Wessels (Vreden)

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Beoordeel deze winkel

Uitstekend
4
57%
Goed
2
29%
Matig
0
Geen stemmen
Slecht
1
14%
 
Totaal aantal stemmen: 7

Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Wessels (Vreden)

Bericht door Loesje »

Naam: Wessels
Adres: Neustrasse 16
Plaats: 48691 Vreden (Duitsland)
Tel.: +049-(0)25644964
Website: http://www.wessels-schuhe.com/
E-mail: WesselsG1@aol.com
Producten: Alledaagse schoenen, chique of sportief vanaf dames maat 42.5. Geen fetish modellen.
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

Zoals ik op het andere forum zei, ben ik hier onlangs geweest en ben naar huis gegaan met twee paar schoenen. Ze hebben de keuze uit een stuk of 2-3 rekken met alledaagse modellen, en de schoenen zijn goede kwaliteit. De prijs is echter niet laag (ik betaalde 110 euro voor een paar schoenen). De verkoopsters zijn erg behulpzaam en T-friendly. Sommige spreken geen Nederlands, maar ze verstaan het wel en anders is er waarschijnlijk een andere die wel Nederlands spreekt.
Marian van Veen
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 14:30
Locatie: provincie Zuid Holland

Bericht door Marian van Veen »

Heb daar drie keer schoenen of laarzen gekocht. Werd alle keren plezierig geholpen. Een keer zelfs heel goed, dat was de dochter van de bazin denk ik. Zeer vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Je voeltje daar niet opgelaten als je daar als man dames schoenen of laarzen past, als je je tenminste niets aantrekt van de andere aanwezige (niet TV/TS) klanten. Het assortiment is wel wat eenzijdig vind ik richting klassiek. En best behoorlijk prijzig !!
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

zomer schoenen.

Bericht door Bea-Smit. »

Ik heb lang lopen zoeken naar mooie witte sandalen met een hak. Bij de Fa Wessels in Vreden heb ik ze dan gevonden Hakhoogte van 8 cm kleur wit. Merk Gabor. Bovenmateriaal van leer en de voetbed van een soort kurk. Ik kan er heel erg lekker op lopen en winkelen.
Ze hadden dezelfde sandalen ook in zwart bruin en een heel mooie lichtblauw.
De klantvriendelijkheid is er erg hoog. En ik werd direct in het nederlands aangesproken.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie