Helemaal niets ?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Wiltv
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: za jul 25, 2015 13:55

Helemaal niets ?

Bericht door Wiltv »

Gebeurt hier echt helemaal niets ? :(
Gebruikersavatar
Marina_ae
dagelijks aanwezig
Berichten: 111
Lid geworden op: zo aug 03, 2008 11:20
Locatie: Achterhoek

Re: Helemaal niets ?

Bericht door Marina_ae »

:)
Zo goed als niets, nee.
Gebruikersavatar
patty
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: di aug 18, 2020 22:06
Locatie: ...Betuwe...

Re: Helemaal niets ?

Bericht door patty »

jammer eigenlijk....komt ook omdat je niet gewoon een foto kunt plaatsen vind ik
Gebruikersavatar
RamonaAdmin
Forum / Website Beheerder
Berichten: 74
Lid geworden op: wo jan 13, 2016 0:30
Contacteer:

Re: Helemaal niets ?

Bericht door RamonaAdmin »

patty schreef: di nov 16, 2021 21:00 jammer eigenlijk....komt ook omdat je niet gewoon een foto kunt plaatsen vind ik
Een foto plaatsen heeft niets met forums te maken.
Wil je een foto plaatsen (dus iets met je profiel), kun je terecht op onze zustersite https://www.transgender-dating.nl.
Daar kun je een profiel aanmaken met foto's en aangeven of je vrienden zoekt, chatten of daten.
Dit is een site waar we absoluut niet met fake profielen werken, dus achter elk profiel schuilt een echte persoon en geen bots.

Over het feit dat hier niets gebeurt, heeft meer te maken dat iedereen alleen leest en helaas niet actief bijdragen aan het plaatsen van berichten.
het forum leeft alleen als iedereen actief een steentje bijdraagt ;-)
ChantalZwolle1959
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: zo jan 02, 2022 16:08

Re: Helemaal niets ?

Bericht door ChantalZwolle1959 »

Ik heb me onlangs aangemeld. De nodige berichten uit de forums gelezen. Maar de meesten zijn wel erg oud. Hierdoor zelfs onoverzichtelijk . Maar er gebeurd inderdaad weinig. Dat is jammer, want hoe fijn is het om van alles te kunnen delen met elkaar.
AnnetVleu
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: vr jul 28, 2023 12:02
Locatie: Heerlen

Re: Helemaal niets ?

Bericht door AnnetVleu »

Het zou leuk zijn als er weer zoals voorheen profielen gepaatst kunnen worden . Geen oerwoud van dode profielen , een jaar niet ingelogd is weg er mee. Dan blijven de profielen actueel. Dit is mijn tip , geen dank :D
kelsey
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: zo dec 17, 2017 23:59

Re: Helemaal niets ?

Bericht door kelsey »

Lijkt mij ook inderdaad een goed plan
...alle oude berichten ouder dan een jaar verwijderen. SUCCES
Gebruikersavatar
crisscross
ff weer wat posten
Berichten: 59
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54

Re: Helemaal niets ?

Bericht door crisscross »

Er gebeurd genoeg alleen als je er niet aan deel neemt gebeurd er zeker niets , als ik kijk in het voorstellen deel zie ik genoeg leuke berichten met veel interesse en vragen van nieuwe leden.
Plaats je vraag of deel je ervaring dan komt er vanzelf leven in deze brouwerij.
Voor een forum die onze interesse omvat voldoet hij best aardig kan altijd beter ok. contactadvertenties , foto´s plaatsen bv. maar goed wie weet.
Plaats reactie