Kerstparty 2012

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 341
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Re: Kerstparty 2012

Bericht door EvaLvanE »

Timothy: wat een geweldig aanbod!
Aris: juist jij hebt maar heel weinig make-up nodig!
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Marce
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: di nov 27, 2012 2:25

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Marce »

Leuk! Ik wil ook gaan. De eerste keer voor mij. Omg. Hilversum. Discreet! Xje.
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Aris »

klopt Eva, heb het nu dan ook al wel beetje onder de knie, nu nog ff uitzoeken wat ik aan zal trekken.
Heb intussen redelijk wat victoriaans hangen , mag wel opvallend deze keer toch :P dan de kleur, wit, pars rood ??? pff wordt lastig met zo,n kast vol.
Ga jij/ jullie er ook heen Eva ?
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Anja Kok »

Ik zit er ook over te denken om te gaan, de eerste keer voor mij. Want het lijkt me geweldig leuk eens mensen van de forums en de site in het echt te ontmoeten en te zien, dat is wel een feestje waard toch?
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Aris »

zit nu ernstig te twijffelen, mijn vriendin heeft het van de week uit gemaakt en had ik best veel steun aan, we zouden samen gaan.
ken dus verder niemand en ben dan best erg onzeker.
moet even afwachten hoe ik me volgende week voel dan, zit er ook mee dat ik dan nu ook zelf moet rijden en niet kan/mag drinken :(
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Bea-Smit. »

Ik ga nu definitief erheen. Blijf daar overnachten in
Golden Tulip De Reiskoffer
Adres Pastoor van Breugelstraat 45
4744 AA BOSSCHENHOOFD (NL)
En dan de volgende dag weer rustig aan terug.
Tot ziens op het feest Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Anja Kok »

Hallo Aris,

Sneu dat je vriendin opeens is vertrokken, misschien is het daarom juist iets om wel naar het feest te gaan. Alleen is alleen en een beetje steun met een andere vibe uit een andere wereld kan maken dat het leven van alledag even wat minder hard is en bereikt soms meer dan je denkt en je mag wel wat drinken hoor.
Wie weet zien we je toch nog?
Gebruikersavatar
Nicky B
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: di jul 05, 2005 23:34
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Nicky B »

Beste Johnnn en anderen bestuursleden van travestie.org.

Bij deze wil ik jullie bedanken voor de geweldige avond van gisteravond. Ik heb het erg naar me zin gehad.

Ik kan bijna niet wachten tot volgend jaar.

Groetjes,
Nicky

<edit 10:20> en natuurlijk ook alle mensen die aanwezig waren
suzzanne
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: zo okt 07, 2012 0:30

Re: Kerstparty 2012

Bericht door suzzanne »

Nicky B schreef:Beste Johnnn en anderen bestuursleden van travestie.org.
Bij deze wil ik jullie bedanken voor de geweldige avond van gisteravond. Ik heb het erg naar me zin gehad.
Ik vond het ook een leuke avond met een goede sfeer :).
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Kerstparty 2012

Bericht door johnn »

Gister (20 december) was het weer zover.....het jaarlijkse travestie.org feest.
Weer waren wij van harte welkom bij Mystique in Rucphen en werden we ook weer gastvrij ontvangen door Frank en zijn crew.
Ook had de kok weer zijn best gedaan op het warme buffet (normaal is er in Mystique allen een koud buffet, maar voor het .org feest wordt daar een uitzondering op gemaakt). en als ik de geluiden zo gehoord heb, heeft men uitstekend gegeten van zowel het warme als koude buffet. Compliment voor de kok dus.
Toen ik er aan kwam waren er al de nodige gasten (sorry, ik was iets later dan gepland, dus de eerste gasten helaas niet kunnen ontvangen).
Snel een bak koffie, links en rechts wat handjes schudden en op mijn plaats bij de deur gaan staan.
Ik heb me daar - zoals gewoonlijk- niet staan vervelen want de aanloop van de gasten ging gestaag door.
Gelukkig ging dit niet met autobussen tegelijk, zodat er ruimte / tijd was om ieder echt te begroeten en nog even de dresscode kunnen uitleggen.
Dank ook naar de gasten voor wie onze dresscode toch een soort teleurstelling was, maar waar men zich toch goed aan gehouden heeft.
Ook waren inmiddels de verkoopstands opgebouwd te weten Cendyshop (http://www.cendyshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;) met mooie pruiken tegen heel betaalbare prijzen en een stand met zelfhechtende borstprotheses (http://www.contactbreastprosthesis.com" onclick="window.open(this.href);return false; / http://www.zelfhechtendeborsten.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) ook heel betaalbaar.
Naarmate de avond vorderde werd het ook steeds gezelliger.
Rond 20.15 het standaard welkomstpraatje. Deze keer liep het iets anders dan de andere keren.
Laura kreeeg de microfoon en die begon gelijk haar bekende spraakwaterval over het publiek te lozen :) waarbij wij van travestie.org behoorlijk in het zonnetje gezet werden (blozende wangetjes bij mij...en daar heb ik niet vaak last van).
Zoals Cruyff indertijd al eens opmerkte "elk nadeel heeft zijn voordeel"...nadeel was dat toen Laura klaar was ik niet zo heel veel meer te vertellen had.....en dat was ook gelijk het voordeel :) .
Tevens introduceerde zij de kerstman en kerstvrouw en die bleek voor zowel Peter (pamela) als ondergetekende een cadeautje meegebracht te hebben van de noordpool, aangename verrassing dus.
Ook kondigde Laura de wervelende shows aan en ik moet zeggen, daar had ze op voorhand geen woord te veel over gezegd.....schitterende acts van geweldige artiesten.
Na afloop van de shows riep Laura alle artiesten nogmaals op het podium en moesten Peter en ik daar ook weer aan geloven.
Weer werden wij door haar verbaal gekieteld......teveel eer Laura..we doen wat we doen, maar niet overdrijven :oops:
Door de DJ Robin is ook de gehele avond de muziek op meer dan voortreffelijke wijze verzorgd en het resultaat was dat de dansvloer nu opnieuw in de was moet.
zo vorderde de avond en was het ineens weer 1 uur.
En er is een tijd van komen en van gaan...de tijd van gaan was hiermee (veel te snel) alweer gekomen.
We kunnen terugkijken op (weer) een geslaagde avond en kijken stiekum al uit naar de volgende.
Er zijn zo'n 120 gasten aanwezig geweest, meer is natuurlijk altijd welkom, maar het heeft aan de gezelligheid niets afgedaan. Ik heb wel het gevoel dat ieder die niet geweest is iets gemist heeft.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
BE_VAN DE ZEE
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di feb 15, 2005 16:41
Locatie: Oostkamp
Contacteer:

Re: Kerstparty 2012

Bericht door BE_VAN DE ZEE »

Hey,Jhonn,
Ik ben er ook geweest,was goe,was er aangekomen rond 17 uur,na 2 uren in de stiemende regen,auto gereden te hebben.
Nog oude bekenden tegengekomen,maar veel travestie's van mijn bgintijd,waren er niet.
Zoals je zei,het eten was lekker,en je stond de mensen te woord,aan de entréé,bij binnenkomst.
Heb daar ook meerdere malen ,de ingang gepasseerd,en zag dat het je soms erg druk,had.
Geweldig druk was het niet,maar genoeg en de ambiance zat er wel in.
De optredens waren zeer mooi,zat een beetje op afstand,kan je alles beter overschouwen,hé.
Teveel is ook nie goe,want dan kan je geen voet meer verzetten,en wordt het ook veel te warm.
Had goesting om te zwemmen in het buitenbad,helaas te donker,en ook te koud,en een geregelde koude douche,errond.hihihi
Dan maar de jaccuzzi in gegaan.lol
Om 22 uur ben ik terug huiswaarts gekeerd,minder verkeer op de baan,en ook minder regen,en daar ook minder opspattend water gehad.
Iets voor 00u. ben ik thuisgekomen.
Groetjes Jhonn,naar het volgende kerstfeest,met hopelijk evenveel ambiance.
Tot wederhorens,doei..
De wereld draait door,hopelijk vind ik in de toekomst,een levensgezellin
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Anja Kok »

Het was mijn eerste keer en mijn complimenten voor de organisatie die was uitstekend. Eten, de shows, drankjes en dergelijke waren allemaal zoals gezegd, niets dan lof dan ook wat dat betreft. Het enige minpuntje vond ik toch de parenclub zelf, wat trouwens voor mij ook de eerste keer was dat ik in zo'n club kwam. Het was niet de ambiance zelf, maar wel dat de meeste mensen vaste bezoekers waren van de wekelijkse Tranny night. Want dat feit domineerde de atmosfeer enigszins en maakte het feest tot een soort van open dag voor wat de parenclub normaal voor je kan betekenen. Daarom lijkt het me wel interessant voor volgende feesten om eens een andere locatie te overwegen. Vooral ook omdat de doelgroep waarvoor het feest was toch gericht was op mensen die nog nooit eerder uit de kast zijn gekomen en dan kan het verschil in sfeer vanuit de huiskamer naar een parenclub wel erg groot zijn. Maar desalniettemin was het een boeiende en leerzame avond. en zoals ik al zei alle eer voor de organisatie van travestie.org.
Plaats reactie