En over die haartjes, ik denk dat de horms de enig echte manier is om ze aan te pakken......of je moet je hele lichaam laseren of elektrisch epileren.....maar dan ben je een fortuin kwijt aan dure euros.....minstens zoveel wat zo'n mooie truck ook gaat kosten
Nannette schreef:Zou je met een ton niet vrij ver komen ? (Het is een mooie truck !)
Jajaja Nannette....maar is het nie veel simpeler hormonen te pakken en die ton gewoon beter te gaan besteden.....in een mooie truck bvb of in een leuk huisje of zo
Mara schreef:Jajaja Nannette....maar is het nie veel simpeler hormonen te pakken en die ton gewoon beter te gaan besteden.....in een mooie truck bvb of in een leuk huisje of zo
Tuurlijk. Ik ben mijn lichaamsbeharing wel kwijtgeraakt door de hormonen. Dat schijnt niet bij iedereen te gebeuren.
@ Mara: leuk truckje. Nu nog een open uitlaat. Of heb je die al? Leuke paintbrush, Volvo of Daf (Scania is nie echt mijn merk), iets meer lampjes en je bent echt de Queen of the road!
Joyy schreef:een Engel zoals ik, die is niet te raken met een truck
Kmoet spontaan aan mn eigen onderschrift denken.
Suicide Ducky/Ain't be lucky/just missed my trucky...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Amber79 schreef:@ Mara: leuk truckje. Nu nog een open uitlaat. Of heb je die al? Leuke paintbrush, Volvo of Daf (Scania is nie echt mijn merk), iets meer lampjes en je bent echt de Queen of the road!
DAF en Volvo bouwen helaas geen V8 he
En lichten(veel ledjes) zitten er genoeg op.....krijg er geregelt un bekeuring voor in het italiaanse deel van Zwitserland hoor.....je moet hem eens in het donker zien he
Open uitlaat is voor een V8 eigenlijk een must, maar daar wil onze baas nie aan beginnen, ook is hij een nog veel grotere Scania-Freak dan ik.....hmmm paintbrush....maarja, we houden het simpel....minimalistisch is veel leuker vind ik
Amber79 schreef:Volvo komt binnenkort wel met een motor die ruim 700pk levert.
Maar goed, haartjes....weet iedereen al dat t n haarremmer is?
Ik heb aan de 500 wel genoeg hoor en die klank van een V8 is muziek voor mij.....trouwens is die er al, die 700PK FH.....liep al un tijdje in het geheim in Australie om getest te worden.....maar nu is die gewoon te koop hier en er lopen al enkele zwaartransporttrekkers in die versie.....niks tegen Volvo, hij zal geen straf zijn....maar in mun Scania is gewoon meer leefruimte
Wat al helemaal geen straf is, is een dikke DAF, maar daar wil mun baas niks van horen....die kosten hem al gauw 20.000 eurootjes meer per stuk....hij koopt geen gewone trekkers he....ze zijn allemaal erg luxe aangepast van binnen en daar is Scania die beste optie.....
.....maar het ging eigenlijk over haren.....wist je al, dat mun Scania 12, 24 en 220 volt-aansluitingen heeft om je scheer en epi-apparatuur op in te pluggen
Amber79 schreef:Vrachtwagens....hmmzzz, is dit nog n T-forum?
Nou....ik heb un Rtje Topline met un vertimmert en verhoogt bedje en reuze koelkast eronder....reuze kasten en al.....magnetron, fornuis, twee aircos, internet, televisie en en en.....ja zeker is dit hier een T*forum......heet toch TRANSport of niet dan