Klachtenbrief genderteam

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

~zucht~

Mara, ik heb op elke stap in mijn transitie geluisterd naar mijn gevoel. Ik heb daarbij telkens de meest voorzichtige stap genomen en vond de informatie van Wen ernstig genoeg klinken om mee te nemen. Ook als je nog 10 mensen met diabetes kent die geen problemen hadden blijft de vraag: wil ik dit risico lopen - of niet? En ja, als ik risico loop, waar kan ik dan beter zitten? Bij de VU of er buiten? Alles afwegende vond ik op dat moment, met de informatie die ik TOEN had, dat ik beter bij de VU kon blijven. En als ik daar naar terugkijk, met alle respect voor de informatie die jij destijds gegeven hebt, dat als ik nu opnieuw zou moeten beslissen met de informatie die ik TOEN had had ik hetzelfde gedaan. DUS nog steeds geen gevoel dat er schuld aan mijn kant zit, ook niet als jij daar anders over denkt. Als ik nu opnieuw zou moeten beslissen met de informatie die ik NU heb, dus de informatie van De Ronde uit midden 2008, dan had ik anders besloten. Vandaar ook de klachtenbrief...

En verder wordt de toon van je berichten onderhand weer -zo- aanvallend en zit je me weer -zo- te besmeuren dat ik er weer eens een paar maanden mee ga stoppen jouw berichten te beantwoorden.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Frederique_ schreef:En verder wordt de toon van je berichten onderhand weer -zo- aanvallend en zit je me weer -zo- te besmeuren dat ik er weer eens een paar maanden mee ga stoppen jouw berichten te beantwoorden.
Ja juist dat is jou probleem....je laat iemands anders zicht op de dingen niet toe :wink:

doei

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie