Oef dat was erg gevoelig

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Michelle_Anousjka

Oef dat was erg gevoelig

Bericht door Michelle_Anousjka »

Hoi meiden,

Sind ik eindelijk de stap naar buiten heb gemaakt voel ik me echt lekker in mijn vel zitten.
Ik leef nu 24/7 als vrouw, volledig vrouwelijk gekleed, maar zonder make up en nu nog kort haar, het is dan ook soms best wel komisch als je de verbaasde gezichten van het winkelende publiek ziet.
Om mijn vrouwelijke kant nog meer te uiten, had ik besloten een navel piercing te laten zetten bij Body Adventures in Hoofddorp waarover ik zeer tevreden ben.
Eenmaal bij de piercing shop een mooie uitgezocht, en laten zetten.
Dat zetten van de piercing was toch wel even wat anders dan de gaatjes in je oren, moest even flink op de kiezen bijten maar het resultaat is erg mooi geworden.

Liefs Anousjka[/url]
Dawn Vandalle
ff weer wat posten
Berichten: 32
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 22:17

Bericht door Dawn Vandalle »

Hai Lady Anousjka

We zitten een beetje in het zelfde schuitje geloof ik. Ik heb deze week om precies te zijn 8 uur mannen kleding aan gehad toen ik mijn huis aan het schoonmaken was, verder vrouwen kleding. Omdat mijn haar al lang is zie ik er vanachter uit als vrouw en het gebrek aan make-up, een stoppelbaardje en mijn stem brengt mensen zichbaar in de war.

ik ben een paar keer niet herkent door bekenden en zo af en toe wordt ik voorij gelopen door een man die zich omdraait en dan een erg verbaast gezicht trekt. Dat neem ik dan maar voor lief want ik voel mij zo veel beter en dat straal ik ook uit. Er was zowaar een buurvrouw die tegen mij zei "jij kunt dit hebben, ik niet verdomme".

Ik heb alleen niet zo heel erg veel kleding en ik zal het langzaam bij elkaar moeten scharrelen, vooral het gebrek aan sieraden en centuurtjes, sjaaltjes is erg nijpend.

Anyway ik heb acht paar schoenen van uiteenlopende soorten die bij een vrouwen outfit passen en dat is een goed begin.

Deze schatjes zijn mijn laatste aanwinst

http://www.macys.com/catalog/product/in ... keyword%7D

Wat mij vooral opvalt is hoe enorm veel energie het scheelt om mij niet meer als man voor te doen. en hoe heerlijk de dag begint als je iets aan kunt trekken dat je leuk vind, en hie fijn het is als er alleen maar dingen ui de was machine komen die je echt wilt dragen.

Liever leef ik blij tussen twee geslachten in dan verkrampt in de verkeerde.

Liefs Dawn
I know where beauty lives
I've seen it once, I know the warm she gives
The light that you could never see
It shines inside, you can't take that from me
Michelle_Anousjka

Bericht door Michelle_Anousjka »

Hoi Dawn,

Zelf draag ik 99% vrouwelijke kleding, en ga daar ook mee naar buiten, zoals het winkelcentrum.
Het nadeel wat ik alleen op het moment heb is dat mijn haar nog erg kort is waardoor het er best wel mannelijk uitziet.
Desondanks dat, vertoon ik me gewoon op straat, zonder make up maar wel vrouwelijk gekleed en nagels netjes gelakt, wat soms best wel verbaasde blikken oplevert :)
Ik heb hierbij ook grote steun van mijn partner, al gaat het haar en de kids soms iets te snel, zoals bij mensen op bezoek gaan in een korte rok en hoge hakken.

Ik heb je nieuwe aanwinst ook bekeken, zien er inderdaad lief uit.
Zelf ben ik meer een liefhebster van hakken in diverse maten, open en gesloten zo als sandaletten, pumps etc.
Mijn schoen collectie

Liefs Anousjka
Dawn Vandalle
ff weer wat posten
Berichten: 32
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 22:17

Bericht door Dawn Vandalle »

Hoi Anousjka

Ik heb je schoenen collectie bekeken, er zitten mooie stukken bij. Zelf draag ik liever geen open schoenen omdat ik mijn voeten niet erg mooi vind, het lijkt mij wel erg lekker dragen.

Ik heb mijzelf een schoenen koop verbod opgelegt omdat het deze maand een beetje uit de hand gelopen is. Ik zie mijzelf ook niet heel snel in een mini rokje gaan lopen maar ben erg blij met wat ik heb.

Ik zit op dit moment een beetje in de knel omdat ik nog geen volledige vrouwelijke garderobe heb dus ik herhaal mijzelf erg veel plus dat ik voornamelijk zomerspul heb en het najaar komt er aan.

Het lukt mij niet meer zo om mannen kleren aan te trekken, krijg zelf heftige fysieke reacties als ik het probeer. Mijn mannen kleren zijn ook bijna allemaal tot op de naad versleten en ik wil mijn geld niet aan mannen kleren uitgeven. Iedere stap die ik neem ik de richting van het vrouwelijke die wil ik niet meer terug nemen. Ik ben bang om met make-up te beginnen omdat vermoed dat ik het dan niet meer wil laten.

Ik geniet er van hoor begrijp me niet verkeert, ik kom er aleen steeds meer achter dat dit heftiger is dan dat ik dacht.

Ik wordt ook een beetje moe van het geroezemoes als ik ergens kom, maar goed, het is niet anders.

Liefs Dawn
I know where beauty lives
I've seen it once, I know the warm she gives
The light that you could never see
It shines inside, you can't take that from me
Michelle_Anousjka

Bericht door Michelle_Anousjka »

Hoi Dawn,

Dat koop verbod voor allerlei vrouwelijke dingen heb ik ook hoor :)
Ben vorige week nog lekker bij diverse winkels schoenen aan het passen geweest tussen het reguliere publiek.
Als er dan iemand aan kwam lopen en ik die verbaasde gezichten zag, moest ik moeite doen mijn lachen in te houden.

Zelf heb ik ook nog diverse mannelijke kleding, maar daar draag is nog 0,01% van.
Ben zelfs al bezig geweest om dingen weg te doen.

Alle kleding die ik koop is vrouwelijk, zou ook niet anders meer willen.
Het zit beter, staat mooier en ik voel me veel prettiger.
Waar ik en mijn gezin nog wel me zitten is dat ik af en toe iets te snel wil, en dan moet er even aan de rem worden getrokken.
Ik droeg al heel lang vrouwelijke kleding, maar sinds de verhuizing is het omgeslagen naar continu, en daar blijft het niet bij, dat ik meer wil staat vast, alleen moet het niet te snel gaan zodat mijn vrouw, kinderen en mijn omgeving ( familie ) er aan kan wennen.

elke dag een stapje is ook vooruitgang :)

Liefs Anousjka
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Re: Oef dat was erg gevoelig

Bericht door KirstenHershe »

Lady_Anousjka schreef:Om mijn vrouwelijke kant nog meer te uiten, had ik besloten een navel piercing te laten zetten bij Body Adventures in Hoofddorp waarover ik zeer tevreden ben.[/url]
Wat ik nou niet goed snap is het verband tussen een navelpiercing en je vrouwelijke kant uiten? :-?

Liefs, Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Michelle_Anousjka

Bericht door Michelle_Anousjka »

Valt niet veel aan te snappen.
De ene doet dit, en de andere doet dat.
Zo heeft elk persoon bepaalde dingen, of niet :)
Voor mij zelf is het een stap voorwaarts.

Liefs Anousjka
Dawn Vandalle
ff weer wat posten
Berichten: 32
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 22:17

Bericht door Dawn Vandalle »

Een jaar of tien terug nam een vriendin van mij en navelpiercing, dat was voor mij zo'n moment waarop ik dacht:,"zij kan dat wel en ik niet.".

Navelpiercings zie je nu eenmaal meer bij vrouwen dan bij mannen. Ik zit op dit moment niet heel erg te springen om een navelpiercing. eigenlijk ben ik mijn lichaam aan het herstellen van de jarenlange verwaarlozing waar ik het aan blootgesteld heb dus wil ik mijn afweer systeem niet nog een extra taak erbij geven.

Maar ik snap wel dat je dit als vrouwelijk kan ervaren en ook hoe het een symbolisch moment kan zijn. Toen ik besloten had dat ik dit voort gng zetten heb ik een ketinkje met een elfje gekocht dei ik bijna altijd draag.

Liefs Dawn
I know where beauty lives
I've seen it once, I know the warm she gives
The light that you could never see
It shines inside, you can't take that from me
Michelle_Anousjka

Bericht door Michelle_Anousjka »

Hoi Dawn,

Het zijn inderdaad kleine momentjes met betekenis.
Vandaag weer zo'n klein momentje gehad :)
Zag een paar lieve oorbellen in de vorm van zilver kleurige dromen vangertjes, en heb die maar mee genomen.
Het volgende zal hoogst waarschijnlijk een enkel kettingkje worden, of een paar mooie siliconen borsten want het schuimrubber wat ik nu heb vind ik maar niets.

Liefs Anousjka
Plaats reactie