haar laten groeien

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
rochelle

haar laten groeien

Bericht door rochelle »

Nu we weer in een harde Lock down zitten laat ik mijn haar lekker lang groeien. kijken of ik er een wat vrouwelijke look van kan laten maken. ben benieuwd hoe lang en vrouwelijk haar mij staat. :)

Misschien zijn er meer van jullie die dat doen?

lieve groetjes,
rochelle
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: haar laten groeien

Bericht door Transvrouw »

Weet niet hoe hard jouw haar groeit in een maand. 😃
rochelle

Re: haar laten groeien

Bericht door rochelle »

Geen idee maar ga normaal elke vijf weken. De lockdown gaat waarschijnlijk veel langer duren en het lijkt me een goed timing, een soort van handig moment om lang haar uit te proberen. en als ik naar de kapper kan het te laten bijknippen op een vrouwelijk manier. Weet nog niet waar ik voor zal en kan gaan..

lieve groetjes,
rochelle
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: haar laten groeien

Bericht door Transvrouw »

Ik benijd vrouwen in de eerste plaats om hun haar, maar mijn kapsel is typisch mannelijk. Nu heeft geen haar ook een voordeel, want dan blijft je haarwerkje beter zitten en je kunt je haar wassen zonder nat te worden. 😃
rochelle

Re: haar laten groeien

Bericht door rochelle »

Helemaal met je eens. Ik vind mooi gezond en dik haar erg aantrekkelijk bij vrouwen. maar voor transvrouwen kan het juist handig zijn dat niet te hebben i.v.m. een mooie pruik. Ik kan zelf nog tevreden zijn met een behoorlijke bos gezond haar. Daarom ook dat ik het nu eens lang wil uitproberen..

lieve groetjes,
rochelle
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: haar laten groeien

Bericht door Transvrouw »

Als je een keer een pruik wilt proberen, loop eens binnen bij Mariposa in Badhoevedorp. Eerst afspraak maken.
Plaats reactie