- 1 Radiohead
 3 Röyksopp
 4 K's Choice
 5 Spinvis
 6 Coldplay
 7 R.E.M.
 8 Queens of the Stone Age
 9 Deftones
 10 Foo Fighters
 11 Red Hot Chili Peppers
 12 Muse
 13 Nirvana
 14 Norah Jones
 15 Incubus

Moderator: Moderators

Integendeel... retro is juist hartstikke hip!Josette schreef:@Kimberley: de heren van ABBA deden het wel op hakken
In een tijdperk waarin plateauzolen en hakken voor mannenschoenen wel werden geaccepteerd, iets wat nu verleden tijd is
Hij is leuk he? Al moet je er wel van houden....Heb nu KL-204 (als ik God was) van Peter Koelewijn opstaan....Hertog Jan schreef: na keihard onder invloed van Roosbeef gedraaid te hebben
 De radio staat aan voor de hond en op radio noord voor het dagelijks nieuws. Als ik muziek wil luisteren dan staat op de computer screamer radio aan met als zender Sky.fm - new age.
  De radio staat aan voor de hond en op radio noord voor het dagelijks nieuws. Als ik muziek wil luisteren dan staat op de computer screamer radio aan met als zender Sky.fm - new age.   Mocht ik echt even uit mijn dak gaan dan worden er wat dvd's van Tina Turner's concerten gedraaid op de tv. Radio volop aan en rocken maar!!!!
 Mocht ik echt even uit mijn dak gaan dan worden er wat dvd's van Tina Turner's concerten gedraaid op de tv. Radio volop aan en rocken maar!!!!