Duitse Idols-kandidate spaart voor penis

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Duitse Idols-kandidate spaart voor penis

Bericht door Chantal C. »

RIJSWIJK - Idols winnen en zo geld verdienen om een geslachtsverandering te kunnen betalen. Dat is de vurige wens van de Duitse Didi Knoblauch (25), die bij onze oosterburen meedoet aan de tv-talentenjacht.

De als meisje geboren Didi is al half onderweg om man te worden, meldden diverse Duitse media. Ze heeft namelijk al een operatie ondergaan waarbij haar beide borsten werden weggenomen.

De kosten daarvan, 4500 euro, kon ze wel zelf ophoesten. Maar een volledige geslachtsverandering kost 60.000 euro en daarvoor spaart ze nu.

Idols heet in Duitsland 'Deutschland sucht den Super-Star' en wordt gepresenteerd door de Nederlandse Tooske Breugem. Volgens Didi doet ze in eerste instantie mee aan het programma omdat ze het leuk vindt te zingen. „Maar als ik door mijn deelname zoveel geld kan verdienen dat ik de ingreep kan betalen, zou dat mooi zijn.”

Update: inmiddels is Didi door het publiek eruit gestemd, vernam ik net op de radio
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Plaats reactie