Dameskleding kopen in provincie Groningen

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Dameskleding kopen in provincie Groningen

Bericht door tonia »

Al jaren koop ik mijn dameskleding bij C & A, maar ik vindt hier niet altijd de kleding die mij aanspreekt. Mijn budget is niet al te groot, dus ik ben op zoek naar winkels in de provincie Groningen waar ik voor een redelijke prijs leuke, modieuze dameskleding kan kopen.
Wie kan mij bij deze zoektocht helpen?
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, in plaats van de tweedehands uitvoering van een ander.
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Dameskleding kopen in provincie Groningen

Bericht door decadance »

Google is jouw vriend.

En sites als Zalando hebben ook vaak sale voor jurkjes, hakken en andere dames gerelateerde aangelegenheden.
Het is uiteraard wel zaak dat jij jouw maten een beetje kent, bij verschillende merken.
Ik ken in Zuid Holland de nodige zaakjes waar andere dingen hangen dan bij de grote retailers.
Maar daar hangt altijd een behoorlijk kaartje aan .. en ik verwacht niet dat dat in Grun heel anders is.
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Dameskleding kopen in provincie Groningen

Bericht door tonia »

Hallo, Decadance,

In het verleden heb ik, toen ik het nog niet aandurfde om een kledingwinkel binnen te stappen en dameskleding te kopen, regelmatig kleding besteld bij postorderbedrijven. Als de kleren dan kwamen, waren ze vaak niet echt wat ik mij ervan voorgesteld had of ze hadden niet de goede maat. Dus moest ik ze weer terugsturen en hopen dat de volgende bestelling wel mijn smaak kon wegdragen.

Regelmatig zie ik, bij het postagentschap in mijn buurt, mensen pakketten van Zalando terugsturen, en ik heb geen zin meer in deze rompslomp. Wanneer ik kleding koop wil ik dat ik deze, bij thuiskomst, meteen kan dragen, zonder dagen te moeten wachten op de volgende bestelling, die al dan niet naar mijn smaak is.

Ik ben op zoek naar jeugdige (hoeft echt niet sexy te zijn) dameskleding, leuke jurkjes of rokjes en topjes of bloesjes, maat 42.

Groetjes, Tonia.
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, in plaats van de tweedehands uitvoering van een ander.
Gebruikersavatar
patty
dagelijks aanwezig
Berichten: 157
Lid geworden op: di aug 18, 2020 22:06
Locatie: ...Betuwe...

Re: Dameskleding kopen in provincie Groningen

Bericht door patty »

Ik bestel veel bij Bon Prix, maar ook op marktplaats scoor je heel veel leuks voor kleine prijsjes
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Dameskleding kopen in provincie Groningen

Bericht door tonia »

Ik geloof dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest. In het verleden heb ik wel eens kleren online besteld, maar was vaker dan ooit teleurgesteld over de pasvorm, design of de maat en moest deze dan weer retourneren. Wanneer ik dameskleding koop wil ik deze eerst goed bekijken en aanraken, is het wat ik me ervan heb voorgesteld, is het de goede maat en vindt ik ze echt leuk/mooi.

Mijn vraag is: weet iemand of er in de provincie Groningen dameskledingwinkels zijn waar je voor een redelijke, niet al te hoge prijs, leuke kleren kunt kopen (behalve C & A)?
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, in plaats van de tweedehands uitvoering van een ander.
Gebruikersavatar
patty
dagelijks aanwezig
Berichten: 157
Lid geworden op: di aug 18, 2020 22:06
Locatie: ...Betuwe...

Re: Dameskleding kopen in provincie Groningen

Bericht door patty »

Kringloopwinkels, vaak ook leuke en goedkope kleding en in de meeste gevallen mogelijkheid om te passen.
En wat dacht je van een winkel als de Hema, of Takko?
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Dameskleding kopen in provincie Groningen

Bericht door tonia »

Bedankt voor je tips Patty, ik zal er zeker eens gaan kijken.
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, in plaats van de tweedehands uitvoering van een ander.
Gebruikersavatar
crisscross
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54

Re: Dameskleding kopen in provincie Groningen

Bericht door crisscross »

En je kunt ook hier bij VRAAG en aanbod kijken en vragen of één van onze leden iets heeft liggen in jou smaak.
Zo ben ikzelf aardig afgevallen en pas ik al niet meer in de L en 42/44 maten , hoewel dat soms verschilt per product.
Voordeel is er geen gene bij te pas komt en met foto´s en verhaaltje en wat vertrouwen kun je toch een eind komen zelfs in Groningen.
S6 Marjan.
Plaats reactie