Underdressed

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
AnnemarieNL
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: ma mei 23, 2016 18:58

Underdressed

Bericht door AnnemarieNL »

Hoi allemaal,
Voelt een beetje vreemd allemaal, maar ik stel me voor als Annemarie.

Ik heb wel eerder meisjeskleding gedragen toen ik 10 was, en daarna niet veel meer, maar daar is vorige week verandering in gekomen (stiekem ;-)
Vorige week heb ik een fijne sport BH gekocht en een mooie kanten BH met een B cup, en een mooie strakke dames sport legging.

Ik ben dus weer een beetje terug op het pad van kleden als vrouw ;-)
Vandaag heb ik bij de Hema uitverkoop een paars stringetje gekocht, een zwart kanten slipje met jarretelgordel en kousen en een rode bustier met een A cup (past me beter en valt wat minder op).
Ik loop de hele dag al op het werk met onder mijn pak een halve string van kant, en het laatste uur heb ik ook de jarretel en kousen aan gedaan.
Wat een heerlijk gevoel, en niemand die weet wat ik stiekem aan heb onder mijn pak ;-)

Ik zit nu in het restaurant van het hotel, en wilde onder m'n overhemd ook m'n nieuwe bustier aan doen en heb het voor de spiegel uitgeprobeerd. Het is een push up A cup, dus het steekt niet heel erg uit, maar ik durfde het toch niet aan te houden, misschien durf ik het morgen wel.

Dus zit nu alleen met kanten string, jarretels en kousen aan onder mijn kleding.

Spannend hoor!
Ben alleen m'n sport legging vergeten dus ik moet helaas in m'n mannen sportbroek naar de fitnessruimte straks...
Ik voel me heerlijk!!
Plaats reactie