Onderweg ervaring

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Onderweg ervaring

Bericht door Lana »

Ik heb (nog) geen winkelervaring omdat ik mij niet goed kan opmaken. Daar ga ik verandering in brengen. Wil een cursus gaan doen of de vrouw zien te bewegen dat ze mij het leert. Vroeger lang geleden wel af en toe want rondgewandeld, maar hoe ik dit deed, geen idee meer. Is dus erg lang geleden. Maar ik moest vandaag vanuit mijn woonplaats ongeveer 25 kilometer verderop zijn om een loeplamp te kopen (wenkbrauwen doen samen met mijn vrouw), en was hier thuis al lekker omgekleed. Had totaal geen zin in terug naar die vreselijke mannenkleding. Wel een jas en spijkerbroek erover, pumps mee en in de auto. Na de lamp gehaald te hebben gewoon voor de deur daar de spijkerbroek uit, jas los, pumps aan. En plots zat daar dus een (niet opgemaakte) vrouw in de auto. Wat een zalig gevoel weer. Het kon mij ook totaal niet schelen of mensen het zouden zien of niet. Ik was hartstikke netjes leuk vrouwelijk aangekleed, compleet met mijn kipfileetjes. Het hele stuk zo naar huis gereden. En vlak bij huis weer even die vervelende broek aan, jas erover, schoentjes wisselen. Maar voor mij was dit weer een superdrempel die ik heb genomen. Ik vond het een zo heerlijk ervaring, ik had zo mijn huis in willen lopen. Nu echt voorgenomen om snel het opmaak-gebeuren onder de knie te krijgen en mijzelf naar zo'n T-avond te rijden, mogelijk via iemand om mij om te kleden, en op te maken. Ik denk dat ik het deurtje voor mijzelf heb open gezet. Vele van jullie hebben deze fase denk ik al lang gehad, maar voor mij na mijn veel te lange pauze in mijn leven was dit weer een grote doorbraak. Ga het vanavond aan mijn vrouw vertellen . . . . . hahaha leuk toch ! Lieve dames, ik ben echt in mijn nopjes ! Dit smaakt naar veeeeeeel meer ! Liefs aan jullie allen ! Lana.
zo ik ben klaar met die forum
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 192
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Re: Onderweg ervaring

Bericht door annalisa »

Kipfiletje's ??
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Re: Onderweg ervaring

Bericht door Bea-Smit. »

JA borstprotheses worden ook wel kipfiletjes genoemd.

Jammer Lana dat je niet gewoon als vrouw gekleed de winkel bent binnen gegaan. Veel succes. Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 192
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Re: Onderweg ervaring

Bericht door annalisa »

Ok Bea.
Weer wat erbij geleerd.Ik dacht heilig dat zij kipfiletje's in haar bh had gedaan.
Gebruikersavatar
Sandy
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: di dec 11, 2012 15:50
Locatie: Almere

Re: Onderweg ervaring

Bericht door Sandy »

Wat goed Lana! Leuk stukje om te lezen :D
Ik kan mij zo goed voorstellen dat, ondanks dat niemand je zag in je auto, jij voor jouw gevoel heel erg openbaar bezig was. Zoals jezelf ook al aangaf is dat natuurlijk een enorme stap. Ik heb het idee dat de volgende stap (van en naar je auto als Lana) ook niet lang meer gaat duren :P . Dat zou je bij jou thuis nog even met de mannenkleding erover kunnen doen, en in een plaats waar ze je toch niet kennen in je dameskleding.

Ik ben blij voor je! :D

Liefs, Sandy
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Onderweg ervaring

Bericht door Irene »

Ik heb ook heel wat km's afgelegd op die manier in het verleden,

Irene
Kleine stapjes
Alexis
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: di jan 22, 2013 6:56

Re: Onderweg ervaring

Bericht door Alexis »

Wat leuk om te lezen Lana. Klinkt als een mooie stap in de goede richting. Nog eventjes en je gaat als jezelf de straat op :)
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Onderweg ervaring

Bericht door Lana »

Dank jullie wel, leuke reacties. In die winkel had ik wel gewoon onder mijn jas mijn kipfiletjes. Ik merk nu eigenlijk hoe slecht mensen opletten. Helaas vond ik geen vrij stukje ergens om even uit te stappen. Daar had ik wel erg veel zin in ! Eerst even dat opmaken onder de knie en dan is denk ik dat de doos van Pandora open. Ik moest onder het rijden gewoon opletten dat ik niet teveel naar mijzelf zat te kijken. Als ik naar beneden keek zag ik eerst borstjes een leuk jurkje, zwarte panties en leuke zwarte pumps met een zilver biesje. En ik was hetzelf die achter het stuur zat in deze outfit . . . . . geweldig ! Ik had de moed om het te doen en werd gelijk beloond door mijn eigen geluk. Hoe kort dat dan ook was. Maar dit is echt een opening. Ik hoop jullie allemaal nog dit jaar ergens tegen te komen op z'n avond. Mogelijk heb ik dan nog wel een paar zachte schopjes nodig, maar het gaat zeker lukken !
zo ik ben klaar met die forum
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Onderweg ervaring

Bericht door Irene »

Ik ga gewoon overal heen (misschien bijna overal) mensen letten echt niet zo goed op hoor, en diegene die het wel doen trekken zich er niks van aan
Kleine stapjes
Plaats reactie