La Redoute

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
patty
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: di aug 18, 2020 22:06
Locatie: ...Betuwe...

La Redoute

Bericht door patty »

Hier zie ik ook vaak advertenties van voorbij komen.
Best wel leuke en aparte kleding, hele mooie aparte blouses in de collectie. heb er nog nooit wat besteld zelf, iemand ervaring met deze shop misschien?
https://www.laredoute.nl/pplp/100/cat-1 ... tureflyout
Fleurm
ff weer wat posten
Berichten: 60
Lid geworden op: zo aug 11, 2019 2:45
Locatie: West-Vlaanderen

Re: La Redoute

Bericht door Fleurm »

Hey Patty,
Ik heb zelf al redelijk wat besteld bij La Redoute: jurkjes, bloezen, rokken, broeken, lingerie en schoenen. Vanalles dus 😊 Over het algemeen is de kwaliteit heel goed, af en toe stuur ik eens iets terug. Er wordt geen probleem van gemaakt: ze storten snel het bedrag terug.
Soms vind ik bepaalde zaken wat duur volgens de kwaliteit en dus wacht ik dikwijls op hun acties om iets te bestellen. Over het algemeen ben ik zeer tevreden dus!
X
Michelle
Gebruikersavatar
patty
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: di aug 18, 2020 22:06
Locatie: ...Betuwe...

Re: La Redoute

Bericht door patty »

Bedankt, ik ga er gewoon eens wat bestellen, wat me opvalt is dat bij de aanbiedingen vaak nog maar een of twee maten beschikbaar zijn.
Gebruikersavatar
Francina
ff weer wat posten
Berichten: 64
Lid geworden op: vr jul 13, 2012 17:51
Contacteer:

Re: La Redoute

Bericht door Francina »

Alleen lingerie koop ik in de winkel . Kleedjes , rokjes , blouses , jassen , schoentjes, laarsjes koop ik allemaal in de kringwinkel voor een paar eurootjes . Soms helemaal nieuw .Ongelooflijk wat vrouwen naar de kringwinkel brengen wat amper of nooit gedragen werd .
Fleurm
ff weer wat posten
Berichten: 60
Lid geworden op: zo aug 11, 2019 2:45
Locatie: West-Vlaanderen

Re: La Redoute

Bericht door Fleurm »

patty schreef: wo mar 03, 2021 19:41 wat me opvalt is dat bij de aanbiedingen vaak nog maar een of twee maten beschikbaar zijn.
Daarom net dat ze in de aanbieding staan Patty 😉
Fleurm
ff weer wat posten
Berichten: 60
Lid geworden op: zo aug 11, 2019 2:45
Locatie: West-Vlaanderen

Re: La Redoute

Bericht door Fleurm »

Francina schreef: vr mar 05, 2021 20:49 Alleen lingerie koop ik in de winkel . Kleedjes , rokjes , blouses , jassen , schoentjes, laarsjes koop ik allemaal in de kringwinkel voor een paar eurootjes . Soms helemaal nieuw .Ongelooflijk wat vrouwen naar de kringwinkel brengen wat amper of nooit gedragen werd .
Daar ben ik nu stikjaloers op, Francina 🤭 er is geen enkele vrouw die mijn schoenmaat naar de kringwinkel brengt 😂 maar je hebt gelijk hoor: je moet de kledij kunnen voelen en eventueel passen voor je het koopt. Dit kan je niet online... Ook bij La Redoute al es voor verrassingen komen te staan... Gelukkig kan je terugsturen maar is toch niet leuk als het jurkje waar je naar uitkeek niet zo lekker zit als je had gehoopt...
X
Michelle
Plaats reactie