Kunstnagels

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
jose6
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: do jan 24, 2013 14:56

Kunstnagels

Bericht door jose6 »

Hoi alle
Ik heb van de week nagels laten zetten in mooi roze kleur
En ben er helemaal weg van , een vriendin die het nog niet wist heeft een studio en ik heb haar benaderd en gevraagd of ze ook mannen doet. Eerst was het onder mom dat ik een feestje had en er een keer super uit wilde zien , en dat was geen probleem zei Dus afspraak gemaakt en laten zetten en tijdens dat vroeg ze dit is meer als een feestje toch en ja dan maar met billen bloot. En merkte dat dat best fijn was om het te vertellen en haar reactie was top , maar moest beloven dat als ik volgende x zou komen dat
ze dan wel verwacht dat ik als José kom. , dus dat is afgesproken , en eenmaal thuis moest er ook nog boodschappen gedaan worden en ik dacht ja das zonde om de kleur er af te halen , dus dan maar met mooie de winkel in , en krijg hele leuke reactie , zo jij durft en ziet er mooi uit , en dat geeft mij weer meer zelfvertrouwen en dat voelt goed , wilde dit ff delen omdat ik mijn ervaring wil delen om misschien andere over de streep te trekken
Gr José
kelsey
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo dec 17, 2017 23:59

Re: Kunstnagels

Bericht door kelsey »

Ik had een bijna vergelijkbare ervaring.... vorig jaar. Weekend alleen thuis. Ook mijn nagels gelakt... mooi licht blauw. Uiteindelijk er weer afhalen was een crime. In iedergeval vinger nagels schoon alleen ik heb last van kalk nagels. Dus de helft kreeg ik er niet af.... Paar dagen later naar de pedicure. Die zat natuurlijk met grote ogen te kijken.... of mijn dochter een leuke bui had gehad??? Die wil niets weten van dat soort dingen.
Dus inderdaad dan maar met de billen bloot. LACHEN natuurlijk. Kortom ze heeft 'mij nu al twee keer opgemaakt.... en het is zo'n bevrijding om gewoon er over te kunnen praten en mij n om kleed foto's te laten zien.... en dan complimenten krijgen.
En heel praktische tips.
Groetjes Kelsey 🥰💅
Gebruikersavatar
crisscross
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54

Re: Kunstnagels

Bericht door crisscross »

nagel lak verwijderen kun je met.....nagellak verwijderaar .... aceton , wel oppassen gemeen goed je , erg vluchtig , giftig en ontbrandbaar.
Afwerken kun je simpel met nagelvijltje en wat 400 grit waterproof schuurpapier.
Plaats reactie