De Nieuwe site

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lana62
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: ma sep 16, 2013 1:31

De Nieuwe site

Bericht door Lana62 »

1) Top dat het nu ook Transgender.nu heet. Daar voel ik mij veel beter bij, en mogelijk meerderen mensen met mij ?!
2) Zit er ook goed uit !
3) Nu nog een goede contact pagina erbij.
4) En dit is een vraag: Misschien eens alle oude berichten dumpen en opnieuw beginnen ??

5) Groetjes en veel succes met de nieuwe site !!

Lana !!
Klaar met dit forum !!
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Re: De Nieuwe site

Bericht door pinkslipper »

Lana62 schreef:4) En dit is een vraag: Misschien eens alle oude berichten dumpen en opnieuw beginnen ??
Waarom, als ik dat vragen mag. Er kunnen wellicht nog interessante/informatieve berichten tussen in zitten.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: De Nieuwe site

Bericht door johnn »

Lana62 schreef:1) Top dat het nu ook Transgender.nu heet. Daar voel ik mij veel beter bij, en mogelijk meerderen mensen met mij ?!
2) Zit er ook goed uit !
3) Nu nog een goede contact pagina erbij.
4) En dit is een vraag: Misschien eens alle oude berichten dumpen en opnieuw beginnen ??

5) Groetjes en veel succes met de nieuwe site !!

Lana !!
Dank je wel Lana voor het compliment.
V.w.b. je punt 3....dit nemen we mee in ons overleg, of dit dus gaat gebeuren durf ik nu nog niet te zeggen.
Voor punt 4, we hebben er (na veel overleg en de voors en tegens afgewogen) bewust voor gekozen (en veel moeite moeten doen) om de 'oude' berichten juist wel mee te nemen. Dit vanuit de optiek dat daar ook heel veel waardevolle informatie in staat waar mensen zich de moeite getroost hebben dit te plaatsen, dit wilden we dus niet zomaar verloren laten gaan.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
BE_VAN DE ZEE
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di feb 15, 2005 16:41
Locatie: Oostkamp
Contacteer:

Re: De Nieuwe site

Bericht door BE_VAN DE ZEE »

Hey,Allemaal........
Ik reageer ook op punt 4 , van Lana 62,
Ben ook voorstander van zoveel mogelijk,nuttige onderwerpen op het forum te behouden......
Dus zeker niet alles deleaten en herbeginnen.
Zoals er al iemand hierboven schreef,transgenders van vroeger,hebben ook de moed gehad om te reageren,
op het forum,en eraan mee te werken.
Gooi dit dus niet op een afvalhoop,uit respect voor de oudere leden,die hier nog komen........
Wel zullen er dingen zijn die niet belangrijk zijn,of aantekeningen die ertussen zitten ,die niks van meerwaarde
hebben,kunnen verdwijnen.
Vind dat sommige items op het forum"tijdsloos" zijn,en menige daarvan nog relevant voorkomen .........
Hoop dat er een mooi alternatief komt,waar menigen zich mee kunnen verzoenen...........
Groetjes van Bé Van De Zee..........Doei.......
De wereld draait door,hopelijk vind ik in de toekomst,een levensgezellin
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: De Nieuwe site

Bericht door johnn »

Bé ik snap wat je zegt, maar uitzoeken wat wel en niet waardevol is, is een dermate 'giga klus'......daar durf ik me niet aan te wagen.
Ten eerste is het zoveel dat daar echt maanden werk in zou gaan zitten en ten tweede....wie bepaalt wat wel en wat niet waardevol is (wat voor mij niet waardevol lijkt, kan dat voor jou juist wel zijn en omgekeerd).
Vandaar dat we ervoor hebben gekozen om het hele forum mee te verhuizen.
Overigens is de zoek functie ook aangepast (met dank aan onze techneute) zodat je ook in de 'oude' fora kunt zoeken.......... weer een stapje verder dus :wink:
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
marjanbl
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: ma feb 01, 2016 19:48
Contacteer:

Re: De Nieuwe site

Bericht door marjanbl »

:) :D ik wil ook wel ff kwijt dat ik zeer verheugd ben met de nieuwe site, lekker speuren naar verrhalen en tips waar ik zeker wat aan heb, en ik merk dat ik supersnel kan navigeren met mijn mobieltje hier! Geweldig! Ook vind ik het heel leuk om te merken dat ik mezelf hier kan uiten in de virtuele huiskamer. Kortom kan ik mij wel thuisvoelen hier! Groetjes en iedereen een heel fyne day gewenst.
Gebruikersavatar
RamonaAdmin
Forum / Website Beheerder
Berichten: 74
Lid geworden op: wo jan 13, 2016 0:30
Contacteer:

Re: De Nieuwe site

Bericht door RamonaAdmin »

Hoi Marjanbl,

Dank je voor het compliment. Leuk om te horen dat de website ook bezocht wordt middels de mobieltjes (of tablets) en dat het lekker werkt.
Dank zij het team wordt er met regelmaat nieuwe artikelen toegevoegd. En dankzij de trouwe bezoek(st)ers wordt ook het forum weer lekker aangevuld.

Heel veel leesplezier toegewenst en vooral jezelf lekker blijven uiten in de "virtuele huiskamer" :wink: !
veronique02
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo nov 25, 2012 17:52
Locatie: vielsalm belgische ardennen

Re: De Nieuwe site

Bericht door veronique02 »

Mooie site geworden .

Groetjes Vero
Jenny Jennifer
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: za feb 20, 2016 23:23

Re: De Nieuwe site

Bericht door Jenny Jennifer »

Ik ben nu al weer zes jaar geleden weer helemaal opnieuw begonnen om mijzelf volledig als vrouw te kleden ..ik heb in de tussentijd wel mijn meisjes naam veranderd naar Jenny
Lana62
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: ma sep 16, 2013 1:31

Re: De Nieuwe site

Bericht door Lana62 »

Ik respecteer de mening om niet de oude berichten te 'dumpen' zoals ik dat toen noemde. Maar SVP maak die contactpagina ! Blaas de site nieuw leven in door dit te doen en de wens van mogelijk vele in te willigen !
Klaar met dit forum !!
BE_VAN DE ZEE
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di feb 15, 2005 16:41
Locatie: Oostkamp
Contacteer:

Re: De Nieuwe site

Bericht door BE_VAN DE ZEE »

Hey,Lana 62

De reactie hierop dateert van kort na de verandering............van de site......

Naar Johnn eens een mail sturen........zou misschien klaarheid,hierin scheppen..........

Hopelijk krijg je hierin een positief antwoord.........

Groetjes van Bé Van De Zee........Doei...........
De wereld draait door,hopelijk vind ik in de toekomst,een levensgezellin
I.G.Norance
dagelijks aanwezig
Berichten: 124
Lid geworden op: za dec 04, 2004 20:11

Re: De Nieuwe site

Bericht door I.G.Norance »

contactpagina?
TIP: mag ik verwijzen naar de heel erg dooie chat #www.travestie.org die nog steeds bestaat, en waar blijkbaar geen enkele behoefte meer aan bestaat?
Er zijn alleen nog besloten (Facebook-)groepen, en zo.
grts
Plaats reactie