hoe zit het?

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
rene
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: do dec 13, 2007 22:03

hoe zit het?

Bericht door rene »

Hallo,

Ik zit met een probleem, ik ben per toeval op dit forum gestuit en kwam er achter dat mijn man hier een account heeft( ik schrijf nu op zijn account).
Ik schrok behoorlijk toen ik het ondekte en kon het ook niet geloven. Hij heeft hier een keer een advertentie geplaats om pumps te ruilen. Ik heb in het verleden al wel eens eerder het gevoel gehad dat hij op internet zocht naar travestie advertenties. Ook toen heb ik hem er naar gevraagd maar hij ontkende was toeval of hij was pe rongeluk doorgelinkt via een site. Ik heb het toen gelaten voor wat het was maar toen ik dit gister ontdekte heb ik het hem laten zien. Hij ontkende in alle toonaarde en was er zeker van dat iemand hem erin luisde. Ik geloof het niet want dit account staat op zijn emailadres en om je aan te melden moet je altijd bevestigen via je mail.

Ik weet niet wat ik er mee moet. Ik weet ook niks van travestie en heb in die zin nooit wat aan hem kunnen merken. Heeft het echt te maken met dat hij zich vrouw voelt of heeft het iets met seksuele zin te maken.
Ik wil het graag begrijpen en zo hopen dat hij het toegeeft en we er samen uit kunnen komen. We hebben een dochterje van 8 maanden en ik heb altijd gedacht dat we gelukkig waren maar is hij dat wel als hij niet zich zelf kan zijn.Kan je even travestie interesses hebben en dat het weer overgaat?

Misschien kunnen jullie mij hier antwoord op geven?

groetjes Herma
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Een boel vragen en dat is begrijpelijk, maar zonder achtergrond informatie zijn ze niet altijd gemakkelijk te beantwoorden. Of hij zich vrouw voelt of dat het iets seksueels is kan ik dan ook niet beoordelen. Over gaat het niet over het algemeen. Er over praten kan echter nooit kwaad.

succes,

Irene
Kleine stapjes
rene
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: do dec 13, 2007 22:03

Bericht door rene »

Ja ik weet zelf ook zo weinig omdat hij het ontkent. Ik wil er graag over praten en het beter begrijpen. Ik weet pas of het daadwerkelijk zo is als hij het vertelt. Ik weet niet hoe diep zijn gevoelens er voor gaan het is allemaal zo moeilijk. Houdt hij wel echt van mij of ben ik er gewoon voor het plaatje naar de buitenwereld. Het zijn allemaal vragen die door mijn hoofd spoken. Ik hou echt van hem maar weet nu niet meer of ik hem wel echt ken.
In ieder geval bedankt voor het antwoord
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Het is heel goed mogelijk echt van iemand te houden en tevens T te zijn ;-)
(T's zijn net echte mensen :-) )

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Wij kunnen je alleen maar vertellen hoe het bij ons zit, en zoals al eerder gezegd, ondanks een heleboel overeenkomsten kunnen er vaak op zeer fundamentele wijze verschillen zijn.

Een goed gesprek met je man is in dit geval noodzakelijk. Bij veel van ons is dat goed gegaan, bij anderen weer niet. Omdat hij op dit moment het niet wil, raad ik je aan om steun te zoeken bij anderen vrouwen van travestieten. Stuur een e-mail naar Elsa die hier in het forum schrijft, ik weet niet of ze nogs steeds actief is met haar groep van 'partners van...', maar het is in ieder geval een begin.

Jouw man kan altijd ook contact opnemen met mij (via PB) of met andere getrouwde T's, om te horen hoe wij dit hebben aangepakt.

Ook gewoon lezen in dit deelforum geeft een hoop informatie.

In ieder geval, heel veel sterkte.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
rene
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: do dec 13, 2007 22:03

Bericht door rene »

in ieder geval bedankt voor de reactie's.
Ik heb nog een poging gedaan om het te spraken te brengen ook dat ik er echt niet gelijk afwijzend tegenover sta maar het wel moeilijk vind.
Hij zegt dat hij niet die gevoelens heeft hij zal zijn gezin het niet aan doen.

Ik laat het nu maar rusten want meer kan ik niet doen voor mijn gevoel. En misschien is het ook wel de makkelijke weg zoeken van mij want wat nog niet echt bevestigd is......is er miscchien toch niet?

In ieder geval bedankt
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Tsja, wat er wel-of-niet is (en of dit gericht is op seksualiteit of op iets anders) kun je echt alleen aan je partner vragen.

Wel is het zo dat -als- er iets is, de kans dat het "zo maar" wegtrekt niet zo groot is. We kennen op dit forum vrijwel allemaal wel een of meerdere voorbeelden van mannen die -echt- geprobeerd hebben om (voor zichzelf, of voor een partner) deze gevoelens te ontkennen. Dat lukt niet, het komt dan later altijd terug.

Samen veel sterkte gewenst,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Hallo Rene, ik heb je een PB gestuurd.

groetjes Elsa.
rene
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: do dec 13, 2007 22:03

Bericht door rene »

bedankt voor het emailadres.
Ik zou er over nadenken. Het voelt zo als verraad omdat hij zegt dat er niks is en ik me dus hier zit te verdiepen op de site.
Ik denk steeds straks verbeeld ik het me en maak ik me man voor dingen uit.
Maar als ik dan de advertentie herlees die hij hier geplaatsd heeft over zwarte pumps ......dan weet ik het niet meer.

bedankt
groetjes
rene
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: do dec 13, 2007 22:03

Bericht door rene »

ja ik stop om hier nog te schrijven het voelt niet goed. Straks leest hij het
bedankt in iedergeval

groetjes Herma
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Dag Rene...doe of laat datgene waar jij je het beste bij voelt. Wie weet wat de toekomst leert, je bent altijd welkom met evt. vragen, groetjes Elsa.
Plaats reactie