Hunkemoller

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

wat vindt jij van Hunkemoller

Uitstekend
21
33%
Goed
37
58%
Matig
4
6%
Slecht
2
3%
 
Totaal aantal stemmen: 64

Margarina
ff weer wat posten
Berichten: 39
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 19:15

Hunkemoller

Bericht door Margarina »

Vreemd genoeg staat deze lingerie winkel er nog helemaal niet tussen...
Komt er dan helemaal niemand van jullie in deze winkels?

Ze hebben nu een mooie actie met alles 20% korting en daardoor kun je extra voordelig hele mooie dingetjes aanschaffen.
Ook krijg je nu een klantenkaart aangeboden, die moet je via internet activeren.
Daarmee krijg je dan in de toekomst weer 10% en wordt je op de hoogte gehouden van andere acties en speciale koopavonden.
Heb me natuurlijk niet kunnen bedwingen en voor mezelf een mooie nieuwe beha en boxerslip gekocht.
Je wordt er vriendelijk geholpen en ze laten je er rustig rondkijken.
Ook als je als man in de winkel bent.

Tot nu toe nog nooit iets gepast daar, zou dat wel willen, maar durf dat nog niet zo goed...
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Prima winkel volgens mij. :)

Daar komen mijn 2 bikinitopjes ook weg. Ze hebben leuke pashokjes! 8)
Gebruikersavatar
petrag
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 16:42
Locatie: enschede

Bericht door petrag »

Ik heb er ooit een badpak gekocht en een leuke setje BH+slip.
Verder kom ik er eigenlijk nooit meer omdat ik geen ondergoed e.d. nodig heb. :D

Mischien als ik weer wat nodig heb dat ik er dan weer kom.

liefs Petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
Gebruikersavatar
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Berichten: 182
Lid geworden op: di jun 26, 2001 2:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

ik kom er 'regelmatig', de BHs vind ik kwalitatief de betere - met name qua draagcomfort. Volgens mij zijn ze wel iets duurder dan gemiddeld maar dat verschil merk je wel vind ik.

Ik heb met het personeel van de hunkemoller nog nooit problemen gehad - of ik nu en-femme of en-homme winkelde.


Het valt mij trouwens wel op dat het verd* lastig is om nog BHs _zonder_ voorgevormde cup te hebben... en nu wil het geval dat ik al hulpmiddelen heb dus da's dubbelop en zit ook minder lekker ook!

groetjes,
marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik vind Hunkemöller goed en goedkoop. Maar dat komt mede omdat ik een gemiddelde maat heb en dat er dus veel valt te kiezen. Mijn vriendin is aangewezen op speciaalzaken. Dan kost een bh al snel 50 euro. Voor de bvg vond ik Hunkemöller ronduit klote.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

In diverse filialen wat gekocht, gewoon nette spullen voor een nette prijs :)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Domeninque
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: do dec 06, 2007 4:28

Bericht door Domeninque »

ook las man kan je hier lingerie kopen maar meestal zeggen ze wel is alleen voor een vrouw

pakken dingen wel mooi in
Hertog Jan
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 15:33
Locatie: <10 km onder utrecht

Bericht door Hertog Jan »

als ik dan toch bhs moet kopen :oops: :cry: dan daar..en in een stad waar niemand me kent!!!
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Ik ga ook altijd naar een stad waar ze me niet kennen. Vaak Utrecht. Wordt bij Hunkemoller daar goed geholpen (oude gracht). Was pas nog uitverkoop dus dat kwam mooi uit.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik werd vandaag buitengewoon goed geholpen toen ik wat speciale adviezen wilde hebben met betrekking tot een nieuwe BH. Op een gegeven moment zegt de verkoopster, ja dat moet je toch echt uitproberen, kan degene waar het voor is niet zelf langskomen om te passen, waarop ik zeg dat het voor mezelf is. Doordat ik slecht voorbereid was, was direct passen en proberen geen optie, maar ze maakte duidelijk dat, dat geen enkel probleem zou zijn. Ik heb haar gezegd dat ik bij gelegenheid een keer beter voorbereid zou terugkomen en haar vriendelijk bedankt voor de adviezen.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik schreef:
Ik heb haar gezegd dat ik bij gelegenheid een keer beter voorbereid zou terugkomen
Vandaag was die gelegenheid er en hoewel ik door een andere verkoopster geholpen werd bleek passen inderdaad geen enkel probleem.
3 voor de prijs van 2 en prima geholpen.

Irene
Kleine stapjes
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Aanstaande donderdag men's only in de kalverstraat Amsterdam.
Do is er als je advies nodig hebt om iets voor "je vriendin" te kopen.

Alle kast Ts verzamelen! ;)

Enne ik was er van de week nog even binnen, prima geholpen.
Ze hebben ook een stuk meer keus dan vorig jaar lijkt het.
Gebruikersavatar
Petra v
ForumFan
Berichten: 377
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 22:07
Locatie: Stiens
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Ik kan alleen zeggen dat je vriendelijk en professioneel wordt behandeld, en ik ben er dan nu nog herkenbaar als man in volledig vrouwen kledij. Vragen over protheses, borst formaten ed is ook geen enkele probleem. En waarom zou het?
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
michelle S
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 13:37

Bericht door michelle S »

ook ik kom regelmatig in deze winkel.
ik wordt als een ieder ander mens behandeld, als vrouw fatsoenlijk en gewoon, de meeste horen het aan mijn stem en nog twijfelen ze, pas aan de kassa hebben ze al dan wel of niet door.
verder moet ik zeggen wees niet bang om te andwoorden als ze je iets vragen, je word echt goed geholpen, ook wij worden geaccepteerd door de meeste mensen.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Geweldige zaak! Groot assortiment, leuke kleding en niet al te duur! En kwaliteit is ook goed!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Plaats reactie