Hakkenbar en hakkenboos

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Moet de meneer van de hakkenbar met zijn neus aan de etalage ruit gelijmd worden?

Peiling eindigde op za mei 18, 2013 21:56

Ja.
0
Geen stemmen
Ja Zeker.
0
Geen stemmen
Nee de etalgeruit moet aan zij neus gelijmd worden en niet andersom.
1
20%
Nee, de meneer van de hakkenbar heeft hersenletsel door het lijmsnuiven en dit zou hem zijn laatste celletjes kunnen kosten.
4
80%
 
Totaal aantal stemmen: 5

Dawn Vandalle
ff weer wat posten
Berichten: 32
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 22:17

Hakkenbar en hakkenboos

Bericht door Dawn Vandalle »

Hoi allemaal

Ik was vandaag in vrouwen kleren naar buiten, niet veel bijzonders maar zichtbaar. Ik heb lang haar en een tamelijk slank figuur. wat ik aan had staat me goed, het past bij elkaar en het valt goed op mijn lichaam. Ik was geschoren.

Ik kwam bekenden tegen en die zeiden stuk voor stuk dat ik er goed uitzag.

Ik heb een mannelijk gezicht, niet heel erg mannelijk maar mannelijk en ik heb geen borsten. Dus mensen praten over me als ik voorbij loop en dat vind ik best, sommige mensen kijken even en lachen dan vriendelijk en dat vind ik leuk.

Ik was in de stad omdat ik dingen nodig had, ik heb vrouwen kleding aangetrokken omdat ik gister weer eens alleen maar mannen kleding had aangetrokken en ik werd er nerveus van en niet lekker. Ik doe dit omdat ik anders dood ga van binnen.

In de stad was een winkel die roze, pluche klompjes, modelletje houten klomp, verkocht. Eigenlijk afgrijselijke dingen uit revenge of the kitch queen maar ik stond buiten de winkel naar het rek te kijken en ik was aan het overwegen een paar te kopen. gewoon omdat het kan en ik heb iets warms aan mijn voeten nodig in huis. Haalt die *** van een eigenaar van de winkel gewoon het hele rek naar binnen terwijl ik er naar sta te kijken en dat terwijl hij me aankijkt alsof ik Jozef Stalin ben. Ik begrijp dat niet en ik weet niet hoe ik er op moet reageren.

Dit soort incidenten doen me wensen dat ik als vrouw gezien wordt. Herstel: Dit soort incidenten doen me wensen dat ik als mens gezien wordt.

Ik ben ernaaar toe aan het werken ben om vrouwelijker over te komen omdat dat meer expressie geeft aan wat er in mijn innerlijk aanwezig is, Ik ben voor mij zelf blij met het tempo en ik wil het tempo eigenlijk niet versnellen, mijn innerlijk is tevreden met mijn uiterlijk. Ik wil dus niet voor de buitenwereld versnellen, alleen wordt ik dus pisnijdig van dit soort reacties. Het was notabene bij een hakkenbar.

Ik vermoed dat ik met make-up een heel eind kom maar ik wil er nog niet aan beginnen en ik weet niet of het dit soort reacties stopt.

Bedankt voor het lezen.

Liefs

Dawn
I know where beauty lives
I've seen it once, I know the warm she gives
The light that you could never see
It shines inside, you can't take that from me
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

De eerste vraag die bij me opkomt is of je zeker weet dat het binnenhalen van het rek iets met jou van doen had, dat haal ik namelijk niet uit je verhaal. Ik weet uit eigen ervaring, dat je in onzekerheid vaak alles op jezelf betrekt. Ik beweer niet dat dit het geval was in deze situatie, maar het zou kunnen.

Irene
Kleine stapjes
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

Irene schreef:De eerste vraag die bij me opkomt is of je zeker weet dat het binnenhalen van het rek iets met jou van doen had, dat haal ik namelijk niet uit je verhaal. Ik weet uit eigen ervaring, dat je in onzekerheid vaak alles op jezelf betrekt. Ik beweer niet dat dit het geval was in deze situatie, maar het zou kunnen.

Irene
Inderdaad. Was het rond sluitingstijd? Zou het gaan regenen? etc
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Nog afgezien daarvan: zeker als je niet-passabel bent zul je er aan moeten wennen dat dingen wel eens anders gaan dan jij je voorgesteld hebt (of: netjes vindt). Tip: kweek een hoog incasseringsvermogen, wen eraan dit soort gekke situaties snel los te laten: je hebt daar zelf heel veel aan!

Groetjes,

Frederique
... die heel goed weet hoe moeilijk dit is ...
Kijk ook eens op de genderkalender !
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Ik werd gesneden door n auto terwijl ik in mn rok aan t fietsen was.....

Iemand greep net voor mij het laatste pak hagelslag uit de schappen...

Zou dat ook komen omdat ik een T ben? Of zou dat komen omdat er verkeershufters zijn die geen rekening houden met anderen en mensen die ook hagelslag nodig hebben en net iets eerder waren? Ik vermoed t laatste...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Plaats reactie