Leuke website

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Hoe is je vaardigheid op hakken

Prima, ik stond er op en liep meteen weg.
30
64%
Okay, ik kan er op lopen maar verstap me nogal eens
14
30%
Valt tegen. ik heb regelmatig een schoenmaker nodig om ze te repareren.
1
2%
Een ramp, als ik stomdronken ben loop ik nog beter
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 47

Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Zover kom ik nog niet, of ik moet zeer hoge plateaus a la Kiss of David Bowie aan hebben :roll: :D . Zonder hakken ben ik 1m77 lang. Meestal loop ik op hakken van 7 tot 8 cm dus dan kom ik boven de 1m80. 8) Toch wel fijn voor een relatief klein iemand.

Maar hakken heb ik wel, zij het dat ze wel breder zijn zodat ik er wel op kan lopen. En het moet gezegd worden: velen, waaronder verkoopsters, vinden dat ik zeer goed op hakken kan lopen. Zelfs zodanig dat veel vrouwen daar een voorbeeld aan kunnen nemen. Let maar eens op als je op straat bent hoe ongelukkig sommige lopen, zo zelfs dat de orthopeed er later werk aan heeft. Met de hoeveelheid slechte lopers zal die beroepsgroep zal in de toekomst veel werk krijgen, naast de KNO-artsen (wegens de te harde muziek die de jong-en-lui luisteren en daardoor eerder doof worden)

Rechtop, sierlijk en elegant lopen is het geheim van goed op hakken lopen. En veel wisselen. Maar dat gaat makkelijker met veel schoenen.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

pinkslipper schreef:Ik heb maat 43, maar ik kom er mee weg met maat 42 (soms met 41 if I'm lucky). Ik bestel in het algemeen maat 42 (of US women size 12) voor damesschoenen. Het is voorgekomen dat maat 43 voor vrouwen te groot voor mij waren. :o
Is US size 12 niet een beetje groot voor je? Ik draag normaal 42, wat een US herenmaat 8 1/2 is, en als dame koop ik meestal size 10 1/2, af en toe een 10, dus 11 lijkt mij meer jouw maat.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Leuke website

Bericht door matthijsse »

mijn vaardigheid op hakken van 6 cm is prima , daar heb ik nooit moeite mee gehad , het zijn wel brede hakken , geen naaldhakken oid , waar ik nog het meeste moeite mee heb is om draagbare schoenen te vinden in maat 45
er zijn leuke en goed draagbare schoenen in overvloed te vinden op het internet , maar je komt er maar zelden schoenen tegen van maat 45 of 46 want anders had ik nog veel meer damesschoenen gehad
Gebruikersavatar
Louise Loverix
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 17:42
Contacteer:

Re: Leuke website

Bericht door Louise Loverix »

Gebruikersavatar
patty
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: di aug 18, 2020 22:06
Locatie: ...Betuwe...

Re: Leuke website

Bericht door patty »

Gebruikersavatar
patty
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: di aug 18, 2020 22:06
Locatie: ...Betuwe...

Re: Leuke website

Bericht door patty »

https://www.groteschoenen.nl/webshop/damesschoenen.htm ,hier heb ik online al 2 keer nieuwe schoenen besteld van het merk Gabor en ben zeer tevreden over het comfort en de pasvorm! Maat 46 geen probleem :wink:

https://grote-schoenen.nl/product-categ ... er_size=46 , hier ben ik in de winkel geweest in Fijnaart en uiterst vriendelijk en correct geholpen waarna ik vertrok met 2 paar leuke enkellaarsjes van Gabor,zitten als gegoten :)
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Leuke website

Bericht door matthijsse »

gabor is idd een merk die ook veel in maat 46 doet
ik heb ook leuke laarsjes van ze en ik heb 10 paar haksandalen in verschillende kleuren
en loopt echt heerlijk
Plaats reactie