Mijn ervaring met Breast Gro

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

saskia 10
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: vr nov 18, 2005 14:14
Locatie: zoetermeer

Breast Go

Bericht door saskia 10 »

Hallo Sabine

Met belangstelling je berichtje gelezen, het is goed dat er ook een reactie komt van een ervaringsdekundige.
Ik wens je heel veel geluk met je keuze en mooie borsten toe!!!
Liefs Saskia 10
heb respect voor iedereen
stefanietje
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: do jan 12, 2006 13:34
Locatie: gent
Contacteer:

breastgro

Bericht door stefanietje »

Hoi


In welke winkels in Belgie zou je breastgro kunnen kopen?
Ik ben daarnet in een natuurwinkel geweest maar heb het niet gevonden.
Zou je mij enkele tips kunnen geven


kusjes


Stefanietje
SabineX
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: wo aug 17, 2005 22:27

Bericht door SabineX »

Hoi Stefanietje

ik weet niet waar het in Belgie te koop is ik zelf heb het aldoor bij wehkamp besteld ik weet niet of die in belgie ook leveren zo ja dan is hier het bestel nummer 865-06-397 indien ze niet naar belgie leveren dan heb je hier de Breast gro website en kan je via hun info vragen
http://www.breastgro.nl/
groetjes
Sabine
saskia 10
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: vr nov 18, 2005 14:14
Locatie: zoetermeer

Breast Go

Bericht door saskia 10 »

Hi Stefanietje,

In Nederland krijg je regelmatig folders van drogisterijen in de bus en daar staan allerlei dingen in die zij verkopen, make upjes maar ook Breast Go.
Ik weet net of dat in België ook zo is maar hier wel en anders kun je het misschien verkrijgen in grote warenhuizen.
Ik wens je veel succes!
liefs Saskia 10
heb respect voor iedereen
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Sorry. Hopextract schijnt wel degelijk te werken als vrij krachtig estrogeen. Dat betekent ook dat als je het gebruikt, je in beginsel soortgelijke risico's loopt (botontkalking o.a.) Een buurvrouw van mij heeft dat en dat wens je niemand toe. Aan de ene kant lijkt het dus mooi, maar aan de andere kant is het dus levensgevaarlijk.

Bron:http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/quer ... t=Abstract

Ik citeer:
... concern must be expressed about the unrestricted use of hops in herbal preparations for women.
Medici en farmaceuten vinden het gebruik dus vrij zorgelijk. Ze hebben het hier over vrouwen omdat die preparaten daar voor al aan verkocht worden, maar voor mannen kan het in beginsel ook gelden.


Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Dit is maar een abstract. De study is van 2000; in de actuele tekst wordt geschreven:
Controlled clinical trials have not been done so far....The potential for adverse effects (e.g. in relation to fertility and hormone-related cancer) must also be considered. The biological effects of prenylated flavenoids within the body are poorly understood and scientific evaluation of the safety of high exposure levels is essential.
Ik vraag mij af of er in 5 jaar tijd nog meer hierover is bekend geworden.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

kim dietrich schreef:Sorry. Hopextract schijnt wel degelijk te werken als vrij krachtig estrogeen. Dat betekent ook dat als je het gebruikt, je in beginsel soortgelijke risico's loopt (botontkalking o.a.) Een buurvrouw van mij heeft dat en dat wens je niemand toe. Aan de ene kant lijkt het dus mooi, maar aan de andere kant is het dus levensgevaarlijk.

Medici en farmaceuten vinden het gebruik dus vrij zorgelijk. Ze hebben het hier over vrouwen omdat die preparaten daar voor al aan verkocht worden, maar voor mannen kan het in beginsel ook gelden.


Groetjes,

Kim D.
Hop bevat fyto-oestrogeen, en voor zover ik weet is dat niet zo krachtig als wat ik voor m'n HRT krijg. Feit blijft wel bestaan dat gebruik van oestro's zonder medisch toezicht gewoon levensgevaarlijk is. Het prikbord staat er vol mee: mensen die op eigen houtje aan het experimenteren gaan met Andocur en oestrogenen - in wat voor vormen dan ook. Oh, zeker.... soms gaat dat goed.... maar soms gaat het ook vreselijk fout (las laatst een stukje erover op het sub forum transseksualiteit) En dan is het van: had ik maar....

Kim had het al over botontkalking. Maar wat over het gebruik op de langere termijn? Als je tien, twintig jaar verder bent? Denk je dan nog net zo over Breast Gro als toen?

Het is al heel wat als je je huisarts zo gek krijgt om je in ieder geval te begeleiden, maar laten we eerlijk zijn: wat weet een gemiddelde huisarts van een hormoontherapie? Beter is je laten doorverwijzen naar een endocrinoloog. Je wordt goed begeleid, en in veel gevallen wordt alles nog vergoed ook.

Denk na. Wees verstandig. Als je al borsten wilt, en je weet dit heel zeker, laat zaken als Breast Gro liggen. Kies dan voor de veiligere weg. Die weg is er, want ik ben ook zo begonnen. Bedenk dat het om je leven gaat...

Kitty.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Vreemd dat je de pil wel van je huisarts kunt krijgen en niet extra na een endokrienoloog moet :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Steffie123
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: za feb 23, 2008 23:47

Bericht door Steffie123 »

Hee saskia10,

Waar heb je die hopkorrels besteld? In welke winkel?
Ik wil ze nl. liever niet via internet bestellen. :lol:

Bvd,
Groetjes,
Steffie.
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Brest go bevat ook o.a. hopextract.
Ik las het volgende op de website van breast gro:

BreastGro heeft het beste resultaat vanaf cupmaat B. Borsten met een cupmaat A of AA hebben te weinig klierweefsel dat zich kan ontwikkelen (uitzonderingen daar gelaten). Wanneer je in de eerste 2 à 3 maanden geen zichtbaar of voelbaar resultaat merkt raden wij je aan het stoppen van de kuur te overwegen.

Dit zou weleens voor ons als doelgroep kunnen gelden
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Welkom op het forum trouwens Steffie :P
Niemand
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: ma dec 10, 2007 17:43

Bericht door Niemand »

Ik zag laatst bij een DA drogist iets soortgelijks.
Ik heb het lekker laten liggen. :D
saturnus10
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: ma apr 21, 2008 1:17
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door saturnus10 »

In kombinatie met de creme werkt het allemaal wel. Ik heb nu een stevige cup B (stevig met betrekking tot de stevigheid van de borst zelf). Verder merk ik dat mijn huid zachter wordt en dat de nagels beter groeien. Het enige nadeel vind ik de stemmingswisselingen waar ik soms last van heb. Maar wat mij betreft is het het geld dubbel en dwars waard.
Ik wil leren te gaan leven!
Gebruikersavatar
Lana79
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: di sep 19, 2023 21:29

Re: Mijn ervaring met Breast Gro

Bericht door Lana79 »

Hoi hoi ik ben Lana
ik ben nieuw hier .
Zeg dames in welke winkel kun je dit kopen .
Ik wil het ook gaan proberen.
💋💋 lana
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 192
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Re: Mijn ervaring met Breast Gro

Bericht door annalisa »

Hoi Lana.
Je zou ook de Puraria capsules van kruidenalternatief.nl kunnen proberen.
Gr Annalisa
Plaats reactie