gevoelens

Algemeen

Moderator: Moderators

1962zijdesjaal
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: do aug 26, 2021 23:47

Re: gevoelens

Bericht door 1962zijdesjaal »

Zijde
Graag kleed ik mij als vrouw in bruin geruite rok, zwarte rode sjaal van ZIJDE, leuke bruine laarzen.
Dan geniet ik.
jose6
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: do jan 24, 2013 14:56

Re: gevoelens

Bericht door jose6 »

Hoi ik sluit mij aan bij het verhaal
Ik zelf heb ook geen gevoel naar mannen toe als ik José ben
Ik verkleed mij 2 dagen per week gemiddeld
En dan voelt het als thuis komen en geeft mij rust ondanks dat er spanningen van komen
En spanning is wordt ik betrapt
Komt er iemand aan de deur
En op einde van dag altijd jammer gevoel dat ik weer terug moet naar man
Maar geniet er zoveel mogelijk van
Mensen hebben toch altijd een oordeel over de ander
Gr José
Irma
daar ben ik weer
Berichten: 19
Lid geworden op: zo jul 25, 2010 18:23
Locatie: Noord-Holland

Re: gevoelens

Bericht door Irma »

Hoi José

Hier geld de regel dat ik de deur alleen open doe als er éérst telefonisch een afspraak gemaakt is.
Geen afspraak gemaakt dan is het helaas pindakaas, de deur blijft lekker dicht.

Mijn vrouw Linda weet van mijn ''geheim'' en dus kan ik mij omkleden wanneer ik wil, ze zegt wel ééns,
'' wordt het geen tijd dat Irma weer langs komt, je bent zo onrustig ''

Ik voel me dan zo gelukkig met haar, hier thuis kan ik echt me zelf zijn.
Groetjes Irma
jose6
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: do jan 24, 2013 14:56

Re: gevoelens

Bericht door jose6 »

Hoi
Ik ben misschien al een stapje verder
Vele weten het van mij , buren , familie en nog genoeg mensen dankzij een praatgragen vriendin , die dus geen vriendin blijkt te zijn , en ik wil na jaren met geheim rond gelopen te hebben geen gevange in eigen huis meer zijn
Maar dat is voor iedereen anders denk , en als ik de rest moet geloven kan ik door voor vrouw mits ik niet praat haha
Maar ook fijn dat je vrouw je steunt, zonder mijn vrouw zou ik niet zo ver zijn gekomen
Gr José
Irma
daar ben ik weer
Berichten: 19
Lid geworden op: zo jul 25, 2010 18:23
Locatie: Noord-Holland

Re: gevoelens

Bericht door Irma »

Hoi José,

Ben een paar jaar geleden 1 keer in het donker naar buiten gegaan om wat op de post te doen, het voelde alsof ik echt een vrouw was, diep gelukkig liep ik een blokje om, genietend van het tikken van de hakjes op straat.

Ook hier het geluk dat me lieverd er normaal mee omgaat, toen ik het haar 25 jaar geleden vertelde zei ze '' als jij je gelukkig voelt in een rokje met hakjes wie ben ik dan om jou geluk af te pakken, ik zal je helpen met opmaken en dergelijke om zo goed mogelijk als vrouw voor de dag te komen '' toen wist ik '' voor deze dame ga ik door het vuur '' inmiddels zijn we al ruim 20 jaar getrouwd en ja nog steeds gelukkig,
volgens me vrouw kon je niet zien dat ik '' verkleed '' was, alleen moest ik wel me mond dicht houden hihi...

Ze wil graag een keer als 2 vriendinnen samen op pad gaan, alleen schaam ik mij om gekleed als vrouw (inmiddels met een beperking, ik loop met een lange beenbeugel & een kruk na een hersenbloeding), naar buiten te gaan, ondanks dat ze me mooi wil opmaken.

Nu dat ik door een medische aandoening niet meer kan /mag werken geeft mij het gevoel om een '' vrouw '' te zijn, rust en geborgenheid die ik als man nooit gevoeld heb, dus als het aan mij zou liggen dan zou ik dolgraag 24/7 als vrouw willen leven, in de tijd die mij nog gegund is.

Inmiddels weet ik wie mijn echte vrienden zijn, en zij accepteren me zoals ik ben, ze zeggen wel eens: ook '' Irma '' hoort bij ons, blijf dus lekker jezelf en voor ons hoef je je nergens voor te schamen '', kijk dat maakt van mij dan een heel gelukkig mens.

Groetjes, Irma
Plaats reactie