panty.s van amazone
Moderator: Moderators
- cdjennifer
- dagelijks aanwezig
panty.s van amazone
naar lang zoeken heb ik eindelijk dunne paarse glans panty.s gevonden bij amazone nu is mijn vraag wie heeft daar weleens panty.s bij amazone besteld en wat is jou ervaring met panty.s van amazone
groetjes Jennifer
groetjes Jennifer
-
matthijsse
- Eredivisie
Re: panty.s van amazone
bestellen bij amazon vind ik een beetje ruk , ze leveren wel heel snel , maar als je iets retour wil sturen , za; je eert een paar maanden moeten gaan studeren voordat dat lukt , want ze sturen je wel een retour etiket , maar ze zeggen er nooit bij waar je het vervolgens moet inleveren , en soms moet je zelfs spullen terug sturen naar engeland en dan moet je eerst zelf de portokosten betalen en maar afwachten of je het terug krijgt , terwijl er overal in nederland dagelijks amazon autootjes die het zo kunnen ophalen
ik heb al een paar keer pantys besteld bij temu . die zijn van bijzonder goede kwaliteit en die kosten daar bijna niets .
je moet alleen wel opletten dat je geen pantys besteld waar bij staat dat ze maar 1 maat zijn , want dan zijn ze meestal te klein voor nederlanders
en eerlijk retour bij temu is ook niet echt makkelijk , maar makkelijker dan bij amazon
ik heb al een paar keer pantys besteld bij temu . die zijn van bijzonder goede kwaliteit en die kosten daar bijna niets .
je moet alleen wel opletten dat je geen pantys besteld waar bij staat dat ze maar 1 maat zijn , want dan zijn ze meestal te klein voor nederlanders
en eerlijk retour bij temu is ook niet echt makkelijk , maar makkelijker dan bij amazon
- cdjennifer
- dagelijks aanwezig
ok bedankt voor de infomatthijsse schreef: zo feb 15, 2026 14:10 bestellen bij amazon vind ik een beetje ruk , ze leveren wel heel snel , maar als je iets retour wil sturen , za; je eert een paar maanden moeten gaan studeren voordat dat lukt , want ze sturen je wel een retour etiket , maar ze zeggen er nooit bij waar je het vervolgens moet inleveren , en soms moet je zelfs spullen terug sturen naar engeland en dan moet je eerst zelf de portokosten betalen en maar afwachten of je het terug krijgt , terwijl er overal in nederland dagelijks amazon autootjes die het zo kunnen ophalen
grtjes Jennifer
ik heb wel eens panty's bij Amazone besteld. Kom er vaak onbekende merken tegen en die neem ik dan niet. Panty van Bananalu vind ik super.
-
matthijsse
- Eredivisie
ik heb al een paar keer pantys besteld bij temu (foei)
heerlijke goede pantys en kosten weinig
enige nadeel is dat het soms wel lang duurd voor dat je ze binnen krijgt
heerlijke goede pantys en kosten weinig
enige nadeel is dat het soms wel lang duurd voor dat je ze binnen krijgt
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Ja valt niet mee om soms een leuke of juist die ene te vinden , wel nu een paar leuke zwarte met overknie effect bij C&A gevonden.
Maar een mooie blauwe die ik nog wilde in 30 den mat zonder broekje ingebreid heb ik maar weer besteld (Oroblu).
Maar een mooie blauwe die ik nog wilde in 30 den mat zonder broekje ingebreid heb ik maar weer besteld (Oroblu).
- cdjennifer
- dagelijks aanwezig
ik zoek nog steeds paarse glanspanty.s max 20 den die heel moeilijk te vinden of lilac kleurcrisscross schreef: vr apr 03, 2026 9:47 Ja valt niet mee om soms een leuke of juist die ene te vinden , wel nu een paar leuke zwarte met overknie effect bij C&A gevonden.
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Vond deze : LeggieLegz
EDB Consulting & Trade
Steenbakkerijstraat 49
2990 Wuustwezel
Deze hebben wat verschillende versies, maar is gewoon een zoek resultaat.
EDB Consulting & Trade
Steenbakkerijstraat 49
2990 Wuustwezel
- cdjennifer
- dagelijks aanwezig
ok bedankt voor de infocrisscross schreef: za apr 04, 2026 11:02 Vond deze : LeggieLegz
EDB Consulting & Trade
Steenbakkerijstraat 49
2990 Wuustwezel