verklaringen voor travestie ?

Algemeen

Moderator: Moderators

Prinses boy
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: vr mei 07, 2021 10:21

Re: verklaringen voor travestie ?

Bericht door Prinses boy »

Hey😘
Ik heb altijd al een keer een dag een vrouw willen zijn maar ik wil dan wel echt een compleete transformatie die dag
Van kleding tot makeup en hooge hakken
Ook linegrie echt gewoon wat een vrouw ook zou dragen als ik dan die makeover heb gehad lijkt het me wel leuk om naar de stad tegaan en lekker kleding te gaan passen en mischien ergens wat drinken

Is er iemand die me daar bij zou willen helpen
zijde
ff weer wat posten
Berichten: 71
Lid geworden op: di jan 12, 2016 19:20

Re: verklaringen voor travestie ?

Bericht door zijde »

Fijn om bruine laarzen te dragen zit fijn.
Zijde
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 87
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: verklaringen voor travestie ?

Bericht door tonia »

Iedereen heeft zo zijn eigen reden om vrouwenkleding te dragen. De een windt het op, de ander doet het omdat hij zich meer vrouw dan man voelt. Wat de reden ook is, het gaat erom dat je je prettig voelt.

Het gaat gewoon om het gevoel dat je ervaart als je vrouwenkleding draagt: vrouwelijk, sexy, geborgen, gelukkig, geliefd.

Mij geeft het een gevoel van geborgenheid en geluk
Vrijbuiter3434
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: wo sep 13, 2023 22:30
Locatie: Midden Nederland

Re: verklaringen voor travestie ?

Bericht door Vrijbuiter3434 »

Ik draag graag dameskleding omdat het lekkerder zit dan mannenkleding, ik heb niet echt een dwangmatig iets of twijfels over manzijn.
Ik hoef ook niet mezelf in publiek me als vrouw te laten zien, ik houdt alles binnenshuis al is het wel spannend om 's avonds verkleed de straat op te gaan.

Ik geniet van een strakke kokerrok, het restictieve gevoel op een paar hoge hakken, mooie panty/kousen, satijnen blouse en sjaal.
voorbeeld ondergoed; mannen ondergoed is dikke stof en is erg warm, dames ondergoed is van fijner materiaal gemaakt en zit prettiger.

Ik heb niets met pruiken en make-up, ook heb ik mezelf geen meisjes naam gegeven.
Het gaat me puur om het dragen van kleding waar ik een vrouw graag in zie.
Een mooie zakelijke outfit, een stewardess of een zakelijk geklede vrouw zie ik graag.

De moderne vrouw loopt er tegenwoordig slonzig bij, ik snap dat ieder zijn stijl heeft, maar om er nu als dakloze bij te lopen....
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: verklaringen voor travestie ?

Bericht door decadance »

Vrijbuiter3434 schreef: ma nov 06, 2023 10:21 Ik heb niets met pruiken en make-up, ook heb ik mezelf geen meisjes naam gegeven.
Het gaat me puur om het dragen van kleding waar ik een vrouw graag in zie.
Een mooie zakelijke outfit, een stewardess of een zakelijk geklede vrouw zie ik graag.
Je staat hier zeker niet alleen in.
Ik ervaar precies dát!
Het is meer dat ik jurkjes mooier vindt dan een driedelig pak, dan dat ik als vrouw identificeer.
Plaats reactie