geslachts rol switchen zonder operatie's

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

sandra-kim
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 20:26
Locatie: Oost Groningen

geslachts rol switchen zonder operatie's

Bericht door sandra-kim »

Hoi,

Ik ben Sandra-Kim 24 al 11 jaar met travestie bezig, eerst in het geheim met oude verkleed spullen, daar na stapje voor stapje uit de kast gekomen ( dmv omkleden als meisje tijdens carnaval haloween en andere feestjes) , nu kleed ik me bijna iedere weekend als meid en ga ook als dusdanig op stap etc, heb nergens problemen mee tot nu toe, ben behoorlijk passable, ben niet groot 1,73 slank 67 kg en heb van me zelf al lang haar tot op mijn schouders met wat krul er in.
Nu zit ik even vast ik wil graag helemaal om gaan en volledig als vrouw gaan leven zonder de daarbij behorende operaties etc, Maar hoe pak ik dat aan , herkent iemand zig hier in en kan mij van tips voor zien om mijn nu nog " ieder weekend " travestie uit te bouwen naar een fulltime leven als vrouw?
Heb ook de boeken gelezen van Betty crow maar wordt ook hier uit niets wijzer, ik zit vast wie heeft tips ?
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Re: geslachts rol switchen zonder operatie's

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Kim,

ik Bea leef al jaren als vrouw zonder een aanpassing. Iedereen weet dat ik man ben maar aksepteert mij zoals ik ben. Ik sommige situaties moet ik nog wel als man functioneren maar dat is zeldzaam.
Jij woont in Oost Groningen dus niet zover van mij vandaan. Door jou vrouw zijn zal je als je definitief als vrouw gaat leven wat mensen in jouw omgeving kwijt raken, maar anderen zul je dan juist wel weer ontmoeten. Kom eens naar de Genderhome of T&T in Groningen. Het Gender home is wel voor diegenen die wel al een aanpassing hebben of gaan doen.
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
sandra-kim
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 20:26
Locatie: Oost Groningen

Re: geslachts rol switchen zonder operatie's

Bericht door sandra-kim »

Hoi Bea,

Leuk om een reactie te krijgen vanuit het hoge noorden, waar ik ben geboren maar sinds een halfjaar niet meer woon,
ik ben verhuisd naar de omgeving van Eindhoven waar ik bij mijn vriendin ben ingetrokken.
Ik heb omtrend travestie in de noordelijke dorpen slechte erveringen opgedaan, het wordt niet geaccepteerd daar, Stad
Groningen is wat mij betreft stukken beter.
Maar ben een nieuw hoofdstuk in mijn leven begonen hier, mijn vriendin weet overal van af en heb ik er gelijk bij betrokken,
toen ik een relatie met haar kreeg en zij accepteerd mijn drang om vrouw te zijn, als ik lichamelijk maar man blijf.
Aangezien ik hier nog maar kort woon ( daar voor dik 2 jaar heen en weer gependeld dus ze kennen me hier wel )
is het misschien nog zo raar nog niet om helemaal om te gaan an van geslachts rol te veranderen naar wat ik wil zijn vrouw,
Sandra-Kim, maar zal ik dit geleidelijk aan moeten doen voor mijn nieuwe omgeving of gewoon om dat ik hier nog maar kort woon
in een klap boem omgaan, hoe kan ik dit bhet best op pakken?
Sandra

Re: geslachts rol switchen zonder operatie's

Bericht door Sandra »

Hallo Sandra-Kim
Ik wou dat ik met je ruilen kon. Je bent pas verhuisd, men kende je al wel, maar toch.
Zelf ben ik meer dan een keer zo oud als jij. Iedereen kent mij als man. Nu probeer ik uit de kast te komen.
Maar het is veel moeilijker om "ingesleten" gedachten van anderen te veranderen dan om een nieuwe start te maken.
Het liefst zou ik ander werk zoeken in een andere regio en dan echt in één keer om gaan.
Maar hoe kom ik, nu nog als man, als vrouw aan ander werk in een wildvreemde omgeving?
Conclusie: hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt. Ook al zijn onze situaties totaal niet met elkaar te vergelijken,
feit blijft, ik wil direct met je ruilen. Als je het zelf aankunt, en alleen dan(!), zo snel mogelijk doen!
Het spreekt later alleen maar in je voordeel, als je nog verdere stappen wilt doen in je leven.
Men weet dan niet beter. Ik kan nu "alles weggooien" en opnieuw beginnen, zelfs ander werk zoeken.
Veel succes met je beslissingen en moed om het vol te houden.
Liefs, Sandra.
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: geslachts rol switchen zonder operatie's

Bericht door Anja Kok »

Ik zou zeggen als je vriendin achter je staat en je steunt en je bent verhuist naar het Brabantse Eindhoven waar het leven wat makkelijker is dan in het hoge Noorden. Dan zou ik zeggen begin nog morgen met je real life, doe het nu je 24 bent en dan zie je wel waar je uitkomt. Gewoon doen, dit is je kans, doen dus!!
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Re: geslachts rol switchen zonder operatie's

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Sandra Kim,
nu ik kom regelmatig in Eindhoven, en ja ik zou ook zeggen direct als vrouw gaan leven en er heel open in zijn naar de omgeving. Je hoeft niet te zeggen dat wat er onderje rokje zit niet klopt met het uiterlijk. Daar waar ik dan tijdelijk logeer is het heel gewoon om zo te zijn. Ze kennen mij daar meer als vrouw dan man maar soms zijn er dingen waar ik dan even geen pruik draag en dan is het wel duidelijk, maar niemand heeft daar problemen mee. En in de stad al helemaal niet. Dus gaan met die ......
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
sandra-kim
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 20:26
Locatie: Oost Groningen

Re: geslachts rol switchen zonder operatie's

Bericht door sandra-kim »

Ik heb de afgelopen week veel gepraat en nagedacht over wat ik wil en ben klaar om de stap te maken niets staat mij meer in de weg heb veel steun betuigingen gekregen van familie en vrienden en de mensen op mn opleiding.
Ben vandaag naar een drukkerij geweest en heb kaartjes laten maken voor mijn hergeboorte als vrouw.
Woensdag 12-12-2012 is de dag dat ik volledig om ga en eindelijk mezelf wordt zoals ik me zelf zie, en ik zie wel waar de schip strand.
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: geslachts rol switchen zonder operatie's

Bericht door Aris »

hallo Sandra-Kim
Ik loop ook met die gedachte rond, ben er ook al langzaam aan mee bezig.
Woon zelf in oss maar ga ook wel uit in eindhoven met vriendinnen.
Mijn eigen vriendin vindt het ook prima, dat is zeker wel fijn.
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: geslachts rol switchen zonder operatie's

Bericht door Anja Kok »

Hoi Sandra Kim, gefeliciteerd met je beslissing en geniet ervan. Life is just a expirement, don't worry.

Groetjes Anja
Gebruikersavatar
Katya_81
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: za okt 08, 2011 12:40
Locatie: Oost-Vlaanderen, België
Contacteer:

Re: geslachts rol switchen zonder operatie's

Bericht door Katya_81 »

Ik hoop dat je een vrolijke hergeboortedag (of hoe noem je zoiets :-)) hebt gehad! Succes met je nieuwe start!
veronique02
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo nov 25, 2012 17:52
Locatie: vielsalm belgische ardennen

Re: geslachts rol switchen zonder operatie's

Bericht door veronique02 »

Hoi Sandra-Kim

Wat ben ik jaloers zeg bij het lezen van je verhaal :D
maar alvast veel geluk toegewenst met je wedergeboorte proficiat meid !

lieve groetjes Veronique
Gebruikersavatar
Sandy
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: di dec 11, 2012 15:50
Locatie: Almere

Re: geslachts rol switchen zonder operatie's

Bericht door Sandy »

Hi Sandra-Kim,

Ik ben heel benieuwd hoe het afgelopen woensdag is gegaan. En hoe het nu gaat, een paar dagen later.
Het idee van de kaartjes die je hebt laten maken vind ik zó leuk!

Liefs, Sandy
sandra-kim
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 20:26
Locatie: Oost Groningen

Re: geslachts rol switchen zonder operatie's

Bericht door sandra-kim »

Ben een paar dagen verder en moet zeggen het is me reuze mee gevallen.
Mensen in mijn omgeving hier hadden, mij kennende, al iets verwacht in die richting.
Heb tot nu toe veel respect gekregen en leuke reaktie's dat ik eindelijk durf te laten zien
wie ik ben iederedag en niet alleen in het weekend.
En volgens vele ben ik nu ook een veel rustiger en relaxte persoon dan voor heen, ben niet
meer zo gestrest het voeld als of ik dit jaren geleden al had moeten doen er is een
enorme last van mijn schouders gevallen, ik kan eindelijk mezelf zijn zo als ik wil zijn.
Alleen zit af en toe toch een beetje te tobben of ik me wel of niet moet aanmelden bij het vu
om all the way te gaan.
Gebruikersavatar
Sandy
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: di dec 11, 2012 15:50
Locatie: Almere

Re: geslachts rol switchen zonder operatie's

Bericht door Sandy »

Wat goed!
Ik kan mij goed voorstellen dat je nu veel relaxter bent. Dat je het hebt gedaan is dus voor iedereen alleen maar goed?
Wat waren de reacties op je 'geboorte'-kaartjes?

Ik hoop dat je een mooi leven gaat hebben! Gaat je zeker lukken :-)

Liefs, Sandy
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Re: geslachts rol switchen zonder operatie's

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Sandra,
gefeliciteerd met de geweldige stap. Je ziet dat de meeste mensen het toch wel door hadden. Uiteraard zullen er ook zijn die negatief zijn maar daar moet je je niet aan storen.
Veel su6 en ik hoop je nog eens te zien in Eindhoven, Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie