of niet?
zonee, wat dan?
ben der zelf nog niet uit, graag meningen van anderen
Joy
Moderator: Moderators
Maar je bent er wel al jaren continu mee bezig he Joy......Joyy schreef:ben der zelf nog niet uit, graag meningen van anderen![]()
klopt, en zolang ik er nog nie uit ben ben ik er nog nie uitMara schreef:Maar je bent er wel al jaren continu mee bezig he Joy......Joyy schreef:ben der zelf nog niet uit, graag meningen van anderen![]()
![]()
Mara
Ja da's duidelijk Joy.....maar wat is nu de bedoeling van deze discussie.....??? Wij zijn toch net zo min geschikt als het VU-blunderteam om een antwoord te vinden voor jouJoyy schreef:klopt, en zolang ik er nog nie uit ben ben ik er nog nie uit
simple as that
Ik denk dat die overtuiging uit je hersenen komt. Er zijn toch bepaalde dingen anders met je gedurende je hele leven al dan met de 'gemiddelde' jongen/man. Sommige zullen misschien denken dat je homo bent, afhankelijk van hoe je gedrag is. Sommige stoppen alles wat vrouwelijk aan ze is ver weg, anderen kunnen het niet wegstoppen, of hebben het gedrag niet gaten.Joyy schreef:verklaringen als, het zit in je etc, dat vind ik vaag, maar misschien is dat wel de kern, je weet diep van binnen hoe het zit, wat dan weer een overtuiging is, en daarover vraag ik me af, waar komt die vandaan, in general