachten. Toch zijn er best (veel) spullen wel te vinden voor iemand van 1.98m en schoenmaat 47/48. Ik heb ook elders op het internet verbluffende staaltjes van medische techniek gezien om mannen er meer als vrouwen uit te laten zien.

Het is dan ook een tip die ik jou wil meegeven: ga er niet te snel van uit dat je dromen niet (deels) werkelijkheid zouden kunnen worden maar durf in plaats daarvan te onderzoeken of je dit wilt/durft/de praktische kant (financien, ondersteuning van vrienden/vriendinnen) ervan kunt regelen.
enjoy schreef:Ik heb ook een bepaalde smaak van kleding. Wat mij dan opvalt is dat ik niet voor hoerig ga, maar voor netjes, zakelijk en niet te opvallend.
Ook dit herken ik helemaal.

Groetjes,

Frederique
enjoy
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: ma dec 13, 2004 10:00
Locatie: drachten

Bericht door enjoy »

Hoi.

Hier zitten we inmiddels in een impasse.
Mijn vrouw accepteerd het wel, maar ze wil me niet zien.
Vandaag heeft mijn schoonzus spullen voor mij gekocht en ik kan wel raden wat. Mijn vrouw wil niet weten wat er gekocht is/was.

Wel heb ik op internet een link gezien naar een bedrijf in Rijen.
Heeft iemand daar ervaring mee. Het schijnt dat je daar gewoon als travestiet kan passen, voor mij wel zo prettig.(charleston geloof ik)
Gaarne jullie ervaring met deze winkel.
Rest mij nog een volgende craag, Ik zoek al een tijdje naar sexfilms met travos, en niet mannen met mannen, maar travos met echte vrouwen. Wie kan mij daaraan helpen.
Ben julli zeer erkentelijk ervoor, en wil ze desnoods komen afhalen als de afstand redelijk blijft.

Enjoy.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Enjoy

De allerbelangrijkste regel om dit in een relatie werkend te krijgen is "de langzaamste bepaalt het tempo".
Je moet je vrouw in ieder geval de tijd gunnen om eraan te wennen en haar niks opdringen waar ze niet aan toe is.
Ik denk zelf dat jij veel te ongeduldig bent. Dit is echt een langdurige zaak. Tot de tijd dat je vrouw eraan toe is om je eens te zien zul je afspraken moeten maken waar en wanneer je het dan wel kunt doen zonder dat zij ermee wordt geconfronteerd.
Dat isrekening met elkaar houden, en dat is volgens mij heel belangrijk.
Cyn.
enjoy
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: ma dec 13, 2004 10:00
Locatie: drachten

Bericht door enjoy »

Cynthia.

Je hebt gelijk. Geduld is nu geboden. Heb ik ook wel.
Alleen ik zou met andere stellen, waar hij de travo is eens willen praten over hoe hun het gedaan hebben. Ik denk ik daar veel van kan leren. Ik bedoel niet een babbeltje op dit forum, maar persoonlijk. Vind ik persoonlijk wat prettiger. Hetgene wat mij dan tegenstaat is de afstand vaak, ik heb niet zoveel tijd dan. Ik weet dat er sommige bij mij in de buurt wonen, zelfs in hetzelfde dorp.

Enjoy
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

In Groningen is er elke maand een T&T avond waar je naartoe zou kunnen gaan. Daar zou je met anderen kunnen praten. En als je niet durft (of je vrouw niet wilt) dat je als vrouw gaat, mag je altijd als man daarnaartoe.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
enjoy
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: ma dec 13, 2004 10:00
Locatie: drachten

Bericht door enjoy »

Hoi.

Gister is mijn schoonzus en broer geweest en hadden wat kleding meegenomen voor mij.
Tot mijn verbazing wilde mijn vrouw het zien en was verrast dat het niet ordinair was. Ze vond het zelfs mooi. Hier ben ik blij mee, want dit betekent een nieuwe stap in de goede richting.

Enjoy
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Enjoy wanneer je eens naar Groningen gaat ( T*avond ) wie weet kan je vrouw dan mee en kan ze eens praten met andere partners' van'.
Fijn dat je vrouw niet afwijzend gereageerd heeft op je nieuwe kleding. :P
enjoy
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: ma dec 13, 2004 10:00
Locatie: drachten

Bericht door enjoy »

Elsa,

Zou wel mooi zijn, maar ze moet de avonden werken en aangezien we kinderen hebben, zal dat wat moeilijk gaan.
Toch zal ik het in overweging nemen om in ieder zelf een keer te gaan.

Enjoy

-----------------------
enjoy the life you chose to life.
jannie
ff weer wat posten
Berichten: 39
Lid geworden op: zo mar 07, 2004 2:18
Locatie: Friesland

Bericht door jannie »

"Toch zal ik het in overweging nemen om in ieder zelf een keer te gaan".

als je naar Groningen wil, neem dan ff contact op , misschien carpolen???
en misschien is je vrouw "later"toe aan chatten met andere partners,
dan kan dat wij hebben een eigen chat groep op dinsdagavond.

succes
partner van Hendrika
enjoy
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: ma dec 13, 2004 10:00
Locatie: drachten

Bericht door enjoy »

jannie schreef:"Toch zal ik het in overweging nemen om in ieder zelf een keer te gaan".

als je naar Groningen wil, neem dan ff contact op , misschien carpolen???
en misschien is je vrouw "later"toe aan chatten met andere partners,
dan kan dat wij hebben een eigen chat groep op dinsdagavond.

succes
Jannie,

Bedankt voor het aanbod, zal het zeker eens in overweging nemen.
Zal best wel spannend zijn dan, maar ja, eens moet het er toch van komen.

Enjoy-fr
Plaats reactie