Als T vrouw uit in Rotterdam

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
kelsey
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo dec 17, 2017 23:59

Als T vrouw uit in Rotterdam

Bericht door kelsey »

Inmiddels al meer dan 25 jaar bezig om ongeveer een of twee keer per week vrouw te zijn..... Alleen de tijd en ruimte wordt steeds lastiger. Opgroeiende Kids. Heeft er iemand in de buurt de zelfde interesses om eens in de 2 maanden? Wat ervaringen te delen. En dan als een "vriendinnen clubje" wat af te spreken???
Groetjes Kelsey
jose6
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: do jan 24, 2013 14:56

Re: Als T vrouw uit in Rotterdam

Bericht door jose6 »

Hoi en welkom
Ik wil best ervaring uitwisselen en misschien afspreken
Lijkt mij fijn om met gelijk gestemde te praten en ik herken je probleem met opgroeiende kinderen in huis , gelukkig weten mijn kinderen het en hebben er niet al teveel moeite mee
Nou misschien te horens
Gr José
kelsey
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo dec 17, 2017 23:59

Re: Als T vrouw uit in Rotterdam

Bericht door kelsey »

Ok kom je ook uit de buurt van Rotterdam?
Op het moment zit ik een beetje met mijzelf in de knoop wel uit niet uit.... ik heb gelukkig eens in de 6 weken een gesprek met een praktijk ondersteuner. Daar kan jk gewoon alles uitleggen en over praten.
Ik heb dan gisteren deze vraag wel gesteld..... maar ik merk aan mijzelf dat ik het eigenlijk niet wil.... dat ik teveel ...te snel ga.... inmiddels Vinted ontdekt...... nog niets gekocht. Maar dat is een soort snoepwinkel. Geweldig!!!! Maar als puntje bij paaltje....wil ik het niet....
Daarnaast heb ik een heeeele lieve vrouw. Die mij ook alle ruimte wil geven. Alleen krijg ik dan weer pijn in mijn buik. Want ze heeft vanaf het begin gezegd. Als je helemaal als vrouw gaat . Dan zoek je het maar alleen uit....DAT WIL IK AL HELEMAAL NIET!!! Iig het er zo over hebben helpt ook al wel.
Groetjes Kelsey
Gebruikersavatar
Ylonka
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: do nov 10, 2022 15:12

Re: Als T vrouw uit in Rotterdam

Bericht door Ylonka »

Vooral doen wat goed voelt. En niet doen wat niet goed voelt. Probeer een veilige omgeving te vinden om je fantasieën of wensen in stapjes uit te proberen. En in ieder geval, blijf genieten!
Plaats reactie