bullet bra

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rita100
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: ma mar 15, 2021 9:48

bullet bra

Bericht door rita100 »

hoi meiden,
vintage is tgenwoordig erg in . en vroeg mij af of iemand al een bullet bra draagt. lijkt mij spannend en erg sexy om te dragen. wat is jullie mening

liefs rita.
rochelle

Re: bullet bra

Bericht door rochelle »

Leuke vraag Rita. Ik draag Rago jarretelles en korsetten. Het lijkt me interessant om eens een corselette te proberen maar heb er nog geen ervaring mee. Ik draag graag stevige jarretelles want vind die andere een beetje nep en werken voor mij niet goed om een hel dag te dragen..

lieve groetjes, rochelle
Gebruikersavatar
Diva C
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: vr jun 17, 2022 16:55

Re: bullet bra

Bericht door Diva C »

rita100 schreef: zo mar 06, 2022 10:57 hoi meiden,
vintage is tgenwoordig erg in . en vroeg mij af of iemand al een bullet bra draagt. lijkt mij spannend en erg sexy om te dragen. wat is jullie mening

liefs rita.
Ik heb er een paar van What Katie Did. Een hele leuke zwarte met rood stiksel dus net iets "leuker" om te dragen en zonder beugel
Ik heb ook een rode "over wire bra" ook leuk maar die moet ik met een "breast plate" dragen.
Voor het draagcomfort moet je niet echt doen dan ben beter af met een gewone bh. Ze zitten ook het mooiste als je er "bullet pads" instopt dan komt het "bullet" effect echt tot uiting. (Je kan de Pads mee bestellen met je bh)
Gebruikersavatar
rita100
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: ma mar 15, 2021 9:48

Re: bullet bra

Bericht door rita100 »

hmm, moet ik toch eens naar kijken. lijkt mij erg sexy. en dan met een strak truitje

liefs Rita
Gebruikersavatar
rita100
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: ma mar 15, 2021 9:48

Re: bullet bra

Bericht door rita100 »

dag dames,
ja ik heb mijn bullet bra gekocht. zalm kleurig. En wat staat dat geweldig . mijn figuur is nu perfect. strak truitje en verslind zo wat mannen.

leifs Rita XXX
Plaats reactie