Ik kwam deze gisteren toevallig tegen...
http://www.youtube.com/watch?v=nYm81S3l0Bg
"Are we on the cusp of discovering what determines gender? The old mantra - all girls have XX chromosomes and all boys have XY - is no longer reliable. Scientists are now looking beyond chromosomes ..."
Gender puzzle
Moderator: Moderators
Gender puzzle
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
-
joandelynn
- Eredivisie
Bah, ik zit nu te kijken, maar ik moet toch echt even mijn woede kwijt hoor!
Die dokter die interseks kinderen bij voorkeur aanpast tot jongetje omdat dat 'easily te reversen' is, verschikkelijk!
Die man denkt alleen in operaties en heeft geen flauw idee wat een foute keuze psychisch allemaal met een mens kan doen.
Ok, dat lucht op, ik ga weer verder kijken
Edit:
Heb het inmiddels afgekeken, was best interessant, maar ze kwamen helaas niet echt met nieuwe inzichten die ik nog niet kende. Maar het is wel een mooie documentaire om aan vrienden en kennissen te laten zien die wat meer over het onderwerp willen weten.
Die dokter die interseks kinderen bij voorkeur aanpast tot jongetje omdat dat 'easily te reversen' is, verschikkelijk!
Die man denkt alleen in operaties en heeft geen flauw idee wat een foute keuze psychisch allemaal met een mens kan doen.
Ok, dat lucht op, ik ga weer verder kijken
Edit:
Heb het inmiddels afgekeken, was best interessant, maar ze kwamen helaas niet echt met nieuwe inzichten die ik nog niet kende. Maar het is wel een mooie documentaire om aan vrienden en kennissen te laten zien die wat meer over het onderwerp willen weten.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.