Christmas Party 2010

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
joyke
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: di jul 07, 2009 21:23
Locatie: Arnhem

Bericht door joyke »

Mandy, je hebt zo,n mooie trouwjurk hangen.
respect komt van twee kanten
mandy tv
daar ben ik weer
Berichten: 24
Lid geworden op: do jan 02, 2003 16:17
Locatie: zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door mandy tv »

dat weet ik joyke.
maar ik ga niet dus kan hem niet tonen daar.
maar er zullen een paar zijn die wel in trouwjurk aan hebben morgen avond.
hoop dat er foto 's van gemaakt worden .
Gebruikersavatar
Marianne_
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 11:03
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Marianne_ »

Hallo John,

We zijn er al vroeg bij maar we wilden je toch bedanken voor het leuke feest van vanavond.
Jij en de andere medewerkers hebben er terug vor gezorgd dat alles op wieltjes liep.
Op naar volgend jaar ...

xxx
Marianne
One must feel chaos whitin, to give birth to a dancing star
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Marianne_ schreef:Hallo John,

We zijn er al vroeg bij maar we wilden je toch bedanken voor het leuke feest van vanavond.
Jij en de andere medewerkers hebben er terug vor gezorgd dat alles op wieltjes liep.
Op naar volgend jaar ...

xxx
Marianne
Dank je wel :oops: :oops:

Ik wil hier dan ook uiteraard op inhaken en ieder die geweest is ook heel hartelijk bedanken.
Die mensen hebben ook een groot deel (het grootste deel) ervoor gezorgd dat dit ook weer een geslaagde avond is geweest.
Ik hoop dat ook ieder goed is thuisgekomen.
We gaan ons best weer doen om volgend jaar dit weer voor elkaar te krijgen.
Verder wens ik ieder heel fijne kertsdagen, een fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2011
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
ninetdejong
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: wo jan 05, 2005 9:45
Locatie: harderwijk

John en organisatoren, bedankt. Een onvergetelijke ervaring!

Bericht door ninetdejong »

John en organisatoren, bedankt. Een onvergetelijke ervaring!
Ik ben gek op panties en maillots. Ben nog niet vaak vekleedt geweest maar draag bijna dagelijks een panty of een maillot
ninetdejong
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: wo jan 05, 2005 9:45
Locatie: harderwijk

Foto's ?

Bericht door ninetdejong »

Ik zou graag in contact komen met het meisje dat duidelijk aanwezig was met camera tijdens de optredens.
Ik ben gek op panties en maillots. Ben nog niet vaak vekleedt geweest maar draag bijna dagelijks een panty of een maillot
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Beste mensen,
Ik wil hier even kwijt dat het weer een enorm gezellig feest is geworden.
In de middag begon het al aardig te lopen en er waren dames die eerst lekker gingen bubbelen en/of van de sauna gebruik wenste te maken.
Naarmate de dag vorderde kwamen er meer en meer mensen waarbij de teller uiteindelijk op 145 bleef steken.
De opkomst had mogelijk hoger kunnen zijn als de weeersverwachting wat minder somber had geweest.
Nu waren er mensen die gekozen hebben om de gok niet te nemen (vrij veel telefoontjes gehad in deze trant).
Ondanks dat mogen we toch weer terug kijken op een geslaagde avond.
Het eten was weer voortreffelijk en de optredens spectaculair.
Heel leuk was te zien dat er redelijk wat mensen gevolg hadden gegeven aan ons verzoek om het thema 'bruidsmode' gestalte te geven.
We hebben dan ook een aantal bruidsparen en de nodige bruidjes mogen begroeten.
Voor deze mensen hadden we ook corsages klaarliggen
Het doet mij ook goed dat de mensen die niet het thema gevolgd hadden zich over het algemeen toch heel veel moeite getroost hadden zich feestelijk te kleden. Kortom, het zag er allemaal heel mooi uit.
Ook diverse leuke gesprekken gevoerd met leuke mensen.
Zo -onder andere- met een paar koppels die normaal ook gasten van Mystique zijn, en die aangeven dat deze avonden voor hun juist de leukste zijn.
Er hangt dan een andere, meer ongedwongen, sfeer.
Er was zelfs een koppel wat aangaf hun 'gewone' avonden wel eens te laten schieten, maar voor de Tranny night en ons feest alle mogelijke moeite te doen om voooral maar te kunnen komen.
Ook een aantal nieuwe gezichten mogen begroeten.
Hiervan was er zelfs één die bij de deur nog stond te twijfelen of ze wel (of niet) zou durven. Ik heb haar uitgelegd hoe de avond in elkaar steekt, wat er wel (en wat niet) mogelijk was.
Uiteindelijk heeft ze de knoop doorgehakt en is binnen gekomen.....aan het eind van de avond werd ik bedankt dat ik haar zo op haar gemak had weten te stellen dat ze gedurfd had.......en een geweldige avond had gehad.
Ik wil hier ook gelijk een woordje van dank aan Alessandra (de fotograve) richten. Zij heeft geheel spontaan en vrijwillig een aantal nieuwe mensen wegwijs gemaakt in de club.
Van deze kant dan ook een welgemeend dankwoord aan de complete crew van Mystique voor de inrichting van de zaak, de verzorging van de inwendige mens en de muziek.
Ook Laura bedankt voor het contracteren van de artisten, was weer van grote klasse.
De dames (en heer) van Miss-tiek bedankt voor hun aanwezigheid met heel betaalbare en mooie kleding, sieraden ect..
Namens de dames van het marktonderzoek (Willeke, Laura, Marry, Chantal en Petra) bedankt voor het invullen van de enquette (zie ook de hoofdpagina onder "Marktonderzoek").
Bedankt ook allen die geweest zijn.......... op naar volgend jaar (wat mij aangaat)
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie