Borstgroei

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Wat ik ervan gelezen heb is Dutasteride voor dat doel behoorlijk onbetrouwbaar.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Als je van je libido af wil wel ja...
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik dacht dat dat het belangrijkste doel was, maar bij nader inzicht stop je natuurlijk ook de vermannelijking met Androcur.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Njah, als je geen srs wilt kan ik me voorstellen dat je meer wilt kunnen doen met je penis dan alleen plassen en tucken en daarom voor dutasteride kiest ipv androcur.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Vermannelijking is een proces van afnemende groei, in de pubertijd gaat het heel hard, waarna het proces zich langzamer voortzet. Ik heb de ergste vermannelijking dus al achter de rug, het gaat nu nog maar langzaam verder. Er is volgens mij geen middel dat met terugwerkende kracht werkt. Haarproblemen heb ik ook niet. Buiten plassen heb ik op het moment geen andere toepassingen en ik moet toegeven dat het onder moeilijke omstandigheden (vies toilet, of helemaal geen toilet) best een handig ding is. Tucken is geen doel opzich, maar gewoon omdat het ding in de weg zit.

Irene
Kleine stapjes
Chloe'tje
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: vr aug 22, 2008 12:20

Bericht door Chloe'tje »

@Irene

Volgens mij is er idd geen terugwindknop voor de ontwikkeling van jongetjes. Maar oestrogeen kan wel wat helpen in het ombuigen van sommige kenmerken en het verlagen/stopzetten van testosteron(-produktie) heeft tenslotte heeft ook wel wat uiterlijke kenmerken. Helaas is het zo dat naarmate je ouder bent, er minder valt te corrigeren. Maar ja, dat is een gepasseerd station (als iemand daar wat op weet 8) ).
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb niet zoveel vertrouwen (in mijn situatie) in de verandering van uiterlijke kenmerken door anti-testosteron. Dat je met oestrogenen nog wel iets kan bereiken geloof ik wel.

Irene
Kleine stapjes
Chloe'tje
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: vr aug 22, 2008 12:20

Bericht door Chloe'tje »

marga schreef:Die pleisters wel even overwogen, maar leek me niks, kan ook gaan irriteren en plekken geven op de huid.
De estrofem bevat oestrogenen die heel dicht liggen bij de menselijke variant, dus leek me een beste keuze voor mij.
Ten slotte speelde ook nog de prijs mee...
De tabletten zijn veel goedkoper dan pleisters.
Volgens mij gebruik van patches wel 4x duurder als ik goed gezien heb.
Ik heb nog even naar de kosten gekeken (omdat het medisch voordeel van pleisters voor mij overeind blijft staan).

Estrofem 2mg 280 Tablets US $120.00 (goedkoopste dosering) = $ 0.42 per dag (voor 4mg dosering $ 0,84 per dag)
Estraderm TTS 50 16 Patches US $38.00 = $ 0,67 per dag (twee pleisters per week)

Prijsverschil valt dus volgens mij nogal mee en staat niet in verhouding tot de lagere kans op complicaties (vind ik). Moeten die dingen natuurlijk wel blijven zitten :wink:
Margarina
ff weer wat posten
Berichten: 39
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 19:15

Bericht door Margarina »

Ik gebruik vooralsnog 1 mg omdat ik het heel langzaam aan wil doen,
en dan is het volgens jouw berekeningen 38,5 ct p/dag.
Zo is het dan dus heel goedkoop.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Het is dan ook niet de prijs die me tegenhoud.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

wat wel?
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Chloe'tje schreef:Blabla

prijzen

yadda yadda
Hmm zoiets ben ik nu ook kwijt aan phyto zooia.

± €23/maand
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Joy vroeg:
wat wel?
De consequenties van de medische begeleiding, die ik nodig acht.

Irene
Kleine stapjes
Chloe'tje
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: vr aug 22, 2008 12:20

Bericht door Chloe'tje »

Irene schreef:Joy vroeg:
wat wel?
De consequenties van de medische begeleiding, die ik nodig acht.

Irene
Misschien ben ik veel te brutaal hoor, maar waaraan moet in denken als je dat zegt? Praat je dan over de gang via een genderteam of de inmiddels vaak genoemde bloedonderzoekjes, want dat laatste lijkt mij niet zo belastend?
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

nee die bloedonderzoekje stellen inderdaad niet veel voor, het is meer de stap op zichzelf. Ik ben bang dat als ik die stap zet, de vervolgstappen kleiner worden. Angst is doorgaans inderdaad een slechte raadgever, zoals Babette elders terecht opmerkte, maar het kan je soms wel verjoeden voor onbesuisde acties.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie