Sticky

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Dank je Nannette.....dat was ook de strekking van mijn bericht.
Ondanks dat ik de boosheid van sommige mensen kan begrijpen, is de intentie van mijn bericht (en nu herhaald door Nannette) niet bij iedereen aangekomen.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Nannette schreef:Je moet er altijd rekening mee houden dat de forumwatch meer weet dan dat er bekend gemaakt wordt. Ook Sticky heeft waarschijnlijk ook weinig zin om exact uit te leggen wat er aan de hand was.
dat is ongetwijfeld een feit. En ik heb de strekking van Johnn's bericht heel goed mee gekregen. De reden waarom er (bij mij in ieder geval) nog een stuk irritatie bleef, was dat ik niet echt de indruk kreeg dat Sticky zelf vond dat ze iets onbetamelijks gedaan had, en dat ervaar ik als storend. Je bent pas echt een stoere meid als je je fouten ruiterlijk kunt toegeven...

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Hallo Babette,

ik ben het wel met je eens over dat toegeven, maar als iemand om wat voor reden dan ook dat niet wil, ja, dan zullen we daar toch moeten proberen genoegen mee te nemen. Hoe moeilijk dat ongetwijfeld ook kan zijn voor een aantal mensen,

groetjes, Nannette
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Nannette schreef: dan zullen we daar toch moeten proberen genoegen mee te nemen.
gewoon door gaan met ademhalen is mijn devies. Uiteindelijk zijn er ook nog eens belangrijker dingen in het leven dan mensen die nare dingen uitspoken, en ik prefereer me daarop te concentreren. Ik denk wel dat het schenden van vertrouwen de nodige consequenties zal hebben in toekomstige debatten...

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Plaats reactie