orchidectomie Het verwijderen van beide zaadballen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
rochelle

orchidectomie Het verwijderen van beide zaadballen

Bericht door rochelle »

Ik heb een vraag omdat ik nu voor deze keuze sta. Heeft iemand van jullie ervaringen met orchidectomie oftewel het verwijderen van beide zaadballen? Ik sta nu voor die keuze i.v.m. medische redenen.

Zo ja dan ben ik erg geïnteresseerd in je ervaringen en misschien wil je me een PB sturen.

Bedankt alvast!

Lieve groetjes, Rochelle
Gebruikersavatar
rita100
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: ma mar 15, 2021 9:48

Re: orchidectomie Het verwijderen van beide zaadballen

Bericht door rita100 »

Zo rochelle,

heftig
sterkte
Liefs Rita
rochelle

Re: orchidectomie Het verwijderen van beide zaadballen

Bericht door rochelle »

Bedankt Rita!
Ja het is nogal wat. Aan de enne kant is het een positieve stap naar meer vrouwelijkheid en aan de andere kant zitten er toch ook haken en ogen aan m.b.t. bijwerkingen zoals broze botten en bloed ziektes..
Ik heb graag een leeg slipje maar heb moeite met het voortuitzicht/risico's m.b.t. algehele gezondheid.
Nu in het proces om er achter te komen hoe groot de werkelijke noodzaak is..
Het is natuurlijk nooit helemaal zwart/wit maar er is ruimte voor een eigen keuze..
Daarom mijn vraag naar ervaring op dit platform..

Lieve groetjes, rochelle
Ron123
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: wo mei 04, 2022 9:47

Re: orchidectomie Het verwijderen van beide zaadballen

Bericht door Ron123 »

Hallo Rochelle ,

Ik moet maandag 9 mei naar endocrinoloog zijn heeft mij androcur voor geschreven chemische castratie , Maar nu ga ik vragen om mijn teelballen te verwijderen . wat me nu op het moment heb is dat mijn borsten aan het groeien zijn dat had ik nog niet zo voor .omdat ik nog niet zo goed weet wat ik wil maar van 1 ding ben ik zeker van dan ik van mijn ballen af wil dat ik geen androcur pilletjes meer moet nemen.
Plaats reactie