nog gevoelens voor ex uit "oude leven"

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

nog gevoelens voor ex uit "oude leven"

Bericht door tijgertje »

Ik raak nogal door de war doordat ik nog steeds gevoelens voor mijn ex heb.

Ze weet dat ik trans ben en we zijn hele goede vriendinnen gebleven.
Vandaag hebben we eerlijk met elkaar gepraat en blijkt dat we elkaar toch flink missen.

Alleen heeft zij altijd gezegd dat ze hetro is. Van mezelf weet ik dat ik bi ben en op dat gebied is er dus geen probleem. Weet iemand wat we kunnen doen, want hier worden we gewoon gek van


xxx Rachelle
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

ze is niet voor niets je ex, of wel :-? blijf gewoon vriendinnen, problem solved
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

Tijn schreef:ze is niet voor niets je ex, of wel :-? blijf gewoon vriendinnen, problem solved
De reden dat ik het uitmaakte was omdat mijn vrouwelijke gevoelens naar boven kwamen en zij, zover ik weet, hetro is

niet omdat onze gevoelens weg waren
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

veel bier drinken :lol: en hopen dat je zorgen niet kunnen zwemmen, anders verdrink je ze alsnog niet :lol:

mnee, je komt er wel overheen denk ik. als zij niet van de vrouwtjes is houdt het op he, maar je bent toch nog vriendinnen

8)
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Het is ook met mijn ex uit gegaan, en nu zijn we vriendinnen. Ik heb totaal geen gevoelens meer voor haar, al ben ik ook bi.
helen
ff weer wat posten
Berichten: 71
Lid geworden op: za jul 09, 2005 23:02
Locatie: Enschede

Bericht door helen »

Tijn schreef:veel bier drinken :lol: en hopen dat je zorgen niet kunnen zwemmen, anders verdrink je ze alsnog niet :lol:

mnee, je komt er wel overheen denk ik. als zij niet van de vrouwtjes is houdt het op he, maar je bent toch nog vriendinnen

8)
Was het allemaal maar zo gemakelijk Tijn!

Voor mijn coming out was ik bijna 9 jaar getrouwd en waren we in totaal al zo'n 16 jaar bij elkaar.
Kort na mijn comingout zijn we gescheiden,omdat mijn ex al een paar moeilijke jaren met mij gehad heeft en ze met mijn ts zijn absoluut niet kon leven.


We kunnen het nu als vriendinnen goed met elkaar vinden en als gezin(we hebben samen twee kids)doen we ook nog veel samen.
Zij is verre van lesbiesch :cry: zodat van een relatie geen spraken meer kan zijn.
Toch houden we nog veel van elkaar,en dat brengt ons beiden soms erg in de war.

We prijzen ons gelukkig met wat we nu nog samen hebben,vooral voor onze kids.

Maar al met al doet het soms erg pijn.

Lieve Rachelle ik kan je niet zeggen hoe je het aan moet pakken,maar bedenk je dat een goede vriendschap misschien beter is dan een moeilijke en gecompliceerde relatie.

gr.Helen,
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

Ik weet het echt niet en ook hoe zij doet

Sins ik heb gezegd dat ik ondanks de breuk nog steeds gevoelens voor haar heb, heb ik het idee dat ze een beetje met me het flirten is.

Vandaag was ze me een paar kusjes via de cam het geven en die dingen :o
De laatste keer dat dat gebeurde was toen we nog een relatie hadden.

En als ik vraag of ze soms nog gevoelens voor mij heeft krijg ik geen antwoord.

Om het nog ingewikkelder te maken hebben we beiden een partner. Al is het in mijn geval geen probleem aangezien het zowiezo niet goed gaat tussen mij en mijn vriend.

we hebben 10 maanden gehad en best veel samen meegemaakt (tot aan een "ongelukje" toe). Ik mis haar best wel en zij mij ook dat weet ik.

Het uit elkaar gaan heeft ons beiden veel pijn gedaan en het duurde een tijdje voor we weer met elkaar konden praten over vanalles. We hebben een paar keer geprobeerd het contact te verbreken, maar dat kunnen we gewoon niet.

Ik vroeg haar of ze me mist zoals het vroeger was of mij als persoon. Ze zei dat ze het niet wist :o :o
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

mnaah, komt wel goed. vriendinnen, vrouwen, whatever you like, je komt dr wel overheen, het duurt alleen een tijdje. Maar ga nu, zoals je net ook al zei, niet weer wat met je ex beginnen want dat wordt alleen maar moeilijk en ingewikkeld en het lijkt me niet dat je daar gelukkig van gaat worden.
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

ondertussen hebben we wat zitten praten
we missen duidelijk elkaar zoals het was.

Het enigste wat het probleem is vrouw-vrouw :( :( :(
helen
ff weer wat posten
Berichten: 71
Lid geworden op: za jul 09, 2005 23:02
Locatie: Enschede

Bericht door helen »

tijgertje schreef: Het enigste wat het probleem is vrouw-vrouw :( :( :(
Dat probleem ken ik maar al te goed.
Ondanks dat we nog erg veel voor elkaar voelen(mijn ex en ik),geven we er niet aan toe omdat het een hele goede en moeizaam opgebouwde vriendschap ten gronde zou kunnen richten.

Ze woont nu 30 meter van me af met de kids en we komen nog bijna dagelijks bij elkaar over de vloer,we voelen ons er goed bij zoals het nu gaat dus houden we het ook maar zo. :wink:
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik heb ook gevoelens voor een ex uit 1991 en ja nu ik geopereerd ben leef ik die ook steeds meer uit......het kan nu, nu ik voor geen meter meer un vaste relatie meer wil.....sinds toen is het altijd un erg hechte vriendschap geweest en nu gaat het wel wat verder en haar vriend accepteerd het.....

.....volgende zaterdag zie ik haar weer.....ein bischen Spass muß sein, hahahahaha :D
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
AmberTV
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo mei 23, 2004 10:38
Locatie: Rotterdam

Bericht door AmberTV »

Mara schreef:een ex uit 1991 .........en haar vriend accepteerd het.....
.....volgende zaterdag zie ik haar weer.....ein bischen Spass muß sein, hahahahaha :D
Wauw, dat klinkt spannend ;-)
Be yourself- who else is better qualified?
Meikemeid
dagelijks aanwezig
Berichten: 181
Lid geworden op: di jun 10, 2003 23:21
Locatie: Ht gooi

Bericht door Meikemeid »

Eerlijk gezegd mis ik haar ook wel eens, m'n ex. Maar ik zou niet meer terug kunnen en ook niet meer willen !! We spreken elkaar nog wel eens via de telefoon of via msn, maar ondertussen heb ik haar al 2 jaartjes niet meer gezien. Zij heeft het goed nu en echt trots op haar. Maar we zijn beide aan iets nieuws begonnen en ik zal het zonde vinden als ik dat voor haar verstoor.
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Plaats reactie