Favoriete dameskleding

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Favoriete dameskleding

Bericht door tonia »

Hallo dames,

op dit forum ben ik op de onderwerpen lelijkste mannenkleding c.q. dameskleding gestuit.

Wat ik graag zou willen weten is wat jullie favoriete dameskleding is, niet lingerie, kousen, panty's of nylons, maar bovenkleding. Ook ben ik benieuwd naar jullie kledingstijl; jeugdig, kleurrijk, uitdagend, sexy, huiselijk.

Regelmatig zie ik de term voorbijkomen: "Je moet je kleden naar je leeftijd." Dit klinkt voor mij even erg als: "Je moet je kleden naar je geslacht." En als we het over een ding eens kunnen zijn, is het wel dat we ons mogen hullen in de kleren waarin wij ons het gelukkigst/prettigst voelen.

Mijn kledingstijl is; jeugdig, kleurrijk, frivool en uitermate vrouwelijk. Mijn favoriete dameskleding is een geel A-lijn minirokje met plooien en een daarbij passende croptop met kant.

Ik hoop dat jullie massaal zullen reageren.

Groetjes, Tony.
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, in plaats van de tweedehands uitvoering van een ander.
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door tonia »

Mijn kledingstijl wordt ook wel omschreven als ROMANTISCH.
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, in plaats van de tweedehands uitvoering van een ander.
belinda-h
ff weer wat posten
Berichten: 29
Lid geworden op: za nov 10, 2018 20:12

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door belinda-h »

Ik heb geen echte kledingstijl. Het hangt een beetje af van mn humeur. Mijn favoriete kledingmerk is K-design, ik heb een stuk of 5 jurken en jurkjes van dat merk.
De ene keer draag ik een body (over het algemeen van wolford) met een paar shorts en een panty, de andere keer ga ik zeg maar voluit ( jurk, panty, hakken).
Gebruikersavatar
Gerdi
dagelijks aanwezig
Berichten: 77
Lid geworden op: ma okt 09, 2023 16:18

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door Gerdi »

Ik loop graag in een langere jurk, van knielengte tot op de enkels, meestal donkergrijs of zwart met bloemen erop. Maar ik heb ook een zigeunerjurk in bonte kleuren die ook heerlijk draagt. Ook draag ik wel eens een lange effen zwarte jurk van t shirtstof.
Pumps dragen gaat helaas niet wegens gezondheidsredenen, maar ik vind ze zo mooi. Maar ik draag damessneakers.
Eronder begin ik met een hipster van satijn, een corrigerende body of een BH met vulling. Bij de BH dan een satijnen onderjurkje, panty's met pantybroekje eroverheen zodat een en ander op zijn plek blijft en dan zo'n langere jurk erover heen, van NORAH of BPC. Mijn vrouw is op zoek voor mij naar zo'n lange gebreide jurk die tot op de enkels gaat. Ook heerlijk om te dragen.
Als het warm is heb ik nog een paar oude kortere rokjes van vrouwlief voor de zomer, en dan een hemdje eroverheen.
En misschien probeer ik in de toekomst nog een keer een string.
Ik ga vooral voor het gevoel en het moet er wel een beetje uitzien voor vrouwlief. Dan is een jurk makkelijker dan een combinatie van rok met blouse en/of blazer. Maar ook dat kan heel mooi zijn.
En ik denk dat mijn stijl ook romantisch genoemd kan worden.
Ik ben nu eenmaal erg romantisch.
Groetjes Roos.
Roos, daar ben je, eindelijk.
Lang heb je moeten wachten.
En toch was je er steeds
In mijn verborgen gedachten.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 342
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door matthijsse »

mijn favoriete kleding is jeansjurken en jeansrokken , dikke huidkleurige pantys en stuwardessenpumps
Gebruikersavatar
patty
dagelijks aanwezig
Berichten: 157
Lid geworden op: di aug 18, 2020 22:06
Locatie: ...Betuwe...

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door patty »

Ik zou hier graag foto's plaatsen van mij in mijn kleding.....helaas gaat dat niet, dan zou dit forum zoveel meer bieden als dat mogelijk was.
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door tonia »

Beste Patty,

je kunt je favoriete kleding hier toch wel proberen te omschrijven, dan kunnen wij ons er tenminste een voorstelling van maken. Bijvoorbeeld, als iemand mij iets omschrijft zie ik het als het ware voor me.

Dus, ik zou zeggen, probeer het maar eens.

Groetjes, Tony.
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, in plaats van de tweedehands uitvoering van een ander.
jose6
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: do jan 24, 2013 14:56

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door jose6 »

Goedemorgen
Mijn kleding is zo vrouwelijk mogelijk maar altijd een rok
Ik ben het mantelpakje type en dan rok meestal net op knie lengte en alles ik dan José ben wel volledig gekleed want als ik dat niet doen heb ik het gevoel van niet compleet
Want ok vindt als er onverwacht toch iemand komt of aanbelt dat het wel net als echt door kan gaan
Want na jaren mij geschaamd te hebben wordt het geheim te groot dat het mij een geestelijk probleem op leverde
En gezien de reacties heb ik spijt dat ik dit niet eerder heb gedaan en alle mensen die belangrijk zijn voor mij weten het
dat geeft rust en genoegdoening maar dit alles te danken aan mijn vrouw want dit zegt als je het doet dan ook zo goed mogelijk
Dit wilde ik even kwijt
Gr jose
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door decadance »

Als ik al een favoriete style heb, zou het de jaren 50 look zijn.
A-Lijn jurkjes met Pettycoats, naadkousen en/of witte sokjes met kanten rouches.
Maar altijd op hoge hakken..
Helemaal leuk.

Maar er hangt teveel in mijn kast om daar 1 style uit te halen.
Ook mantelpakjes, lange en korte jurken, noem maar op.
Ik denk dat dit voor het merendeel hier wel geldt. :)
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door tonia »

Persoonlijk ben ik ook wel een fan van de jaren 50 look.
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, in plaats van de tweedehands uitvoering van een ander.
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door decadance »

tonia schreef: ma nov 06, 2023 19:07 Persoonlijk ben ik ook wel een fan van de jaren 50 look.
Het is inderdaad een heerlijke style.
Vrolijk, vrouwelijk en speels.
Maar ik beperk mij er niet mee, ik volg de trends net zo goed als ik daar iets moois bij zie ( mooi is subjectief :wink: )
Maar met de komende feestdagen is het wel weer zaak om die ene jurk of outfit te vinden .
Stiekem het leukste seizoen van het jaar!

Ik ben online al aan het struinen. :D
Zoiets als dit, trekt mij wel voor onder de kerstboom
Afbeelding
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door tonia »

Hierin ben je een echte mrs. Claus!
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
Wees altijd de eersteklas uitvoering van jezelf, in plaats van de tweedehands uitvoering van een ander.
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door decadance »

tonia schreef: di nov 07, 2023 9:25 Hierin ben je een echte mrs. Claus!
Soms moet je dingen nemen zoals ze zijn.
In deze outfit zie ik er uit als een man die de jurk van Ms Claus gejat heeft! :D
Dus beter van niet.

Maar zeker de style die ik weet te waarderen.
Gebruikersavatar
Gerdi
dagelijks aanwezig
Berichten: 77
Lid geworden op: ma okt 09, 2023 16:18

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door Gerdi »

"Zoiets als dit, trekt mij wel voor onder de kerstboom"

Prachtig en zo vrouwelijk. Ik ben er niet op gebouwd helaas want dat zou er bij mij ook niet uitzien ha ha.
Maar zo mooi, helemaal mijn smaak.
Groetjes Roos.
Roos, daar ben je, eindelijk.
Lang heb je moeten wachten.
En toch was je er steeds
In mijn verborgen gedachten.
zijde
ff weer wat posten
Berichten: 73
Lid geworden op: di jan 12, 2016 19:20

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door zijde »

Favoriete kleding
Graag draag ik mooie rokken,satijnen blous,satijnen sjaal,mooie laarzen
Zijde
Plaats reactie