wtf?

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Arike schreef: Het gevolg van een dergelijk prijsbeleid zal altijd zijn dat bepaalde mensen zich minder welkom voelen dan anderen, ook daar is in beginsel natuurlijk niets mis mee, want dat is immers het doel van zulke prijzen!
Ik voel me zelf wel geheel vrij om te concluderen dat dit prijsbeleid mogelijk niet helemaal zal uitwerken zoals bedoeld.
Mee eens. Afgaand op de prijzen is een travestiet minder welkom dan een vrouw terwijl het nota bene een feest voor travestieten is. En alsof dat nog niet gek genoeg is dan worden pre ops, non ops en ik weet het nog niet ops even fijntjes met hun neus op hun id kaart gedrukt. What's next, het personeel van Mystique die iedere traweetikwat continu gaat meneren?

@Johnn, een pre op is gewoon iemand die een srs nastreeft.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Ik wil Johnn niet tegenspreken, ik denk dat hij de zaken redelijk heeft uitgelegd, maar, gezien het feit dat dit onze eerste keer bij Mystique is, lijkt het mij handig als men vragen heeft over het beleid van Mystique tov pre-op M-V TS-en (ook, terwijl wij er toch over hebben, TG's, VM TV's, pre-op en post-op TS'en), zich rechtstreeks te wenden tot Laura Day, die sinds jaar en dag hun maandelijks terugkerende Travestie avonden organiseert. Laura is geen onbekende voor velen hier, want ze is leverancier van zelfklevende borstprothesen, en, bovendien, zelf post-op TS. Ik heb nooit een klacht gehoord over hun toegangsbeleid tot nu toe. Ik denk dat Laura best wel verstand heeft van de problematiek tov pre-op TS'en enz. en waarschijnlijk met gezond verstand en naar alle redelijkheid weet hoe ze erom moet gaan.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Saartje schreef: Is het niet een "exclusief" travestie.org kerstfeest?
Ik mag toch wel hopen dat de Mystique zo aardig is om de agenda op de website nog even aan te passen... Ik wil echt niet weten wat voor gasten er anders allemaal op deze aankondiging af komen:
www.parenclub-mystique.nl/agenda.html schreef:DONDERDAG 18 DEC.
Wind elkaar op en geef je sexleven de ultieme oppepper. Gezellig druk, elegant en stijlvol. Met massage.
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Saartje schreef:Kom je aan als uiterst passabele pre op in de RLE.

pasport bitte, goedenavond meneer, dat is dan T tarief.

LOL

Het wordt met de dag grappiger hier.
Hoe groot schat in alle redelijkheid de kans in dat iets dergelijks zal gebeuren???
Zeker als je uit gaat van het feit dat (in principe) ikzelf aan de deur zal staan (vanaf ongeveer 17.30).
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Verheeug me weer

Bericht door johnn »

alicesim schreef:Beste John,

fijn dat je het weer organiseert. Ik zal er bij zijn,

Alice
Dank je wel Alice.
Wel even (in alle eerlijkheid) iets rechtzetten....ik heb dit zeker niet alleen gedaan.....sterker nog, in de voorbereiding(en) heb ik misschien wel het minste gedaan.
Tot 18 december :lol:
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Kim Femme schreef:Graag sluit ik mij aan bij Alicesim:

Dank je Johnn,
Wat fijn dat jij en jouw team wederom tijd maken en de moeite nemen om een kerstfeest voor ons te organiseren.
Tot 18 december!

groetjes,
Kim Femme.
Dank je Kim.
Ook tot 18 december
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Irene schreef:Johnn schreef:
Ik denk dat je even moet vergeten dat het een sexclub is.
Fun4two is dat ook, echter voor onze feesten is het simpel een locatie.
Zie het maar als de pastorie van een kerk.....als daar een (bijv.) bruiloft gevierd wordt is het ook niet in gebruik als een pastorie maar is het 'gewoon' een feestzaal(tje).
Zo geldt dat ook hiervoor.
Dat we bij dergelijke locatie's uitkomen heb ik in mijn antwoord al aangegeven.
Niet ieder kan of durft over straat en dergelijke locatie's liggen doorgaans (zeg maar) 'verscholen'.
Voor mij is persoonlijk is de drempel om bij een dergelijke locatie het terrein op te rijden vele malen groter dan om gewoon over straat te gaan.

dus deze opmerking klopt niet helemaal:
Dit geldt dan voor jou en dat is prima, maar er zijn er voldoende waar het net omgekeerd is en dus de drempel om over straat te gaan groter is
Het mooiste zou ook inderdaad zijn als ieder gewoon over straat zou kunnnen gaan op de manier die men zelf verkiest.
Irene schreef:
Volgens mij wordt er niemand uitgesloten.
Nou vind ik het niet zo erg om buitengesloten te worden, maar het zou je sieren als je niet net deed of het de normaalste zaak van de wereld is.
Persoonlijk vind ik het ook een normale zaak.
Dit uiteraard afgezet tegen het feit (wat ik ook geschreven heb) dat het op 'onze' avond even geen sexclub is, maar een zaal (locatie) die goed is uitgerust om een dergelijk feest te geven.
Sterker nog, als het een normale (sex)club avond zou zijn waar dan toevallig ook nog een T* feest zich afspeelt zou ik mijn medewerking niet verlenen.
Uiteraard mag jij (ieder) daar anders over denken en/of het vanuit een andere invalshoek zien en dat respecteer ik ook.
Wat ik (en dat is dan niet zo persoonlijk naar jou toe, maar meer algemeen) minder prettig vind is het feit dat ik (we) als een stel (zeg maar) 'viezerikken' wordt neergezet omdat we een feest organiseren in een locatie die op andere avonden als sexclub actief is.
Irene schreef:Dat er een discussie uitbarst zal je hopelijk niet verbazen, gezien de nogal ongelukkige uitnodigingstekst.
Ik vind persoonlijk de uitnodigingstekst niet echt ongelukkig gekozen.
Het enige punt zou eventueel het prijzen verhaal kunnen zijn in de zin dat dit misschien wat handiger opgeschreven zou kunnen zijn.
ik heb daar echter (ook) overheen gelezen omdat het voor mij duidelijk was.
Blijkbaar was dit niet voor ieder zo.
Irene schreef:Ik denk dat we duidelijk kunnen stellen dat feesten van org niet bedoeld zijn voor het grootste deel van de forumbezoekers, dat geeft overigens niet, want ik heb ook een paar reacties voorbij zien komen van mensen die zich wel tot de doelgroep rekenen.
Hier verschillen we denk ik ook van mening.
Dit baseer ik op de gemiddelde opkomst op de feesten.
Het staat ieder vrij om wel of niet te komen en dat dan om redenen die ook voor ieder personlijk zijn.
Dat het voor jou een drempel is om naar een dergelijk gelegenheid te gaan respecteer ik, maar ben ik dus niet geheel met je eens om de redenen die ik in andere posts en hierboven geschreven heb.
Maar goed dat is mijn mening en ik proef een beetje dat jij persoonlijk dat weer respecteert.
Irene schreef:Ik wens jullie veel succes met de organisatie en veel plezier voor de bezoekers.
Irene
Dank je wel.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Arike schreef:Ik voel me zelf wel geheel vrij om te concluderen dat dit prijsbeleid mogelijk niet helemaal zal uitwerken zoals bedoeld.
Hoe bedoel je dit??
Zoals ik er nu tegenaan kijk voorzie ik geen problemen, maar dat zullen we de 19e zeker weten
Mogelijk heb ik dan ongelijk gehad (al hoop ik natuurlijk wel gelijk te hebben gehad :wink: )
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Saartje schreef:Uiteraard waardeer ook ik de inspanning van iedereen die er voor gezorgd heeft dat er uberhaupt een feest is.
Dank je wel.
Saartje schreef:Naar mijn mening hadden jullie het alleen niet met die deurprijzen eens moeten zijn.
Dat is een deel van onderhandelen....compromissen sluiten.
Saartje schreef:Hoeveel mannen alleen verwacht je?
De laatste jaren waren er wel een aantal.....maar toegegeven, ook geen busladingen vol.
Van de alleengaande mannen die wij hebben mogen ontvangen was het grootste deel prima mensen die ook echt feest kwamen vieren en slechts een enkeling die (ik noem dat maar) 'extra aandacht verdienden'
Het heeft (gelukkig) nooit tot excessen geleid en of dat nu komt omdat we ze toch verkeerd ingeschat hadden of door het feit dat ze die 'extra aandacht' ook kregen zullen we nooit weten ben ik bang.
We hebben er altijd voor geprobeerd een zo veilig mogelijke omgeving te scheppen.....en mijns inziens is dat goed gelukt.
Saartje schreef:Hoeveel vrouwen alleen?

Ook daar kan/durf ik niet echt een schatting te maken....maar een post-op trans is een vrouw....en die waren er wel een aantal. op voorgaande feesten.
Saartje schreef:Is het niet een "exclusief" travestie.org kerstfeest?

Niet meer.
Dat is het in het verleden wel geweest, maar -mede op aangeven van site (en feest) bezoekers hebben we dat herzien en is in principe ieder welkom.
Er is in die tijd zelfs nog een heuse poll over geweest of we dat wel of niet moesten doen.

Saartje schreef:De prijzen zoals ze nu zijn, zijn de standaard prijzen van de locatie.
Oftewel, die van een open avond waar flink genaait gaat worden, zal ik maar even plat zeggen.
Dat die prijzen gelik zijn klopt, maar dat heb ik boven al verklaard.
Dat het daardoor ook gelijk een avond wordt waarop (jouw eigen tekst even lenen) 'flink genaait' zal gaan worden???
Gebaseerd op de ervaringen in fun4two valt dat alles mee.
Ik ben zeker niet roomser dan de paus en weet ook best dat dit zal voorkomen, maar wil je daar niets mee van doen hebben hoef je er ook niet mee geconfronteerd te worden door de inrichting en de insteek van het feest.
De bar, eetgedeelte en dansvloer wordt dit niet getolereerd...sterker nog, DAAR ben je 'normaal' gekleed (en daar is toch eigenlijk het feest).
In de zgn erotische ruimtes....tja, doe daar wat je wilt, maar daar kies je dan voor door daarheen te gaan..
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Arike schreef:
Saartje schreef: Is het niet een "exclusief" travestie.org kerstfeest?
Ik mag toch wel hopen dat de Mystique zo aardig is om de agenda op de website nog even aan te passen... Ik wil echt niet weten wat voor gasten er anders allemaal op deze aankondiging af komen:
www.parenclub-mystique.nl/agenda.html schreef:DONDERDAG 18 DEC.
Wind elkaar op en geef je sexleven de ultieme oppepper. Gezellig druk, elegant en stijlvol. Met massage.
Dat wordt aangepast (is mij verzekerd).
De wijziging is doorgegeven aan de website beheerder, alleen weet ik niet hoeveel tijd die daarvoor nodig heeft.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Lisa met een S schreef:Ik wil Johnn niet tegenspreken, ik denk dat hij de zaken redelijk heeft uitgelegd, maar, gezien het feit dat dit onze eerste keer bij Mystique is, lijkt het mij handig als men vragen heeft over het beleid van Mystique tov pre-op M-V TS-en (ook, terwijl wij er toch over hebben, TG's, VM TV's, pre-op en post-op TS'en), zich rechtstreeks te wenden tot Laura Day, die sinds jaar en dag hun maandelijks terugkerende Travestie avonden organiseert. Laura is geen onbekende voor velen hier, want ze is leverancier van zelfklevende borstprothesen, en, bovendien, zelf post-op TS. Ik heb nooit een klacht gehoord over hun toegangsbeleid tot nu toe. Ik denk dat Laura best wel verstand heeft van de problematiek tov pre-op TS'en enz. en waarschijnlijk met gezond verstand en naar alle redelijkheid weet hoe ze erom moet gaan.

Groetjes,
Lisa
Wat Lisa hier aangeeft is uiteraard ook nog een optie, maar alles wat ik (tot nu toe) geschreven heb in deze draad is (o.a.) door mij met Laura doorgesproken.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

johnn schreef:
Arike schreef:Ik voel me zelf wel geheel vrij om te concluderen dat dit prijsbeleid mogelijk niet helemaal zal uitwerken zoals bedoeld.
Hoe bedoel je dit??
Zoals ik er nu tegenaan kijk voorzie ik geen problemen, maar dat zullen we de 19e zeker weten
Mogelijk heb ik dan ongelijk gehad (al hoop ik natuurlijk wel gelijk te hebben gehad :wink: )
Ik neem aan dat de bedoeling van de organisatie van de kerstparty (incl deur- en prijsbeleid) is om zoveel mogelijk t*'s in de breedste zin binnen te krijgen op een gezellige avond. Een prijsbeleid dat mede gericht is op niet-T's (ongeacht geslacht) kan ik daar niet geheel mee rijmen. Dat is ook een duidelijk ander beleid dan het geval was in de fun4two. Nou kan ik mij wel voorstellen dat een wat ander beleid noodzaak is, immers (laat ik het zo vriendelijk mogelijk zeggen...) in december 2007 was de accomodatie iets te groot voor het aantal bezoekers... Persoonlijk heb ik mij uitstekend vermaakt op de dansvloer, maar ik kan mij voorstellen dat de organisatie er na afloop financieel niet goed uitgesprongen is.
Dus ik zou het zonde vinden als door dit prijs- en deurbeleid er wel meer bezoekers zouden komen, maar dat dan het karakter van een T-kerstfeest verloren zou gaan. Immers in de fun4two werden alleengaande mannen in het geheel niet toegelaten. Ik denk dat gezien het business model van de Mystique een toegangsprijs van € 35 boven T*-prijs niet voldoende is om een te grote toeloop daarvan te voorkomen. Los daarvan is mij niet duidelijk waarom je door een lagere prijs meer vrouwen zou moeten lokken naar deze party?? Ik heb ook wel de indruk dat veel transen op een gegeven moment feesten als dit de rug toe keren, maar ik kan me ook niet voorstellen dat een korting van € 20 pp post-op transen zal overhalen op 18 december naar Rucphen te komen. Kortom, ik denk dat vanuit het idee van een geslaagd T-feest in een veilige omgeving, je meer zal bereiken met "one price fits all T*'s" en "only for T*'s & partners" uitgangspunten.
Ik besef ook wel dat de Mystique al jaren T-nights organiseert op basis van een prijsbeleid dat sterk overeenkomt met de prijzen voor deze Kerstparty, maar gezien foto's en informatie op de site van Mystique concludeer ik wel dat het beeld wat Mystique heeft van een geslaagd T-feest waarschijnlijk niet helemaal strookt met mijn idee. Ik kan niet spreken voor anderen die in dit draadje kritisch zijn geweest, maar ik neem aan dat ze zich nog wel zullen roeren als ze nog niet overtuigd zijn.
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Morbide schreef:
Arike schreef: Het gevolg van een dergelijk prijsbeleid zal altijd zijn dat bepaalde mensen zich minder welkom voelen dan anderen, ook daar is in beginsel natuurlijk niets mis mee, want dat is immers het doel van zulke prijzen!
Ik voel me zelf wel geheel vrij om te concluderen dat dit prijsbeleid mogelijk niet helemaal zal uitwerken zoals bedoeld.
Mee eens. Afgaand op de prijzen is een travestiet minder welkom dan een vrouw terwijl het nota bene een feest voor travestieten is. En alsof dat nog niet gek genoeg is dan worden pre ops, non ops en ik weet het nog niet ops even fijntjes met hun neus op hun id kaart gedrukt. What's next, het personeel van Mystique die iedere traweetikwat continu gaat meneren?
Mag je allemaal vinden.....maar - in alle redelijkheid- vind je zelf niet dat je een beetje doorschiet?????
(op persoonlijke titel modus: aan) Je geeft aan dat je niet van plan bent te komen.
Voor zover ik weet ben je ook nog nooit op een van onze feesten geweest (maar dat kan ik mis hebben).
Wel probeer je elke -in jouw ogen- foute komma of punt er uit te vissen en uit te vergroten.
Ook krijg ik in deze draad het idee dat je het op een of andere manier prettig vind om te schoppen om het schoppen en vooral flink olie op het vuur aan het gooien bent.
Ik vind dat echt heel erg jammer. (op persoonlijke titel modus: uit)

Morbide schreef:@Johnn, een pre op is gewoon iemand die een srs nastreeft.
Ik denk te weten wat een pre-op is......de vraag was echter wanneer je iemand pre-op zou kunnen of moeten noemen.
Dit dan zonder een discussie te krijgen van 'die wel en ik niet'....waar en wanneer trek je de grens.
Hetzelfde geldt voor een post-op....wanneer is dat een vrouw?
Strikt juridisch genomen (en ik heb die hier al voorbij zien komen) NADAT de hele juridische papierwinkel geregeld is.....tot die tijd ben je formeel (lees: juridisch) man.
Probeer maar eens zaken geregeld te krijgen voor die tijd met bijv. een belastingdienst.
Daar kunnen we het mee eens zijn of niet, maar ik denk dat er andere wegen, tijden en plaatsen zijn om dit aan de kaak te stellen en niet een feest wat wij dan toevallig organiseren.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Arike schreef:
johnn schreef:
Arike schreef:Ik voel me zelf wel geheel vrij om te concluderen dat dit prijsbeleid mogelijk niet helemaal zal uitwerken zoals bedoeld.
Hoe bedoel je dit??
Zoals ik er nu tegenaan kijk voorzie ik geen problemen, maar dat zullen we de 19e zeker weten
Mogelijk heb ik dan ongelijk gehad (al hoop ik natuurlijk wel gelijk te hebben gehad :wink: )
Ik neem aan dat de bedoeling van de organisatie van de kerstparty (incl deur- en prijsbeleid) is om zoveel mogelijk t*'s in de breedste zin binnen te krijgen op een gezellige avond. Een prijsbeleid dat mede gericht is op niet-T's (ongeacht geslacht) kan ik daar niet geheel mee rijmen.
Dat is ook een duidelijk ander beleid dan het geval was in de fun4two.

Ik heb in andere posts in deze draad al aangegeven dat Mystique (als facilitator van de accomodatie) ook een stem in het geheel heeft.
Het prijsbeleid is daar een voorbeeld van.
Arike schreef:Nou kan ik mij wel voorstellen dat een wat ander beleid noodzaak is, immers (laat ik het zo vriendelijk mogelijk zeggen...) in december 2007 was de accomodatie iets te groot voor het aantal bezoekers... Persoonlijk heb ik mij uitstekend vermaakt op de dansvloer, maar ik kan mij voorstellen dat de organisatie er na afloop financieel niet goed uitgesprongen is.

Wij hebben tot nu toe op alle feesten (in Fun4two) idd weinig tot niets overgehouden (hooguit een enkel tientje), het heeft ons echter ook niets gekost.
Wat voor ons belangrijk was, was dat er een leuk feest zou ontstaan en dat is altijd gelukt (tot nu toe).
Dat we dan aan het eind van de streep zeg maar niets overhielden is van ondergeschikt belang.
Arike schreef:Dus ik zou het zonde vinden als door dit prijs- en deurbeleid er wel meer bezoekers zouden komen, maar dat dan het karakter van een T-kerstfeest verloren zou gaan. Immers in de fun4two werden alleengaande mannen in het geheel niet toegelaten.
Dat was de laatste paar feesten ook niet meer het geval.
Ik heb dat in een ander post ook geschreven, daar zijn we op enig moment vanaf gestapt (uitsluitend T*, al dan niet met partner) en was ieder welkom.
Arike schreef: Ik denk dat gezien het business model van de Mystique een toegangsprijs van € 35 boven T*-prijs niet voldoende is om een te grote toeloop daarvan te voorkomen.

Gelet op de toeloop in fun4two van alleengaande mannen denk ik dat dat wel mee zal vallen.
Ik verwacht eerlijk gezegd dat door dit prijsbeleid er zelfs minder alleengaande mannen zullen komen.....maar dat zullen we af moeten wachten.
Arike schreef: Los daarvan is mij niet duidelijk waarom je door een lagere prijs meer vrouwen zou moeten lokken naar deze party?? Ik heb ook wel de indruk dat veel transen op een gegeven moment feesten als dit de rug toe keren, maar ik kan me ook niet voorstellen dat een korting van € 20 pp post-op transen zal overhalen op 18 december naar Rucphen te komen. Kortom, ik denk dat vanuit het idee van een geslaagd T-feest in een veilige omgeving, je meer zal bereiken met "one price fits all T*'s" en "only for T*'s & partners" uitgangspunten.
Dat heb ik al aangegeven....is een deel van de stem die Mystique in het geheel heeft.
Arike schreef:Ik besef ook wel dat de Mystique al jaren T-nights organiseert op basis van een prijsbeleid dat sterk overeenkomt met de prijzen voor deze Kerstparty, maar gezien foto's en informatie op de site van Mystique concludeer ik wel dat het beeld wat Mystique heeft van een geslaagd T-feest waarschijnlijk niet helemaal strookt met mijn idee.
Mee eens en die strookt dus ook niet geheel met onze opvattting van een geslaagd travestie.org feest.
Vandaar dat we dus wel bedongen hebben (en gekregen) dat de dresscode 'dressed' is geworden.
Natuurlijk zijn er de zgn 'erotische' ruimtes, maar die had fun4two ook.
Bij fun4two waren die ruimtes zo gesitueerd dat je daar niet mee geconfronteeerd hoefde te worden als je dat niet wilde (je moest er bewust naar toe)....en dat is hier ook gelukt.
Ook in fun4two werd er gebruik gemaakt van die ruimtes, maar de toeloop viel daar enorm mee (of tegen, net hoe je het bekijkt).
Ik verwacht ook dat er in die zin niet al te veel (of geen) verschil zal zijn met fun4two.
Je geeft zelf aan dat je je prima vermaakt hebt en je mag het eerlijk zeggen.....heb je er 'last' van gehad dat je in een (op andere avonden als zodanig) 'sexclub' was??
Arike schreef: Ik kan niet spreken voor anderen die in dit draadje kritisch zijn geweest, maar ik neem aan dat ze zich nog wel zullen roeren als ze nog niet overtuigd zijn.
Daar ga ik ook zeker van uit.
Overigens is het niet mijn bedoeling mensen te 'overtuigen' om vooral maar wel te komen, die keus moet ieder voor zich maken en welke keus men ook maakt, even goede vrienden.
Wel maak ik bezwaar om op voorhand al iets tegen een locatie te hebben die op andere dan 'onze' avond voor een ander doel gebruikt wordt om die reden alleen.
Irene schreef dat ook, maar die sprak voor zichzelf dat de drempel om een dergelijke locatie binnen te gaan hoger lag dan over straat te moeten........en dat is in mijn ogen iets anders dan roepen dat het niet deugt omdat het een sexclub is (op andere avonden dan)
De 19e zullen we ook weten of wij een goede keus gemaakt hebben op deze manier.
Zoals we de afspraken nu hebben liggen ga ik daar echter wel vanuit en heb ik daar vertrouwen in.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Claudia K
dagelijks aanwezig
Berichten: 207
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 9:36
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat deze hele discussie een beetje het doel voorbij schiet, en dat het sommige mensen gaat om het zeuren alleen. Waarbij Johnn namens travestie.org zich tegen alles mag en moet verdedigen, maar waarbij we net zolang doorgaan totdat we gelijk krijgen. En dan ook nog voor een gedeelte door mensen die toch niet van plan zijn om te komen. Ik kan me voorstellen dat er nu al mensen zijn die spijt hebben dat ze dit feest hebben georganiseerd.
Ten eerste, probeer het eens, een avond gewoon uitgaan, inclusief eten voor 40 Euro...en dat is toch het bedrag wat de diverse schrijfsters maximaal zullen betalen. Daarnaast een gelegenheid voor al die mensen die er normaal niet mee naar buiten durven komen -en dat zijn er meer dan die het wel doen- om in een voldoende beschermde omgeving een avond feest te vieren zoals ze dat zelf graag willen. Mystique zal daarin niet anders zijn dan Fun4two. Ik denk dat we daarbij beter een andere taak op ons kunnen nemen dan het zeuren over entreebeleid en zeuren over het feit dat de gelegenheid op andere dagen voor totaal andere doeleinden wordt gebruikt, maar dat we ons beter kunnen richten op mensen die nog net dat kleine duwtje nodig hebben om zich ook te durven laten zien. Ik ben in ieder geval van plan me daar weer uitstekend te gaan vermaken, en ik hoop dat een flink aantal "nieuwelingen" dat ook zullen komen doen. De transgender-wereld bestaat toch niet alleen uit kommer en kwel?
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Gesloten