Vriendelijke uitgaans-aangelegenheden..........

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
BE_VAN DE ZEE
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di feb 15, 2005 16:41
Locatie: Oostkamp
Contacteer:

Vriendelijke uitgaans-aangelegenheden..........

Bericht door BE_VAN DE ZEE »

Goede morgen,
Als je "uitagenda" aanvinkt,krijg je ook dit dit te zien,dit verwijst naar een pagina,met transvriendelijke,uitgaansmogelijkheden.
Zeer mooi,MAAR,de meeste zijn verdwenen,bestaan dus niet meer,en met deze misleidende informatie...waar transgenders die hier pas later,gekomen zijn,niet meer weten ,wat nu nog is,en wat niet.
Vind dat daar es grondig in geveegd,mag worden,met daar direct,een correctie van andere gelegenheden,die bijgekomen,zijn.
Weet dat de beheerders niet veel tijd hebben om de site bij te schaven,maar die bedoelde pagina,is zeker geen uit(g)hangsbord,voor travestie.org.
Dus doe er iets aan,jullie kunnen op uitagenda,wel de 3 evenementen schrijven voor de komende maanden,in de Mystique,en jullie weten dus nog voor wat die pagina dient,doe es een duwtje verder,en los dit probleem ook es op.
Groetjes van Bé,hopelijk wordt dit berichtje gelezen,door jullie,en zou zeggen"MOVE IT".............
Doei.........
De wereld draait door,hopelijk vind ik in de toekomst,een levensgezellin
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 834
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: Vriendelijke uitgaans-aangelegenheden..........

Bericht door mireille »

Het is misschien een beetje een dooddoener, maar eigenlijk elke gelegenheid is T* vriendelijk zolang je opgaat in het publiek. Je netkousen en te korte rok zeker thuislaten, maar ook zonder dat kan je je nog steeds leuk kleden ;)

Vooralsnog nog geen problemen (met mijzelf) gehad, maar misschien komt dat ook wel doordat ik zelf ook een stukje ben gegroeid.

Zou je het willen, maar durf je nog niet, de transgendergroepen van Amsterdam en Hoorn gaan altijd vooraf aan de avond nog ergens eten in een "normaal" restaurant. Hun avond is ook in een "normaal" cafe. Perfect om even veilig droog te zwemmen!
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
BE_VAN DE ZEE
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di feb 15, 2005 16:41
Locatie: Oostkamp
Contacteer:

Re: Vriendelijke uitgaans-aangelegenheden..........

Bericht door BE_VAN DE ZEE »

Hey,Mireille,
Ik heb geen problemen met wat je hier neerpent,alléén gaat het er mij over,dat uitgangsgelegenheden op die site staan,die niet meer relevant zijn.Daar geef je geen repliek op.Je opent tegelijk een ander item,terwijl het niet aansluit,met wat er mijn stelling en vraag ,
op nahoud.Daarom dat deze aangepast,worden.........en uitgebreid,met de nieuwe mogelijkheden....
Groetjes,hopelijk begrijp je wat ik bedoel........
groetjes,Doei..........
De wereld draait door,hopelijk vind ik in de toekomst,een levensgezellin
Plaats reactie