Feest 29-12-22

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Plaats reactie
CrosdresLaura
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: zo nov 27, 2022 7:47
Locatie: Haarlem

Feest 29-12-22

Bericht door CrosdresLaura »

Laura’s Day.
Al 3 weken voor het feest ben ik druk in de weer om mijn outfit in orde te maken.
Marktplaats afzoeken voor een galajurk,onderkleding,make up.
En echt een hele chique jurk gekocht.maar helaas van boven te krap.
Dus toch maar weer naar de winkel,hele mooie suède rok enkellang best chique hoor,en een leuk truitje er op.
Een teddy jas met een leuk tasje.
Mooie sexy lingerie er onder met 9 cm hoge pumps en de dame is compleet.
Echt veel slapeloze nachten gehad. Maar nu zo blij.
Inmiddels heeft mijn zeer dierbare hartsvriendin Marja aangegeven dat ze mee gaat naar het feest,zo lief!❤️

29-12-22 checken wij in bij het Bastion hotel.
Hier maak ik mij op voor het feest💃
Om 14.45 vertrekken we naar club Mystique.
Hier werden wij hartelijk ontvangen. Binnen in de club wat onwennig om ons heen gekeken,met een wijntje er bij.
Na denk 15 min raakte we aan de praat met Petra.
Zij was hier met partner en een vriendin.
Heel gezellig geklets en voelden ons al meer op ons gemak.
Hierna een leuk gesprek met Erika,zij is een vaste bezoeker van de club.
En heeft ons een rondleiding gegeven met de in en ouds.
Vervolgens raakte wij weer in gesprek met 3 gezellige mensen uit België.
Zo vloog de middag voorbij,toen raakte wij in gesprek met Jolanda en Dorien,met hun hebben wij een zeer gezellige avond gehad.
Veel gepraat en gedanst,rond gelopen en gekeken.
Zullen elkaar dan ook zeker nogmaals ontmoeten.

Hebben zeer genoten van deze dag waar wij toch wel een beetje gespannen naar toe gingen,Maar het was het zeker waard.

Het is een mooie gezellige club en lieve mensen.
Alleen waar wij voor kwamen niet echt de juiste locatie.
Het erotische gehalte is er best hoog.
Maar nee was ook echt nee!

En kan dan ook alleen maar zeggen dat mijn coming oud voor mij zeer geslaagd was.
Liefs Laura💕
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Feest 29-12-22

Bericht door johnn »

Travestie.org / transgender.nu Kerstparty
Op 29 december 2022 was het weer zover, na 2 jaar noodgedwongen te hebben moeten overslaan, mochten we dit jaar weer een kerstparty houden.
Om 14.00 gingen de deuren van Mystique, geheel in kerstsfeer, open en al direct kwamen de eerste gasten binnen.
Zoals altijd stond Johnn weer aan de deur om de gasten te verwelkomen en waar nodig wat uitleg te geven.
Zo langzaam aan vulde de zaal zich met gasten, de een nog feestelijker uitgedost dan de ander.
Ook werd het restaurant al goed bezocht met een koud buffet.
Het restaurant had een iets andere opstelling (door de maatregelen) waardoor de gasten niet meer zelf konden pakken, maar hun keuze netjes werd aangereikt door Hans (de onvolprezen kok van Mystique).
Vanaf ongeveer 17.00 werd ook het warm buffet geopend en ook dit werd door Hans keurig aangereikt aan de gasten. Het moet gezegd….zowel het koud als warm buffet zag er goed uit en – misschien wel belangrijker- het smaakte voortreffelijk………….. complimenten naar Hans (en zijn staf).
Intussen hadden de gasten elkaar en hun draai al wel gevonden en werden er – onder het genot van een drankje- leuke gesprekken gevoerd en een dansje gewaagd op de dansvloer.
Rond 20.15 werd door onze gastvrouw –samen met Johnn- de gasten een warm welkom geheten.
Onze gastvrouw benoemde het feit dat Travestie.org / transgender.nu inmiddels 24 jaar bestaat en dus volgend jaar een jubileum jaar is.
Johnn vulde dit nog aan met een oproepje dat het Forum van, voor en –belangrijk- door de bezoekers van de site is, dus om het forum levend te houden men werd opgeroepen om toch vooral op het forum te schrijven.
Aster was de hoofdartiesten wat een geweldige keus was. Ook werd er gehoor gegeven aan open podium deelname.
Whitney, die een medley aan kerstliedjes had ingestudeerd. Leuk om te zien was dat zij best wat gespannen haar optreden begon maar naarmate zij verder kwam steeds losser werd, niet in de laatste plaats door de bijval van de gasten, het publiek.
Wat ook heel leuk was, was dat tijdens de optredens er één van de gasten zich spontaan bij de gastvrouw kwam melden dat zij ook wilde optreden. Na overleg met de – overigens geweldige DJ, Ivar- over de muziek kreeg ook zij de kans.
Kortom, het showblok was door de artiesten en de (zeg maar even) ‘amateurs’ een goede show waar ieder zichtbaar van genoot.
Na het showblok wist Ivar door zijn goede muziekkeuze de dansvloer nagenoeg continue gevuld te krijgen en te houden.
Om 24.00 was de party alweer ten einde en kon men terugkijken op een zeer geslaagde avond.
We hebben niet echt geteld, maar hebben wel de indruk dat het iets drukker was dan voorgaande jaren, en zeker heel gezellig.
Hierbij ook zeker dank en complimenten naar Frank en zijn staf die geen moeite teveel was om onze party te faciliteren.
Nu op naar het 25 jarig bestaan.
Rest mij alleen nog ieder een zeer voorspoedig 2023 te wensen en hoop ieder de volgende kerstparty weer te zien.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Lieve-jolanda
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: di dec 20, 2022 15:33

Re: Feest 29-12-22

Bericht door Lieve-jolanda »

Hoi ,

Weken naar uitgekeken waren mijn partner en ik op het feest . Lekker hotelletje geboekt en onze mooiste jurken aangetrokken vertrokken wij naar het kerst feest .

Eenmaal binnen vonden wij het toch meer sex als kerst feest, zelf dacht ik dat de ruimte gehuurd was voor de site maar begreep al snel dat de parenclub en de travorg door elkaar liepen ( wat ik zelf erg jammer vond )
Eten was goed de mensen die we gesproken hebben super.
Jammer vond de muziek persoonlijk te veel club en geen knallers uit de disco tijd ( publiek was daar wel naar)
We hebben ons vermaakt, gaan we hier nog is heen nee.
Ik zou toch liever een feest zien waar iedereen mooie gekleed ( vooral aangekleed is).

Gr jolanda
Doreenme
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: za dec 31, 2022 8:42

Re: Feest 29-12-22

Bericht door Doreenme »

Sja ik sluit me bij het vorige comment aan, de beschrijving hier en die op de site van club mystique waren nogal verschillend dus we zagen het wel aankomen.
Zo’n club heeft natuurlijk een hoop vast publiek en als je dat combineert met de misschien wat schuwe T&T’s krijg je een wat vreemde combi. Anyway, van een kerstsfeer en gala was dus niet veel te vinden. Het had juist leuk geweest als iedereen was gekleed. Verder gaat het zeker om vrijheid en dat iedereen doet wat die wil, dus allemaal prima. Maar mijn ding is het niet zo, geef mij maar een leuk chique gala ☺️
Nadia12
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: wo jan 17, 2018 21:08

Re: Feest 29-12-22

Bericht door Nadia12 »

Die geklede avonden spreken mij ook meer aan. Weet iemand waar/wanneer die plaatsvinden?$
CrosdresLaura
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: zo nov 27, 2022 7:47
Locatie: Haarlem

Re: Feest 29-12-22

Bericht door CrosdresLaura »

Hoi Nadia.
Sorry voor de late reactie🙈
Maar er komt een leuk feest aan.
Kijk maar even op tstyle.nl
Wie weet zien wij elkaar daar!
Hoop dat je dit snel leest!
Mvg Laura.
Plaats reactie