Borstgroei

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Chloe'tje
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: vr aug 22, 2008 12:20

Bericht door Chloe'tje »

Volgens mij is dit een forum over T*, niet alleen voor T*'s. Dus dit is meer een medisch forum dan een forum voor artsen, om de vergelijking aan te houden. En de gesloten fora zijn volgens mij gesloten om te voorkomen dat gasten + crawlers meedoen in die fora. Ik heb althans geen bewijs hoeven te leveren voor mijn huidige situatie (en dan komt ook nog de vraag maar voren hoe dat allemaal gecontroleerd moet worden).

Ik geloof niet dat een TV 'last van' genderdysforie heeft, en past daarom in mijn optiek niet onder TG.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

het wachten is eigenlijk op een reactie van irene

:wink:
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Joy schreef:
het wachten is eigenlijk op een reactie van irene
Nou vooruit dan, maar alleen omdat jij het vraagt hoor Joy ;-)

Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om gebruikt te worden door deze en gene om het beleid van deze site (waar ik part noch deel aan heb) aan de kaak te stellen. Er is mij in het verleden wel vaker verweten dat ik toegelaten werd op de besloten fora. Ik heb dat altijd beantwoord met zwijgen, want ik ga niet over het toegangsbeleid, dus kan en wil ik me ook niet verdedigen.
Ik heb me nooit anders of beter voor gedaan dan ik ben, dus ik snap die heisa ook niet zo goed.
Ik heb me hier destijds (2006) op het forum aangemeld omdat ik merkte dat ik niet meer lekker in mijn vel zat en ik bang was dat ik toch niet gewoon een vrolijke travestiet was. Aanmelding bij het TS forum was dan ook op dat moment vanzelfsprekend, als ik niet was toegelaten zou ik ook niet actief hebben meegeschreven, al is dat achteraf gezien onzin, want ik schrijf zelden op het TS forum (ik niet alleen trouwens).

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Joyy schreef:maar als je bijvoorbeeld start met gezichtsepilatie, dan heeft dat minder onomkeerbare gevolgen
Je kunt naar mijn mening niet zonder uit de kast te komen starten met gezichtsepilatie (laser/licht/...). Reden: deze methodes verwijderen haar op zo'n manier dat het haar soms in delen verdwijnt/terugkomt ("zebra-effect"). Dit kan er gewoon wat raar uit zien. Als je baardhaar in deze tijd onder de make-up ziet dan valt 't allemaal wel mee. Als dat (nog) niet zo is dan gaat een ander zeker wat zien.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Saartje schreef: Dit volgens mijn begrip van TG/TS.
TG: 24/7 als vrouw, zonder operatie.
TS:24/7 als vrouw met operatie.
Denk je er wel om dat je niet net zo zuur wordt als mij?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Lisa met een S schreef:Ik zou zeggen, maak maar een poll (in "De Site" natuurlijk) om te kijken of men het met je eens is, dat wij alleen mensen toelaten tot de gesloten fora wanneer ze 24/7 in de andere gender gaan leven.
Persoonlijk vind ik het heel goed dat er op dit forum een snel-toelatingsbeleid is. Ik heb er zelf veel aan gehad op het moment dat ik nog niet 24/7 leefde en dat geluk gun ik ook anderen.

Persoonlijk heb ik ook veel aan het VGK-forum gehad -juist- omdat daar minder moeilijk gedaan wordt over verschillen tussen (gender-)travestie, transgender en transseksualiteit. Ik heb er veel geleerd over mensen hun denkwijzes over (en ervaringen met) geslachtsoperaties, ook als ik zelf daar nog geen wens voor heb. Het heeft mijn begrip voor mensen die die wens wel hebben (en voor transmannen, en voor allerlei andere zaken die ik niet bij mijzelf herken) alleen maar vergroot... Wat mij betreft dus: een niet al te strikt toelatingsbeleid (het zelf hebben van genderdysforie is voldoende) en mensen die de boel vergallen er gewoon uitzetten.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Irene schreef:Joy schreef:
het wachten is eigenlijk op een reactie van irene
Nou vooruit dan, maar alleen omdat jij het vraagt hoor Joy ;-)

Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om gebruikt te worden door deze en gene om het beleid van deze site (waar ik part noch deel aan heb) aan de kaak te stellen. Er is mij in het verleden wel vaker verweten dat ik toegelaten werd op de besloten fora. Ik heb dat altijd beantwoord met zwijgen, want ik ga niet over het toegangsbeleid, dus kan en wil ik me ook niet verdedigen.
Ik heb me nooit anders of beter voor gedaan dan ik ben, dus ik snap die heisa ook niet zo goed.
Ik heb me hier destijds (2006) op het forum aangemeld omdat ik merkte dat ik niet meer lekker in mijn vel zat en ik bang was dat ik toch niet gewoon een vrolijke travestiet was. Aanmelding bij het TS forum was dan ook op dat moment vanzelfsprekend, als ik niet was toegelaten zou ik ook niet actief hebben meegeschreven, al is dat achteraf gezien onzin, want ik schrijf zelden op het TS forum (ik niet alleen trouwens).

Irene
ik wilde eigenlijk vooral doorgaan over je situatie en die hele side discussie over toelatingsgezeur links laten liggen

ik vroeg en vraag me nog steeds af wat voor beeld je had en hebt bij omgaan

beginnen met bijv gezichtsepilatie is ook een vorm van omgaan


:wink:
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Frederique_ schreef:
Joyy schreef:maar als je bijvoorbeeld start met gezichtsepilatie, dan heeft dat minder onomkeerbare gevolgen
Je kunt naar mijn mening niet zonder uit de kast te komen starten met gezichtsepilatie (laser/licht/...). Reden: deze methodes verwijderen haar op zo'n manier dat het haar soms in delen verdwijnt/terugkomt ("zebra-effect"). Dit kan er gewoon wat raar uit zien. Als je baardhaar in deze tijd onder de make-up ziet dan valt 't allemaal wel mee. Als dat (nog) niet zo is dan gaat een ander zeker wat zien.

Groetjes,

Frederique
betwijfel ik, mocht je wel gezichtsepilatie willen en tegelijkertijd in de kast blijven zitten zijn er genoeg zaken te bedenken om naar buitenwereld eea uit te leggen, als je al wat hoeft uit te leggen, als men het al ziet,buiten je partner, kids etc, maar ik neem ana dat ej die tenminste op de hoogste stelt van zoiets

en imo start je iig geen gezichtsepilatie om in de kast te blijven zitten
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Joy schreef:
ik vroeg en vraag me nog steeds af wat voor beeld je had en hebt bij omgaan
Omgaan is voor mij het moment dat je iedereen in je omgeving op de hoogte brengt en daar ook naar gaat handelen.

Alle andere dingen zijn kleine stapjes ter voorbereiding, daar valt mijns inziens ook IPL onder.

Ik denk overigens dat IPL ook buiten de T-wereld populariteit zou kunnen vergaren als de kosten minder hoog waren. Een hekel hebben aan scheren is niet voorbehouden aan T's

Irene
Kleine stapjes
Chloe'tje
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: vr aug 22, 2008 12:20

Bericht door Chloe'tje »

Ach, om het moment dat er voor een bodyshaver voor mannen reclame gemaakt wordt, is het moment om te constateren dat ontharen eigenlijk gewoon burgerlijk is (reclame=geld verdienen=grote massa). Er lopen genoeg smoothies rond om ontharen ook zonder T* circuit acceptabel te maken.
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Morbide schreef:

Denk je er wel om dat je niet net zo zuur wordt als mij?
Te laat!
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Irene schreef:Joy schreef:
ik vroeg en vraag me nog steeds af wat voor beeld je had en hebt bij omgaan
Omgaan is voor mij het moment dat je iedereen in je omgeving op de hoogte brengt en daar ook naar gaat handelen.
ik ga weer ff nuanceren

op de hoogte brengt waarvan? :wink:

dat je jurken draagt?
dat je vaker jurken wil dragen?
dat je 24/7 jurken wil dragen?
etc
(is metafoor he;))

er is veel uitleg mogelijk
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Met op de hoogte brengen en er naar handelen, bedoel ik mijn omgeving, niet alleen mijn directe familie en collega's maar ook de zekelijke contacten, informeren en confronteren met mijn vrouwelijkheid. Dat hoeft niet supervrouwelijk te zijn, maar wel duidelijk niet mannelijk meer.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

ok

duidelijk, dat klinkt als omgaan en als rle

kan het met kleinere stapjes?
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Joy vroeg:
kan het met kleinere stapjes?
Ja het kan met kleine stapjes, dat doe ik nu ook en ik heb je traptredes nog in gedachten :-)

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie