351 Amoena Breast Forms....iemand ERVARING ????

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Charlotte
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: do jun 14, 2007 20:26

Zelfhechtende borsten

Bericht door Charlotte »

Hi dhiamara

Het is allemaal een beetje hoe je het bekijkt.....een paar tepels apart vindt ik persoonlijk wel leuk....het hangt allemaal af hoe je je op een bepaald moment voelt....een tip misschien kijk toch eens even op The Breast form Store....ik denk dat ze al bij al de goedkoopste zijn ,en kwalitatief zeer goed....deze leverancier geeft ook soms een bonus bij aankoop van sommige protesen....

Succes......en aan al de andere ladies......nogmaals bedankt voor jullie hulp!!

Groetjes...................Charlotte
Leven....en laten leven.......
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Denise schreef:Charlotte,

Kijk ook eens hier: http://www.brueste24.de/

Er zijn protheses zonder tepels die heel aardig aanvoelen maar niet zelfhechtend zijn, je kan wel herbruikbare plakstrips erbij kopen.

Denise.
Lieve Dames. GA er nu eens voor zitten en reken nu eens uit wat je kwijt bent aan die plakstrips per jaar.
Als je protheses koopt met losse plakstrips ben je in 1 jaar meer geld kwijt aan plakstrips dan aan nieuwe Amoena zelfklevende protheses. Dit natuurlijk wel als je ze iedere dag gebruikt.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Denise
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 19:06
Locatie: Drenthe

Bericht door Denise »

Lieve Bea,

Deze plakstrips zijn herbruikbaar, als je het goed doet, wel meer dan 100 keer.

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Gebruikersavatar
Denise
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 19:06
Locatie: Drenthe

Re: 351 Amoena Breast Forms....iemand ERVARING ????

Bericht door Denise »

Charlotte schreef:Hi girls.....

Op dit ogenblik bezit ik de silicone borsten Transform Classic1 , en heb er al veel van genoten.....maar ik zou graag van die klevende tape af geraken.....daarom was ik aan het denken om mij die zelfklevende 351 Amoena Breast Forms
aan te schaffen.....maar ik ben bang dat ze niet goed of lang genoeg aan mijn borst zullen blijven kleven????

Wie heeft er ervaring met deze borsten???

Groetjes.........Charlotte

charlotje.b@skynet.be
Om weer in te haken op Charlotte's vraag, de plakstrips die ik eerder noemde zijn eigenlijk ook een gehannes, het is maar waar je voor kiest: een product dat is gericht op de klanten uit het "transformatie" segment en daardoor minder prijzig ... of een product ontwikkeld voor mastectomie patienten, duurder omdat deze ,onder andere, vergoed worden door de verzekering.
De Amoena contactprotheses die ik gebruik blijven zeer goed hechten, een hele dag lang, als ik ze 's avonds verwijder moet ik een redelijke kracht gebruiken om ze van mijn huid te krijgen. Het onderhoud is zeer belangrijk, hoe beter je dat doet, hoe beter ze gaan hechten.
Het zal ook geen verrassing zijn dat de patienten de goede hechting op prijs stellen.

Groetjes,

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Gebruikersavatar
Charlotte
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: do jun 14, 2007 20:26

Zelfhechtende borsten

Bericht door Charlotte »

Op een antwoordt zoals dat van Denise.....daaar zat ik op te wachten... :lol: nu hoor ik van iemand uit ervaring dat die dingen wel degelijk blijven kleven ( mits een goede verzorging ! )
Denise mag ik je vragen welke maat je hebt....waar je ze gekocht hebt en hoeveel je ze betaald hebt.....sorry dat ik dit allemaal wil weten.....maar ik ga niet over een nachtje ijs .....

Groetjes.......Charlotte
Leven....en laten leven.......
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Re: Zelfhechtende borsten

Bericht door Bea-Smit. »

Charlotte schreef:Op een antwoordt zoals dat van Denise.....daaar zat ik op te wachten... :lol: nu hoor ik van iemand uit ervaring dat die dingen wel degelijk blijven kleven ( mits een goede verzorging ! )
Denise mag ik je vragen welke maat je hebt....waar je ze gekocht hebt en hoeveel je ze betaald hebt.....sorry dat ik dit allemaal wil weten.....maar ik ga niet over een nachtje ijs .....

Groetjes.......Charlotte
wel Charlotte,
de amoena's contact protheses moeten inderdaad elke keer dat je ze gebruikt goed schoongemaakt worden. Maar dat garandeerd nog niet dat ze altijd blijven zitten. Je krijgt bij een stel nieuwe protheses ook een middel waar je je huid mee kan ontvetten, zodat ze nog beter kleven. Maar begin je snel te zweten dan zijn ze na een half uur al weer los. Bij normaal weer blijven ze bij mij ook de hele dag goed kleven en moet ik ze met kracht van mijn vel af halen en dat terwijl ze al weer 2 jaar in gebruik zijn. Maar als het zomers warm is( boven de 24 graden) dan zitten door het zweten toch wel heel los in de BH.
Ze kosten 435 euro en Demise heeft ze bij dezelfde boutiek vandaan als ik zelf en dat is in Emmen. Bij After Care Boutique aan de boslaan.
Je wordt er persoonlijk geholpen en ze nemen daar ruim de tijd voor.

Succes er mee. en groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Denise schreef:Lieve Bea,

Deze plakstrips zijn herbruikbaar, als je het goed doet, wel meer dan 100 keer.

Denise.
Hoi Denise, wel ook die protheses ken ik ook. Ik heb Nicole er een paar geleverd. De plakstrips moet je op een harde bijgeleverde ondergrond plakken en dan kun je de kleefkant die normaal tegen je huid komt schoonmaken. Maar de plakstrip zelf is vrij hard en stug na verloop van tijd. en dat voelt niet lekker tegen je huid. De amoena's zijn wel duurder maar daar voel ik me meer vrouw mee. Vooral omdat de amoena's vollledig met je huid meegaan bij al je bewegingen.

lieve groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Denise
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 19:06
Locatie: Drenthe

Bericht door Denise »

Charlotte,

Je vraagt ook welke maat ik heb gekozen; dat is voor ieder weer anders, het hangt samen met je lichaamsbouw. Om het heel plastisch te vertellen, Stan Laurel met een DD staat niet evenmin als Oliver Hardy met een A. Er is dus geen simpel antwoord op je vraag.

Groetjes,

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

zit er ook een winkel in Groningen waar je geholpen wordt als TV voor Amoena protheses?
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Denise
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 19:06
Locatie: Drenthe

Bericht door Denise »

dhiamara schreef:zit er ook een winkel in Groningen waar je geholpen wordt als TV voor Amoena protheses?
Je kunt in Groningen terecht bij:

Scholma 'Lingerie De Luxe'
Zwanestraat 39
9712 CK GRONINGEN

De eigenaresse van de zaak (Margriet Scholma) is al op een T&T avond geweest met een presentatie.
Je kan haar bellen voor een afspraak ivm eventueel gewenste privacy.

Groetjes,

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

HAllo Charlotte,

voor een maat kun je ook kijken op http://www.zelfhechtendeborsten.nl/maat.htm Daar vindt je een redelijke goede maat.
Ik zelf draag een BH maat 85 en heb gekozen voor een C cup. (Dat voordeel hebben we dan wel, dat we de cupmaat zelf kunnen kiezen) In het tabel kom ik dan uit op een maatje 7 voor de protheses. Dat vindt ik een mooie form en daardoor kan ik ook nog een redelijke hoeveelheid topjes enz vinden die ik mooi vindt. Als je te groot gaat dan val je buiten normale maten van kleding en dan wordt het moeilijk iets te vinden of je moet al van tenten houden.

En uiteraard bij Margriet kun je ook heel goed terecht. Als je dar naar toe gaat doe haar de groeten van Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Mijn advies zou toch zijn dat je de eerste set Amoena's zelf gaat passen in een winkel of bij iemand thuis (ik ben zelf bij Laura -eigenaresse www.zelfhechtendeborsten.nl - in Rucphen in de buurt van Roosendaal op bezoek geweest). De borsten zijn -te- duur om zo maar wat te gaan gokken en met wat hulp krijg je ook borsten die bij je figuur passen (zie ook het bericht van Denise)...

En tabelletjes zeggen ook niet alles. Ik draag 85B BH's, toch heb ik amoena's maat 5.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Wel Frederique,
Charlotte vroeg om een hoeveelheid informatie. en die heeft ze zo bij elkaar.
Alle aanvullingen zijn dan welkom denk ik zo. Maar als iedereen het goed wil doen dan moet je zelfs voor een BH naar de winkel voor goed advies. en dat geld zeker voor protheses. Maar dat gaven we ook al aan. wij hebben het geluk dat we bij 2 goede zaken terecht kunnen. Voor Charlotte hangt het ervanaf waar ze woont.
Maar door het hele land zijn wel zaken die Amoena kunnen leveren.
Daarvoor kan ze op de site van Amoena kijken.

Groetjes Bea.
en als ze zelfklevende tepeltjes wil die kan ik haar wel leveren voor 20 euro exclusief verzendkosten.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Charlotte
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: do jun 14, 2007 20:26

Zelfhechtende borsten

Bericht door Charlotte »

Hi Bea en alle andere meiden....bedankt voor al jullie bijdragen , ik heb er veel tips uit kunnen halen. Het resultaat is dat ik op de Amoena site ben gaan kijken en zo de lokale verdelers heb gevonden ( Anwerpen )

Ik heb mijn stoute schoentjes aangetrokken en heb dicht bij mij woonst een winkel opgebeld en eerlijk mijn relaas gedaan. Ik kreeg eerst een beetje verwondelijke reactie ( een verkoopster ? ) maar werd toen telefonisch verder geholpen door de eigenaarster zelf...ze heeft me heel vriendelijk uitgelegd dat het geen enkel probleem voor haar is en dat ik heel diskreet bij haar mag langs komen, om de juiste prothesen te vinden en aan te passen.
Ik hou jullie wel verder op de hoogte!!!

Kus Kus...........Charlotte
Leven....en laten leven.......
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Nu zie je wel meid er is geen enkel probleem om aan de protheses te komen. Als je zelfklevende neemt dan heb je in principe geen speciale protheseBH nodig , maar kun je het ook met een gewone volle cup BH doen. Er zijn dan veel meer BH's waar je een keuze uit kunt maken.
Zelf draag ik een BH die een maatje kleiner is dan mijn eigenlijke maat. Dit omdat de BH's toch vrij snel uitrekken en dan heb je hem precies pas zitten. En wordt het daarna nog iets wijder dan kun je dan 3 verstelmogelijkheden gebruiken.
Een BH hoort van achter recht te zitten en bij de meeste bio-vrouwen zie je het altijd omhoog zitten. en dan hangen de borstjes erin in plaats dat ze er lekker opgevangen worden. En zo moet je dat ook hebben met de protheses.

Veel plezier ermee en misschien treffen we elkaar en keer op de TenT te eindhoven. daar komen veel Belgen.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie