Van haren

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
didi01
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: di nov 15, 2011 21:03

Van haren

Bericht door didi01 »

Hoi dames,

Ik was gisteren bij Van Haren in Maastricht.
Van te voren effe geinformeerd of ze pumps maat 43 of 44 hadden.
Ze gaf aan die in 2 verschillende kleuren te hebben. Ze zou ze wel even opzij zetten. Later die dag naar van Haren gegaan en met maat 43 de deur uitgegaan. Super leuke pumps voor 16.95!

Positief dus!
Lieve groet,
Didi
Sybella
ff weer wat posten
Berichten: 49
Lid geworden op: do aug 30, 2007 0:23
Locatie: Groningen

Bericht door Sybella »

ik ken ondertussen een aantal vanHaren zaken in groningen. Ze doen er nooit moeilijk en ben ook vaak genoeg geholpen en kon er vrij passen zonder problemen. Zelfs een keer een compliment gekregen.
Zoals je zegt, als je ze gewoon vraagt willen ze best aangeven wanneer er een rustig moment is en/of zetten ze dingen opzij zodat je deze later kan ophalen/passen.
Robijntje
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: ma mar 16, 2009 13:12
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

Ik ben vandaag nog bij Van Haren langs geweest.
Zonder Make Up, en in een broek.
Met 5 paar dames laarzen (2 paar "korte" laarsjes) in maat 44 weer weggegaan.
Op twee paar zat een korting van maar liefst 75%.
Ik was voor 5 paar geweldige dames laarzen maar 97 euro kwijt!

Dus ik zeg; RENNEN naar van Haren.

En er werd totaal niet onderzoekend gekeken of veroordeeld op mijn make up loze gezicht, met broek aan, en toch knalrood gelakte nagels.
Gebruikersavatar
Almunyah
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: wo feb 03, 2010 22:16
Locatie: Limburg

Re: Van haren

Bericht door Almunyah »

Afgelopen week ben ik bij Van Haren binnengestapt voor een paar enkellaarsjes in maat 42.
Geen vreemde blikken van achter de kassa uit, ook niet na de vraag of ik kon ruilen als de maat niet goed bleek te zijn.
Wat ook plezierig is, is dat maat 42 ook een echte maat 42 is en geen ruime 41, waar je alleen met opgevouwen tenen in past.

Voor mij is Van Haren een aanrader.
Plaats reactie