Mijn ervaring met Breast Gro

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

SabineX
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: wo aug 17, 2005 22:27

Mijn ervaring met Breast Gro

Bericht door SabineX »

Voor degene die mij niet kennen ik ben een 54jarige TV, ca 1,72 m lang en weeg ongeveer 59 kg, draag maatje 38 en heb dus het volgende te vertellen.

Eind vorig jaar kwam ik via via op ICQ in contact met een Amerikaan die bezig was zijn borsten te laten groeien.
Daar dit iets was wat ik zelf al heel lang wilde, maar er geen hormonen voor wou slikken, raakte ik vrij goed bevriend met Jim en hij liet mij regelmatig zijn resultaten zien per webcam op msn.
Jim gebruikte Voluptas een middel op hop basis, maar ik kon dus geen adres vinden die het ook naar Nederland leverde.
Tot ik op gegeven moment in de Wehkamp gids het middel Breast Gro zag staan en daar de zelfde beschrijving bij zag staan die ik ook bij Voluptas had gelezen.
Ben dus eind maart begonnen met Breast Gro, in de gebruiksaanwijzing stond dat het pas na een week of 8 merkbaar zou gaan werken, echter na een paar weken al voelde ik dat mijn borsten gingen tintelen en strakker begonnen aan te voelen, natuurlijk was er vaak de twijfel is dit suggestie of is dit echt.
Later begonnen mijn tepels behoorlijk gevoelig te worden, verklaarbaar noem het maar groei pijnen ik heb met andere mensen die het ook gebruiken gesproken en die hadden ongeveer gelijke verschijnselen, ook ervaarde zij de zelfde positieve bijverschijnselen als ik , zoals een betere stoelgang en een verbeterde gemoed toestand.
Inmiddels heb ik een cup A en voel dat mijn borsten nog steeds voller en ook groter worden, ik hoop op een B cup uit te komen, of ik dat ga halen weet ik niet, maar in ieder geval heb ik geen spijt van mijn avontuur met Breast Gro en kan het iedereen die net als ik geen hormonen wil gebruiken en toch borsten wil kweken aanraden het te proberen, het is niet goedkoop , maar het werkt echt.
Ik zou zeggen, doe met mijn verhaal wat je wil, voor de gene die het door mijn verhaal ook gaan proberen veel succes.
Groetjes.
SabineX
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Gefeliciteerd Sabine met dit resultaat.
Wat je er wel bij moet vermelden denk ik is dat het resultaat niet omkeerbaar is.

:)
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Martiene schreef:Wat je er wel bij moet vermelden denk ik is dat het resultaat niet omkeerbaar is.
Op de site van Breastgro staat het volgende geschreven:
Wat gebeurt er als ik met de kuur stop?
De afbraak van klierweefsel is een natuurlijk verschijnsel. Wanneer u stopt met de kuur zal de hoeveelheid klierweefsel in uw borsten weer langzaam verminderen. Een onderhoudsdosering van één tot twee tabletten wordt daarom aanbevolen voor het mooiste resultaat. Na verloop van tijd kunt u zelfs 1 tablet per dag innemen. Blijft het resultaat bevredigend, dan kunt u stoppen. Belangrijk is dat u regelmatig in de spiegel kijkt. Vindt u dat er verslapping optreedt, dan kunt u weer starten met een onderhoudsdosering van twee tabletten per dag, om deze vervolgens weer af te bouwen. Het resultaat en het verloop na het stoppen van de kuur is individu en leeftijdgebonden. U moet dus doseren op wat u in de spiegel waarneemt.
Overigens, heb ik er zelf geen ervaring met dit produkt dus kan er geen mening over geven. Wel weet ik dat er in het algemeen zeer skeptisch wordt gedacht over zulke middelen.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi allemaal,

je moet ervan uit gaan dat wat Wehkamp aanbiedt is bestemd voor een vrouw die van nature borsten heeft en hormonen die ze onderhouden.

Ik geloof niet dat dit product voor mannen is bestemd, nu is het wel zo dat mannen in feite ook borsten hebben die inderdaad met b.v. veel bier gebruik (hop) en een beetje gezet lichaam, borst vorming kunnen geven, maar dit is minimaal.

Met het gebruik van dit product lijkt mij dat je er aan vast zit als je het wil onderhouden, stop je ermee dan verdwijnen ze (bij vrouwen zijn het de hormonen die ze onderhouden) en zit je met weefsel/vel wat uitgerekt is en misschien niet meer terugkomt zoals het eens was

Even terug in de realiteit, om van mannelijke borsten naar een A cup of B cup te kunnen gaan met dit middel lijkt mij een utopie, transseksuelen die een jaar of 2 anti mannelijke hormonen slikken en vrouwelijke hormonen o.a. vanwege borst ontwikkelling, een 70 % van ze komt niet verder dan een A cup. :(
De meesten laten implantaten inbrengen om naar een B cup :D te gaan

groetjes/Adriana
SabineX
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: wo aug 17, 2005 22:27

Bericht door SabineX »

Adriana heeft gelijk dit middel is geproduceert voor het gebruik door vrouwen, ik heb ook in mijn stukje alleen maar mijn ervaring en die van mensen die ik ken opgeschreven, ook heb ik geschreven nog niet te weten waar het stopt.
Een ieder moet doen wat haarzelf goed dunkt, ik heb alleen mijn ervaring willen delen en niet geprobeerd iedereen aan de breast gro te helpen.
groetjes
Sabine
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Sabine,

Postings zoals die van Adriana geven de algemene, op onderzoek gebaseerde meningen weer.

Maar als jij het zelf heb geprobeerd en het werkt, is dat, hoe onwaarschijnlijk dan ook, ook wel een waarheid. Als je, met jouw 1,72 en 59 kg, toch een A-cup in 6 maanden hebt ontwikkeld, kunnen geen enkele statistische cijfers of onderzoeksgegevens dat weerleggen.

Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt van hetgene die je zelf ondervindt, zowel als het positief of negatief uitpakt.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
esther-marye
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: wo mar 17, 2004 9:14
Locatie: Ergens in Friesland
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Heb eigenlijk alleen maar negatieve dingen gehoord over zulke middelen, VEEL betalen voor WEINIG resultaat. Heb zelf door hormoon gebruik een klein B cup weten te behalen. Ook is het weer persoons afhankelijk hoeveel de hormonen doen, wel geld hoe jonger des te beter.
Groetjes

Afbeelding
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Als dit middel echt werkt, lijkt het me niet ongevaarlijk. In ieder geval net zo ingrijpend als hormonen. Er zijn wel meer voorbeelden bekend van alternatieve geneesmiddelen/geneeskrachtige kruiden die gevaarlijke bijwerkingen bleken te hebben maar toch verkocht werden. Dat kan omdat ze niet als geneesmiddel verkocht worden en dus ook niet als zodanig geregistreerd hoeven te worden.

Het kan ook zijn dat het middel niet werkt en dat het toch suggestie is. Heb je je borstomvang ook gemeten voordat je begon? Ik heb geen echte vrouwenborsten/geen hormonen e.d. maar wel een stel A-cup bh's die ik volledig vul of vrijwel volledig.

Wat je in ieder geval ook kunt doen, zijn borstspieroefeningen. Door dit regelmatig te doen kun je de borstspieren gemakkelijk een 10-20% in dikte laten toenemen.

Groetjes, Kim.
Sophie
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: do okt 06, 2005 18:18

Bericht door Sophie »

Ik ben nieuw, dus dit is mijn eerste reactie. Ter voorbereiding op het echte werk, ik wil uiteindelijk wel volledig vrouw worden, ben ik een paar weken geleden begonnen met het innemen van hopkorrels. Ook die zouden, hoewel langzaam tot een vervrouwelijking en borstgroei moeten leiden. Ik merk wel iets, maar het is nog te kort om al resultaat te hebben.
Toch een vraagje voor Sabine. Levert het gebruik van Breastgro alleen borstgroei op, of merk je na een half jaar ook veranderingen in heupen en lichaamsbeharing?

groetjes Sophie
SabineX
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: wo aug 17, 2005 22:27

Bericht door SabineX »

Toch een vraagje voor Sabine. Levert het gebruik van Breastgro alleen borstgroei op, of merk je na een half jaar ook veranderingen in heupen en lichaamsbeharing?

groetjes Sophie[/quote]

De lichaamsbeharing kan ik je niks over vertellen daar ik die al nauwelijks heb maar denk niet dat de breast gro of hop daar enige invloed op heeft, wel heb ik van andere gehoord dat hun hoofd haar weer beter gaat groeien na gebruik van Breast gro.
ik heb wel het gevoel dat ik verder ook iets ronder ben geworden maar weet niet zeker of dat suggestie of werkelijkheid is
Groetjes
Sabine
Sophie
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: do okt 06, 2005 18:18

Bericht door Sophie »

Hallo Sabine
Bedankt voor je reactie! Ik geloof dat Breastgro voornamelijk uit hopextract bestaat, dus ik hoop dat mijn hopkorrels ongeveer hetzelfde effect hebben. Nu heb ik wat opgezwollen borsten en af en toe licht gevoelige tepeltjes die vooral op aanraking reageren. Soms een klein beetje jeuk, maar nog niet echt het gevoel dat er iets aan het groeien is. Maar daarvoor is het waarschijnlijk ook nog te vroeg.
Groetjes
Sophie
saskia 10
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: vr nov 18, 2005 14:14
Locatie: zoetermeer

Breast Go

Bericht door saskia 10 »

Hallo Meiden,
Ik heb vandaag gewoon breast go gekocht in een winkel en vandaag meteen de eerste twee tabletten ingenomen met zoals op de gebruiksaanwijzing staat veel water.
De ingredienten zijn: Hop, te weten boekweit, zwarte haver, gerst, rogge, tarwe mais.
Hopmix: Mout, isoflavonen Complex, Voedingsvezels, Antiklontermiddelen
(magnesiumtearaat, silicumdioxide)
Voor het grootste gedeelte dus dingen uit de natuur en voor de rest? ik ben geen chemicus maar als het echt slecht is zou het dan verkocht mogen worden?
Ik heb het produkt in een kruidenwinkel hier in het stadshart gekocht.
En gelijk maar hopkorrels besteld, het meisje keek mij heel vreemd aan en vroeg waar is het voor?
Ik heb maar geantwoord dat het voor een betere gezondheid was.
Ze slikte het voor zoete koek en deed verder niet moeilijk.
Graag wat meer ervaring van jullie zou ik zeer op prijs stellen.
Liefs, Saskia 10
heb respect voor iedereen
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

In welke verhouding ga je dit slikken? Weet je wat de risico's van die produkten zijn?

Ik zou persoonlijk toch eerst een arts/apotheker/dietist dit soort vragen stellen voordat ik iets begon te slikken - zoiemand is toch deskundige(r) dan jij (en ik, en de verkoopster van zo'n winkel). Zo maar grote hoeveelheden van iets slikken kan best gevaarlijk zijn, ook als 't een natuurprodukt is.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
saskia 10
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: vr nov 18, 2005 14:14
Locatie: zoetermeer

Breast Go

Bericht door saskia 10 »

Hi Frederique,
Eerlijk gezegd is het misschien beter als ik het via een arts zou nemen, echter ik wil niet all the way gaan, dit is een voorzichtige stap en als ik merk dat het mijn gezondheid op wat voor manier zou beiinvloeden dan stop ik er meteen mee.
Maar wat kan een natuurprodukt voor schade aanrichten, je moet natuurlijk wel precies doen wat op de bijsluiter staat aangegeven.
Liefs Saskia 10
heb respect voor iedereen
SabineX
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: wo aug 17, 2005 22:27

Bericht door SabineX »

Hoi saskia

Je hebt wel gelijk hoor er kan weinig mis mee
Ik wil wel all the way en heb ook al mijn intake bij het vu gehad daar werd me bezworen geen hormonen op mezelf te nemen toen ik vroeg of ik hier dus wel mee door kon gaan was het antwoord geen probleem hoor.
inmiddels zit ik nu op een onderhouds dosis en een volle a cup hoe groot je word hangt af van wat je al aan klier weefsel hebt bij je begin
Veel succes
Groetjes
Sabine
Plaats reactie