Wat heb jij nu aan? (deel 2)

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
patty
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: di aug 18, 2020 22:06
Locatie: ...Betuwe...

Re: Wat heb jij nu aan? (deel 2)

Bericht door patty »

belinda-h schreef: vr feb 11, 2022 16:28 Een bruin met zwart K-design jurkje, zwarte 60 denier Hema panty, zwarte Mary Jane's pumps (2,5 cm hakje).
Ik weet even niet zo snel hoe ik een plaatje toevoeg.
Dat is zo jammer dat je hier niks kunt laten zien met een plaatje
1962zijdesjaal
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: do aug 26, 2021 23:47

Re: Wat heb jij nu aan? (deel 2)

Bericht door 1962zijdesjaal »

Zijdesjaal1975
Nu draag ik blauwe rok,paarse satijnen blouse,blauwe sjaal,paars vest,blauwe schoenen voor dames.
1962zijdesjaal
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: do aug 26, 2021 23:47

Re: Wat heb jij nu aan? (deel 2)

Bericht door 1962zijdesjaal »

Zijdesjaal1975
Nu draag ik zwarte rok,rose blouse satijn, blauw vest,beige sjaal,grijze laarzen.
Gebruikersavatar
rita100
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: ma mar 15, 2021 9:48

Re: Wat heb jij nu aan? (deel 2)

Bericht door rita100 »

hoi dames,
ik draag een spijker rok met hoge lange kousen. zwarte laarzen en een grijs truitje. opgefleurd met en mooie bonte sjawl. Voel me lekker.

liefs Rita
rochelle

Re: Wat heb jij nu aan? (deel 2)

Bericht door rochelle »

Even een klein complimentje aan jullie. Wat zien jullie er allemaal fantastisch uit!!
Jullie verdienen wat mij betreft al complimenten voor het doen, de inzet , moeite om er zo vrouwelijk uit te zien.

lieve groetjes, rochelle
1962zijdesjaal
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: do aug 26, 2021 23:47

Re: Wat heb jij nu aan? (deel 2)

Bericht door 1962zijdesjaal »

Momenteel draag ik blauwe rok,paarse satijnen blouse,paars vest,blauwe schoenen, blauwe satijnen sjaal.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Wat heb jij nu aan? (deel 2)

Bericht door matthijsse »

een zwarte panty , een jeansjurk , voorgevormde beugelbh met siliconenborsten cup d , en hoge hakken
1962zijdesjaal
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: do aug 26, 2021 23:47

Re: Wat heb jij nu aan? (deel 2)

Bericht door 1962zijdesjaal »

Zijde
Momenteel draag ik blauwe rok, rose zijde blouse, paars vest,beige sjaal,blauwe schoenen en een pruik.Dan maak ik mij nog op.
Gebruikersavatar
rita100
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: ma mar 15, 2021 9:48

Re: Wat heb jij nu aan? (deel 2)

Bericht door rita100 »

hi meiden,
net een nieuw jurkje binnen van bonprix. Bonte kleuren, staat perfect . blauwe kousen en ik moet nog kiezen wat het beste staat creme kleurige instappers of sexy zwarte laarzen. Voelme zo vrouw , klaar voor de dag.

liefs Rita
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Wat heb jij nu aan? (deel 2)

Bericht door matthijsse »

tegenwoordig draag elke dag een bh ook gewoon als ik naar mijn werk ga , ik vind het gewoon heerlijk om een bh te dragen . als ik thuis kom doe ik daar altijd mijn siliconenvullingen in . ik heb ze met cub d dus dat zie je wel aardig , maaar daar ga ik niet mee naar buiten
turnstertje
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: di apr 30, 2019 14:13

Re: Wat heb jij nu aan? (deel 2)

Bericht door turnstertje »

Ik heb ook een d cup En heb vorige zomer mijn erste bh setje gekocht in een lingerie zaak en ook gepast. En het was een jongere verkoopster die mij hielp. En plots vroeg zemoj om mijn t-shirt aan te doen was een wijde. En ze deed hem met haar handen wat strakker En toen zei ze kijk zo komen je bordten beter uit.
En ben toen die dag nog naar de zee geweest had mijn setje aangedaan strakke bodysuits ln een in een mooi licht blauw en die weide t-shirt over. En heb toch zeker 2 uur enkel in mijn body En lingerie setje liggen zonnen en met de d cup in. En een andere keer ook naar zee geweest zwarte gecoat 7/8 broek aan ook terug die body aan lingerie setje pull. Ook wat op de zelfde weide liggen zonnen en dan om het einde pull uit en zo blijven lopen en met de trein naar huis. Enkele weekends terug toen het in het binnenland mooi weer was in weekend de zaterdag naar zee. Thuis vertrokken als man maar in de auto mini nep zwarte leren rokje aan gedaan met den 40 pantys had ik al aan mijn mooie bh aangedaan met zwarte string van de zeeman en daar over een dikkere body donkerblauw met 3/4 mauwen. Daar over een bruine pull. Maar in de trein en tearoom de pull uit. Dus de D cup was zichtbaar. Een enkele opmerkingen gehad van een jonge tiener dame die lacht eerder I negatieve zin maar wou stoer doen tegen vriendje. Volgende aankoop in april pruik.
Cindy_1978
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: zo mar 06, 2022 0:45

Re: Wat heb jij nu aan? (deel 2)

Bericht door Cindy_1978 »

Dat blijft inderdaad altijd interessant!!!
Wat heb je aan... Wat draag jij??

Ik draag nu een bh en string, jurkje (off shoulder) en laarzen tot net onder m'n knieën. Alles is zwart alleen op de bh staan goudkleurige blaadjes. De bh is cup D maar zit eigenlijk niet zo heel mooi. Normaal draag ik cup F omdat ik best wel lang ben. Dit past beter bij mijn lichaam. Helaas zijn die zo vaak gedragen dat ze het begeven hebben!

Meestal ben ik wel sexy/klassiek gekleed.. rokjes, jurkjes, topjes, skinny jeans of lederlook een mooi lang vest of kamerjas en hoge hakken (laarzen, pumps of open pumps, sandalets)
Wat ik nog zoek is een paar leuke vrouwelijke sneakers maar met maatje 45 is dat nog niet zo makkelijk!

Verder een leuk make-upje en mijn eigen haar is nu wat langer dus draag bijna geen pruik meer.

Wat heb jij nu aan? Deel 3....
Ben benieuwd!!

Liefs & Groetjes,
Cindy
X
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Wat heb jij nu aan? (deel 2)

Bericht door matthijsse »

dat is dus het probleem waar ik ook mee zit , leuke schoenen kopen in maat 45 dat is best moeilijk
Curioustrans
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: zo jun 06, 2021 23:34

Re: Wat heb jij nu aan? (deel 2)

Bericht door Curioustrans »

Een badjas die open is gevallen :lol:
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Wat heb jij nu aan? (deel 2)

Bericht door matthijsse »

die moet je even uitleggen want die snap ik niet
Plaats reactie