Make-up gebruik

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
crisscross
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54

Make-up gebruik

Bericht door crisscross »

Wie maakt zich werkelijk elk keer op als je je als vrouw kleed of laat je het alleen bij de kleding?
Het kost veel geld en tijd heb ik gemerkt dus ben ik wel benieuwd wie hier vooral de moeite voor neemt
en wat je gebruikt en misschien nog zou willen gebruiken.
Ik heb inmiddels wel een aardig assortiment van lipsticks , nagellak , faundations , poeders , mascara , oogschaduw
blushpoeder , eyeliners en ook wat neowimpers die erg mooi staan vind ik maar een bitch zijn om aan te brengen.
En kost dus de nodige tijd (ik hoor bij echte vrouwen dat ze er ook soms lang mee bezig zijn)
Maar gebruikt iemand misschien snelle basics om aanbrengen?
Wat is jou strategie?
groetjes Marjan.
jose6
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: do jan 24, 2013 14:56

Re: Make-up gebruik

Bericht door jose6 »

Hoi
Ik gebruik alles wat nodig is om het zo mooi mogelijk te maken , want als ik niet alles doen heb ik het gevoel van onverzorgd te zijn , en dat wil ik niet , heb hoop geleerd van vriendin en dochter , en als ik een José dag heb dan ben ik half uurtje bezig om op en top te zijn , en ik doe het goed want degene die het zien zeggen netjes en verzorgd en zeker niet te veel
Dus samen gevat alles of niks
Maar toen ik begon was het enkel kleding en iedere x ietsjes meer en zou nu niet meer kaal kunnen
Gr José
Gebruikersavatar
Marina_ae
dagelijks aanwezig
Berichten: 112
Lid geworden op: zo aug 03, 2008 11:20
Locatie: Achterhoek

Re: Make-up gebruik

Bericht door Marina_ae »

Als ik de deur uitga maak ik me op.
Als ik thuis blijf bijna nooit.
De make-up ben ik toch wel een uurtje mee zoet.
Esther78
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: vr feb 09, 2024 21:55

Re: Make-up gebruik

Bericht door Esther78 »

Ik doe eigenlijk nooit make up. Ik ben niet echt "out" dus het is niet echt nodig aangezien ik de straat niet op ga. Make up op zichzelf interesseert me niet echt maar het lijkt me wel nodig om de look af te maken dus mocht ik ooit de straat op gaan of naar een evenement voor crossdressers (wat me wel leuk lijkt maar misschien ook een beetje eng) dan zal het wel moeten.
Gebruikersavatar
crisscross
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54

Re: Make-up gebruik

Bericht door crisscross »

Geen als jullie binnen blijven en dus geen make-up doen voelen jullie je dan wel fijn en compleet?
Geen klacht hoor natuurlijk alleen nieuwsgierig wie dat wel en niet doet en waarom.
Ik doe zelf bv. wel alles anders voel ik mij toch niet compleet maar kleed mij , ondanks ik
het wel zou kunnen doen , niet elke dag.
Een zogeheten part-time crossdresser....
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 192
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Re: Make-up gebruik

Bericht door annalisa »

Ik maak mij ook compleet op Het maak mij voor mij gevoel veel vrouwelijker en voel ook veel beter.
in het begin was het wel een beetje rommelig om te zien Maar met wat hulp van mijn vrouw ziet het er nu redelijk tot goed uit.
En geef mij een heel goed gevoel.
girlyme
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: do mar 21, 2024 14:49

Re: Make-up gebruik

Bericht door girlyme »

Een aantal jaren geleden deed ik nog wel eens mascara op en eyeliner maar nu niet meer. Ik gebruik wel eens lippenstift in een bijna onzichtbare kleur omdat het fijn voelt en verzorgend is voor m'n lippen. Of labello rose, ook fijn.
Gebruikersavatar
Gerdi
dagelijks aanwezig
Berichten: 77
Lid geworden op: ma okt 09, 2023 16:18

Re: Make-up gebruik

Bericht door Gerdi »

Ik gebruik nooit make-up eigenlijk maar ben wel erg nieuwsgierig hoe ik er dan uit zou zien.
Dat komt omdat mijn vrouw ook vrijwel nooit make-up gebruikt.
Wel scheer ik me superglad en zo want dat vind ik er dan wel weer bij horen, en ik gebruik de deo en parfum van mijn vrouw.
En ik zou het wel doen (make-up) als ik en-femme de straat op zou gaan.
Groetjes Roos
Roos, daar ben je, eindelijk.
Lang heb je moeten wachten.
En toch was je er steeds
In mijn verborgen gedachten.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 342
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Make-up gebruik

Bericht door matthijsse »

ik doe altijd wel eyeliner mascara kan ik niet gebruiken omdat ik bija geen wimpers heb
cd_linda
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: do okt 12, 2017 21:01

Re: Make-up gebruik

Bericht door cd_linda »

Vaak als ik erop uit ga gebruik ik make-up. Het voelt eigenlijk als een 'vermomming' voor mij.
Enerzijds is dat fijn, het maakt mij onherkenbaar en het is daardoor makkelijker om er op uit te gaan. Ook vind ik het aanbrengen heel vrouwelijk en daarom leuk.
Anderzijds is het niet fijn om het gevoel te hebben te verbloemen wie ik werkelijk ben, zo voelt de pruik en de make up namelijk ook voor mij. Ik ga daarom ook wel eens vrouwelijk gekleed, zonder pruik en make-up naar buiten. Dat is heel spannend (herkenbaarheid), maar tegelijkertijd ook heel fijn. Het heeft me alleen nog maar leuke reacties opgeleverd :-)
matthijsse
ForumFan
Berichten: 342
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Make-up gebruik

Bericht door matthijsse »

hoi , ik lak heel vaak mijn nagels , ook als ik ""gewoon"" naar buiten ga , en daar krijg ik bijna altijd alleen maar leuke reacties op
Gebruikersavatar
crisscross
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54

Re: Make-up gebruik

Bericht door crisscross »

matthijsse schreef: di mar 26, 2024 6:50 ik doe altijd wel eyeliner mascara kan ik niet gebruiken omdat ik bija geen wimpers heb
Heb je weleens plakwimpers geprobeerd , vond het wel wat geklooi maar als ze zitten is het resultaat best goed.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 342
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Make-up gebruik

Bericht door matthijsse »

plakwimpers is mij veel te lastig . want in mij werk kan dat niet
Sandy Sarina
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: di jun 08, 2021 21:13

Re: Make-up gebruik

Bericht door Sandy Sarina »

Ik gebruik eigenlijk altijd make up wanneer ik mij aan het verkleden ben. Primer, foundation, poeder, oogschaduw, eyeliner, mascara, lippenstift is wat ik dan altijd aanbreng. Heel soms ook nepwimpers maar die goed aanbrengen blijf ik lastig vinden. Ook maak ik gebruik van lange nepnagels die ik met een beetje lijm dan aanbreng. Ik kom verkleed niet buiten ( iets wat ik heel graag een keer wil ervaren) en doe het alleen in huis dus.
Gebruikersavatar
rita100
ff weer wat posten
Berichten: 60
Lid geworden op: ma mar 15, 2021 9:48

Re: Make-up gebruik

Bericht door rita100 »

valse wimpers
heb ze laatst gekocht maar het is me niet gelukt om ze met mijn dikke vingers op de goede plek te krijgen.
hmmm
Plaats reactie